bolletje Geplaatst gisteren om 07:42 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:42 Daar gaan we weer mensen het kerstpact voor 2024. Deze duurt vanaf nu tot 1-1-2025. Wie doet er gezellig mee? Zit nu in de Efteling in het restaurant aan een heerlijk ontbijtje te wachten op de medearresleepactreizigers. Suggesties waar de reis naar toe gaat? Doe mee mensen ook al vertrouw je jezelf niet helemaal, je hebt het toch geprobeerd. Mensen die wel iets willen drinken schrijf de hoeveelheid hier en kijk of je je daar aan kunt houden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 07:44 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:44 ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst gisteren om 08:01 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:01 Ik doe mee dit jaar!! ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 27 minuten geleden zei Moeps: Ik doe mee dit jaar!! ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Wat een prachtig woord: medearresleepactreizigers bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden Moerdopsleutelhandvat, ik hou ervan! ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Hey @bolletje ik zie je in het reuzenrad zitten daarboven haha, bij mij kwam Groenland op. Dat was laatst in het nieuws, ging over iets wat te maken had met tourisme. Zoals mijn dochter van 11 dan roept, boeiuhh. Of LEUK voor jou. Maar Groenland, lijkt me wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Wie kan mij ook zo netjes op het lijstje zetten ? ik doe mee hoor ! 😀 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Dank je Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyem Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden @bolletjeOh wat fijn dit, ik doe graag mee ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden 25 minuten geleden zei Dyem: @bolletjeOh wat fijn dit, ik doe graag mee ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Ik ga ook mee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Je hebt Jannigje van het pact afgemikt @wimmelt.... ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Je hebt Jannigje van het pact afgemikt @wimmelt.... ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wisselt Rosee lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Shit, nu kan ik niet meer terug lady jane, bolletje en Oskar reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Welkom allemaal. Fijn dat jullie mee doen. Ik denk dat we het met z'n allen gaan halen. Groenland? D'r lopen toch niet van die hele gevaarlijke kanarifantjes rond hé?😁 Vorig jaar nam iedereen wat te smikkelen mee, zullen dat we dit jaar ook weer doen? Nu we weinig of niets drinken houden we zat geld over. Ik zal snert maken, en kurken mee nemen voor het geval dat...... snif snif pfffttt. Ik heb de arreslee voor maandagmorgen besteld. 9 uur vertrekken we richting Groenland. Natuurlijk kunnen we mensen die besluiten, om wat voor 'n rede toch nog mee te gaan, onderweg oppikken. Geen probleem. Dus maandag op naar KALAALLIT NUNAAT Yehaaaaaaaaa 14 uur geleden bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden bij snert horen pannenkoeken. Dat maakte mijn moeder op zaterdagen in de winter. Dan hoefde ze niet te koken (dacht ze oprecht), wij vonden het een heerlijke kombinatie. eerst maar keuren? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Laat ik eens gek doen en een stukje meerijden op 't sleetje. Groenland lijkt me best boeiend. Ik wil dat Noorderlicht ook wel eens zien. En natuurlijk gezellig met zijn allen op walvisjacht. ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Een wafel misschien? lady jane, karin123 en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Als we toch die kurken bij ons hebben... dan maak ik wel een heerlijke uiensoep zodat we een driegangengerecht hebben. En voor de principieelgeendriegangengerechteters kan iemand misschien nog wat ijs of vla als toetje meenemen? Dan zijn het er vier. Met een wafel vooraf. 11 uur geleden bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Ik sluit ook aan! ARRESLEE-PACT 21-12-2024 tot 1-1-2025 Bolletje Moeps Jane Bob Freekie Claudius rapilos Artemis Dyem Jannigje Wimmelt Rosee Oskar Maja Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden