lady jane Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 gelukkig, gezond en adb 2025 frummers Etty, rapilos, Smaragdie en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 En van mij ook! Lekker tv gekeken, gehaakt en bange honden getracht gerust te stellen. Het was een prima avond. Het is hier verboden vuurwerk af te steken, maar daar merk je niets van… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2024 Rapport Share Geplaatst 31 december 2024 Ik heb al een plek voor volgend jaar geboekt. karin123, lady jane en Smaragdie reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik wens een ieder van jullie een gezond en voorspoedig 2025. Liefs Remi Smaragdie, Pinkman, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 32 minuten geleden zei Lika: Het is hier verboden vuurwerk af te steken, maar daar merk je niets van… 118 miljoen de lucht in, een recorbedrag Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Gelukkig en een gezond 2025 gewenst voor een ieder! Dat alles maar mag uitkomen wat je nastreeft. Liefs😘 rapilos, Tine en Pinkman reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) x 23 uur geleden bewerkt door Amalia karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Dagpact Claudius Mijn beste wensen voor iedereen rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Volgens mij nog nooit voor de jaarwisseling in mijn bed gestapt maar ik was zo moe, dus toch maar gedaan, overal doorheen geslapen. Mooi getal, 2025. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen Geen mooi getal @Etty Ik voel me oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Nog veel slaperigen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Een goed jaar gewenst voor iedereen! Laat op vandaag, dat gebeurd niet vaak. Straks eens kijken of de kippen en haan het vuurwerk overleefd hebben want het ging helemaal los in de buurt van hun nachthok. Dat gebeurd hier niet vaak want ik woon landelijk, meestal word er vooral in het dorp oorlog gevoerd. Op afstand vind ik het wel mooi om te zien maar als het afgeschaft word is het ook prima. Een kleine show op één plek zou een mooie oplossing zijn wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Dat hebben ze hier geprobeerd @Kunsie64 maar of het druk was? Geen idee, ik durfde de straat niet op. En met mij velen denk ik. Maar de burgemeester was tevreden las ik online. en een helegoeiemorgen frummers Na 2 uur prima geslapen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Voor iedereen een gelukkig en gezond 2025 Smaragdie, Tine, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) 1 uur geleden zei Kunsie64: maar als het afgeschaft word is het ook prima. Een kleine show op één plek zou een mooie oplossing zijn wat mij betreft. Het is nu ook afgeschaft waar ik woon maar het was erger dan erger, dan ooit. Nog nooit zoveel vuurwerk gezien, dus afschaffen helpt NOT 🤪 Ook logisch als je het gaat verbieden en de vuurwerkshows gaat afschaffen omdat er zogenaamd geen geld meer voor is. Legaal is er meer dan ooit gehaald en vanuit Duitsland en het Oostblok nog meer. Reken uit je winst. Wel zielig voor je haan en kippen. Mijn katten vonden het prachtig vanachter het raam. Siervuurwerk/vuurpijlen. De cobra's vond ik zelf echt verschrikkelijk, zijn gewoon bommen. Werden ook overdag afgestoken. Kan echt niet tegen dat keiharde geluid, kan niet gezond zijn maar goed. %s om %s bewerkt door Smaragdie Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Een heel fijn, gezond en gelukkig 2025 lieve mensen! Dit jaar heb ik afgesloten zonder mezelf helemaal vol te gieten. Dat was ik eerst wel van plan, maar ik had er geen zin in. Ik heb het gewoon netjes afgesloten, afscheid genomen van de drank en ben op tijd (2.00 uur) mijn mandje in gegaan. Nu eens een keer géén kater. Heerlijk!!!! Straks familie bezoek, daar heb ik dan weer helemaal geen zin in. Stomme verplichtingen. Maar gelukkig daarna weer terug naar normaal. Oh nee, op naar een alcoholvrij leven! Fijne dag allemaal! Pinkman, Tine, billy1981 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kunsie64: Goeiemorgen allemaal, Een goed jaar gewenst voor iedereen! Laat op vandaag, dat gebeurd niet vaak. Straks eens kijken of de kippen en haan het vuurwerk overleefd hebben want het ging helemaal los in de buurt van hun nachthok. Dat gebeurd hier niet vaak want ik woon landelijk, meestal word er vooral in het dorp oorlog gevoerd. Op afstand vind ik het wel mooi om te zien maar als het afgeschaft word is het ook prima. Een kleine show op één plek zou een mooie oplossing zijn wat mij betreft. Helaas heb ik hier wel een dode kip. Vorig jaar ook al. Van mij mogen ze alle vuurwerk inderdaad verbieden. Op één plek is prima, maar dat stomme geknal de hele tijd, verschrikkelijk. Arme diertjes... Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik zie overigens geen dagpact, zal ik er maar eentje opstarten dan? Dagpact Wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Wendy75had je maar een kater gehad en meer...nu denk je waarschijnlijk. Ach het kan af en toe geen kwaad. Ik kan mijzelf beteugelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Wendy75: Ik zie overigens geen dagpact, zal ik er maar eentje opstarten dan? Dagpact Claudius Wendy Claudius was je voor Wendy. Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s Net even de lokale berichten gelezen, hier is de brandweer en de politie veel harder aan het werk gemoeten dan vorig jaar. Ondanks de lichtshow dus. En een verbod werkt idd niet, wie moet dat handhaven? De cobra's worden zo naar de hulpverleners gesmeten. Vreselijk toch? Wat als die eens gaan staken. Elk jaar weer om moedeloos van te worden. Gelukkig alles weer even "normaal" nu. Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Zo gaat het hier in Portugal; geen knal te horen behalve precies om 12 uur een korte vuurwerkshow in de stad, waar ik vanuit onze camper op de heuvel naar heb gekeken onder het genot van een kop thee. Ik wens jullie allemaal een liefdevol jaar. Kunsie64, Smaragdie en Tine reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Nou, we hebben het weer gehad, het leek wel oorlog, veel meer vuurwerk dan vorig jaar hier. De dieren waren panisch, hond wist niet waar ze het zoeken moest, oudste kat verstopte zich achter de wasmachine en jongste kat liep luid jammerend door de kamer... Van mij mag het vuurwerk ook volledig verboden worden... Maar fijn, 2024 laten we achter ons, ik wens jullie allemaal een mooi en gezond 2025... ... en daar hoort uiteraard een bakje bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Wendy Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, lang uitgeslapen, viel ook laat in slaap, werd mijn bed uitgetrild vanwege het feestje van de bovenburen en het vuurwerk. Geeft niet, ik ben blij dat ik nuchter ben gebleven. Wel lijkt het me mooi om de jaarwisseling eens in stilte te beleven zoals @Yana. Heerlijk. Siervuurwerk ben ik dol op, maar die cobra's etc vreselijk..Die jongen van 14 die is overleden, verschrikkelijk, en al die arme dieren. Kan toch niet doorgaan zo? Tine en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden