Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 November 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

Het gaat inmiddels alweer wat beter met mijn gemoedstoestand.

Heb het allemaal maar gewoon over me heen laten komen. Verdrietjes, tegenvallertjes en ach, het valt allemaal reuze mee. Totaal geen rede geweest om te gaan drinken.

Mannetje nu lekker vrij en de grote autoklus is geklaard.

Dit weekend een aantal bezoekjes af leggen aan kennissen en even naar mijn zoon en kleinkids. Morgen komt sinterklaas alweer in ons land, dus weer zenuwachtige kinderen.

Mijn jongste had van de week al haar schoen gezet :D. Was te proberen natuurlijk!

Heb weinig bijgelezen, foei foei foei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles hier oké weer? 

Wat is er nu weer aan de gang?

Ik vind het niet zo heel erg grappig dat mensen die normaal niet meedoen aan adb ineens lelijke meningen gaan verkondigen en dan kennen ze mij niet want ik ben niet meer te beïnvloeden Mensen die ineens oppoppen die zeggen met wie ik wel of niet om mag gaan etc.

En dan tegen mij zeggen met wie ik wel of niet om mag gaan. Want dat doe je op dat moment stomme trol.

Wat ik ik nog steeds wil, is een leuk sinterklaasdraadje, en voor allen die ons dat tegen willen werken, zeg ik, stop met je drinken en je drugs, zo lelijk doen tegen een ander verwijderd je alleen maar van hulp. En van een hele bijzondere vrienden groep op afstand. Dus praat mee, doe mee en als je dat niet wil stop dan met meedoen.

ben 

Ik hoorde van Bob dat er een sinterklaasdraadje komt, en daar wordt ik blij van. En verder, is de oorlog gestopt met mijn ouders, en heb ik niet zoveel zin om weer betrokken te worden in een oorlog Herman onbekend. 

Dan vind ik het leuk te lezen dat Claudius hier nog steeds schrijft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rosee:

Naar de film Outland geweest vandaag, echt een aanrader voor iedereen hier.

bedoel je Outlander? Netflix 2008?

of Outland? sci-fiction western uit 1981?
of is er iets recenters wat ik niet vind via google?

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Rosee de film The outrun bedoelt.

Inderdaad een film over ons. een film die soms wel  pijn doet door alle herkenning en je verstild achterlaat.

Saoirse Ronan speelt fenomenaal en overtuigend. Een prachtige film, aanrader.

https://www.google.com/search?safe=active&client=firefox-b-d&sca_esv=48d4ee0bf5e029f9&q=the+outrun&source=lnms&fbs=AEQNm0BuHt74tg72xFluqkI0bXacM4AF7_Bxank1wWV2Qce86dATxIiDgnMJEsWdR9rPOkUv_zwNSDvNdUR-L9BNfcumX3uX1tMQNap6_pzGOQYEQHUzr0H4as7bRh2bcxTNektaS4CAt-Hh1MeDb3PvmlPIFLunn8UXkzQVBnmJuXbauU-rTrvAs4pWR7hWoSMCfyCnKDtP&sa=X&ved=2ahUKEwiQia-got-JAxVihf0HHfUyBy4Q0pQJegQIBxAB&biw=1205&bih=716&dpr=1.33

bewerkt door Artax
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...