Claudius Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen Claudius 🌞 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen, Vandaag eindelijk vrij, echt vrij, na weken de druk voelen van nog achterstalligheid wegwerken. Over een maand krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, mijn doel is om alleen te verhuizen wat we echt nodig hebben en heel erg graag willen bewaren. Daar ga ik een deel van de vrije tijd aan besteden. Een maand nuchter. Slaap begint echt te verbeteren. Helderheid en focus ook. Maja, Ayla89, Wendy75 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 december 2024 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Ik had vannacht een heel rare droom. Ik zal er best maar niet teveel naar betekenis zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen frummers. Ik heb goed en lang geslapen. Heel langzaam neemt de verkoudheid wat af. Ben nog wel héél moe, maar dat zal ook wel weer overgaan.a Vandaag dan een lekkere 'ik moet niets' dag. Eerst maar even een lekker bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Leuk dat verhuizen @Etty, dat vind/vond ik altijd heerlijk. En inderdaad: neem alleen mee wat je echt wilt meenemen... En nu alvast inpakken wat je tot de verhuizing niet meer nodig hebt.... dan hoef je op het allerlaatst niet zoveel meer in te pakken... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Dagpact: Claudius Fonny IJsvogel Goedemorgen, Eindelijk een keer op tijd gaan slapen en nu ook op tijd wakker. Ik wil mijn ritme een beetje bijstellen maar kan me er savonds moeilijk toe brengen op tijd te gaan slapen. Ik kan zo tot half 4 lezen als ik niet oppas. Fijne dag! Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 DAGPACT: Claudius Fonny IJsvogel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Dank voor de kleurtjes @Yvonne, veel gezelliger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen allen! ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 (bewerkt) Goedemorgen, Opruimen zou hier ook wel een goed idee zijn, maar verhuizen moet ik niet aan denken… Helaas een groot huis met veel plekken waar je spullen ongezien kunt bewaren. Weet dus ook niet echt waar nog te beginnen. Lang geslapen, maar tussendoor ook wakker gelegen. Begint de laatste tijd een wat vervelende gewoonte te worden. Rest van het gezin is er op uit of ligt nog te slapen. Ga dus maar eens rustig douchen en ontbijten. Voel me enorm gespannen. Beetje bang voor een terugval van mijn burn out ook, want dat begon net zo… 29 december 2024 bewerkt door Emmy Te snel getypt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 DAGPACT: Claudius Fonny IJsvogel Yvonne Emmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemorgen, hier ook lang wakker en tot laat geslapen. Lekker dat je nu de tijd hebt voor spullen uitzoeken @Etty. Hopelijk snel minder moe @Yvonne. @Emmy neem lekker de tijd voor jezelf hoor. Voordeel van pubers is dat ze laat hun bed uitkomen, dan kun jij hopelijk ook je rust pakken. Emmy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Goedemiddag allemaal! Ik ben echt 'over the moon' zoals de Engelsen zeggen. Superblij. Eindelijk weer een goed stuk hard kunnen lopen zonder ook maar van iets last te hebben. Nu fit blijven in 2025 bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 DAGPACT: Claudius Fonny IJsvogel Yvonne Emmy Sprit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 @Spirit wat ben jij gegroeid afgelopen jaar meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Het drankhoofdstuk is gelukkig over.Vanaf gisteren heeft mijn vriend niets meer gedronken. Wat voelde ik me rot en machteloos. Snappen doe ik het wel en zag het eigenlijk al aankomen.24 december was hij jarig.2 jaar geleden is zijn moeder overleden op zijn verjaardag.Het jaar daarvoor zijn vrouw. Zit zelf ook met de zenuwen in mijn maag.Het was niet leuk om mee te maken. Ben eigenlijk al een tijdje van streek.Veel onrust, nergens zin in.Ik huil om het minste of geringste. Heb ik de liefde van m'n leven, ben ik nog ongelukkig. Het wennen lukt ook gewoon niet en door zijn rijangst komen we bijna nergens meer, alleen kleine stukjes. Zit nu weer te huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Ach wat naar voor je @Spirit. Je doet het allemaal zo goed. Misschien ben je nog steeds dingen aan het verwerken? Je hebt zoveel veranderingen meegemaakt afgelopen tijd. Virtuele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 @Spirit Wat naar. Maar wat ontzettend goed dat je zelf niet drinkt! Kan me hier niet echt concentreren op mijn boek. Wel al lekker met de hond in het bos geweest. Vreemde dagen zo. Morgen in ieder geval werken. Ook wel zin in, want lekker rustig rond deze tijd van het jaar. En als ik @Sandro lees krijg ik ook veel zin om zo nog een rondje hard te lopen. Wat fijn dat het vandaag zo lekker ging! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 4 uur geleden zei Sandro: Goedemiddag allemaal! Ik ben echt 'over the moon' zoals de Engelsen zeggen. Superblij. Eindelijk weer een goed stuk hard kunnen lopen zonder ook maar van iets last te hebben. Nu fit blijven in 2025 Lekker! Ik had na de laatste paar keer mountainbiken last van mn pols. Nu na 30 km vanmiddag voor de verandering last van de rug. Als dat blijft aanhouden dan mag ik weer naar die leuke ostéophaat. Elluk nadeel hep se foordeel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 2 uur geleden zei Spirit: Heb ik de liefde van m'n leven, ben ik nog ongelukkig. Het hebben van een relatie geeft geen garanties op geluk. Je drinkt niet, dat is, juist in deze zware omstandigheden een groot pluspunt. Verder herken ik het stapelen wat je doet van nare dingen. Misschien kun je ze juist uit elkaar halen en 1 voor 1 kijken wat je misschien kunt veranderen? Zijn rij-angst daar kun jij niets mee. Maar vóór hem had je ook geen auto/rijbewijs. Misschien kun jij er nu een halen? De auto is er al. En anders kom je met OV ook ver hoor. Dan hoeft ie alleen naar een station te rijden. Of je schaft vouwfietsen aan; op MP is altijd wel wat te koop voor weinig geld. Het wennen heb je nu weinig invloed op, maar mocht je mobieler worden, dan kun je afwisselen. Of lid worden van een club daar, kennissen opdoen, minder afhankelijk van je vriend als die moet werken. Of zelf werk zoeken? Zijn drankprobleem daar kun jij ook niets mee nu. Begrip hebben lost niks op, het zijn zijn excuses, en wordt zijn besluit als hij gaat stoppen. Je kunt er misschien wel je grenzen in aangeven, of hem stimuleren prof. hulp te zoeken. Want het is vreselijk om zo machteloos te zijn natuurlijk. Je bent sterk genoeg om niet te drinken, maar je hebt nog te leren om je emoties zonder drank niet de overhand te laten krijgen. Misschien is daar ook nog wat hulp bij nodig? Maar ik herken dat dubbele al jaren bij je, het is allemaal het één of het andere lijkt het vaak. Maar de realiteit zit vaak in alle dingen ertussenin. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Lekker! Ik had na de laatste paar keer mountainbiken last van mn pols. Nu na 30 km vanmiddag voor de verandering last van de rug. Als dat blijft aanhouden dan mag ik weer naar die leuke ostéophaat. Elluk nadeel hep se foordeel... Jee minee, je bent net pas over de 50 toch? Ik krijg al pijn als ik dit lees. Ben een hypochonder😃 Grapje, sterkte, ben ook over de 50 en zwaar werk maar gelukkig nog niet deze lichamelijke klachten. Nu zul je zien dat ik volgende maand ook zulke klachten heb.Roep dit over mijzelf af. Wat doet de osteopaat? Kraken of massage? Mag dat nog, dat kraken dan? Hmm pas op he. Sterkte Cruyf. Goed bezig @Sandro fijn voor je! Met mij gaat het goed. Nu weekje vrij. Las over opruimen en etc. Dat ga ik ook komende week weer doen. Moet wel met 8 katten. Nieuwe krabpalen en bepaalde hoekjes en hokjes/kussens waar ze in kunnen. Hou jullie goed. Ben blij dat de kerst voorbij is en nog blijer als oud en nieuw voorbij is. Mijn schatjes springen bijna tegen het plafond op bij dat zware vuurwerk. Vuurwerk?? Zijn gewoon explosies niet normaal maar goed. Cobra's! Ik aai ze dan en beloon ze met katten snoepjes. Dus bij elk geluid komen ze nu met zijn 8ten aanrennen voor snoepjes. Pavlov en het werkt. Niet goed maar moet wat. Gelukkig nu een weekje vrij. 29 december 2024 bewerkt door Smaragdie Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2024 Rapport Share Geplaatst 29 december 2024 Hier de hele middag sport gekeken. Eerst schaatsen en later kwam daar nog volleybal bij. Een op de laptop en de ander op TV haha. Ik kan nu een beetje multitasken Lika en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden