Claudius Geplaatst gisteren om 03:46 Rapport Share Geplaatst gisteren om 03:46 Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst gisteren om 04:18 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:18 32 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen Iedereen Dagpact Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst gisteren om 04:18 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:18 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst gisteren om 04:36 Rapport Share Geplaatst gisteren om 04:36 Mogge mensen. Alles duistert, alles slaapt nog. Maar ik ga naar mijn werk. Drinken ga ik vandaag niet. Nou ja, thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst gisteren om 06:21 Auteur Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:21 1 uur geleden zei Oskar: Mogge mensen. Alles duistert, alles slaapt nog. Maar ik ga naar mijn werk. Drinken ga ik vandaag niet. Nou ja, thee. Goed zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:48 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:48 Goedemorgen frummers, Ik ben al een poosje op, langzaamaan begint het licht te worden... De verwachting is dat het wederom een grauwe dag zal worden, buiten dan. Dus moeten we het binnen maar gezellig maken lijkt me. Eerst maar even een bakje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:50 Rapport Share Geplaatst gisteren om 06:50 DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst gisteren om 07:04 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:04 13 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius zbb Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst gisteren om 07:09 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:09 Goeie morgen mensen, lady jane, Tine en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 07:29 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:29 goeiemooiemorgen frummers door staking NS geen dagje uit met zus vandaag dan maar volleyen enzwemmen en hopen dat het maandag wel lukt. Er zijn ergere tegenslagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst gisteren om 08:28 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:28 De treinen rijden inmiddels weer. Ik stap er straks ook op. Of in. Lekker dagje wandelen. Het is een beetje niksig weer, maar een beetje frisse lucht zal me goed doen. Daarna uit eten, even alert blijven dat ik niet mee ga drinken want daar heb ik geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel Geplaatst gisteren om 08:37 Rapport Share Geplaatst gisteren om 08:37 Eureka! Een maand alcoholvrij! Bevalt me zo goed, ga er nog even mee door. Net de houtkachel weer opgestookt. Nog steeds de rommel van een leven in erkentelijk staat opruimen. Vanmiddag weer werken. Eerst even een kopje koffie. Fijn weekend allemaal! lady jane en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst gisteren om 11:53 Rapport Share Geplaatst gisteren om 11:53 erkentelijk is dankbaar, maar of je dat bent voor rommel? Ik denk dat je in kennelijke staat bedoelde? erkentelijk voor die eerste maand dus, en dat er nog maar vele mogen volgen @lavendel Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 uur geleden Rapport Share Geplaatst 20 uur geleden Het gaat inmiddels alweer wat beter met mijn gemoedstoestand. Heb het allemaal maar gewoon over me heen laten komen. Verdrietjes, tegenvallertjes en ach, het valt allemaal reuze mee. Totaal geen rede geweest om te gaan drinken. Mannetje nu lekker vrij en de grote autoklus is geklaard. Dit weekend een aantal bezoekjes af leggen aan kennissen en even naar mijn zoon en kleinkids. Morgen komt sinterklaas alweer in ons land, dus weer zenuwachtige kinderen. Mijn jongste had van de week al haar schoen gezet . Was te proberen natuurlijk! Heb weinig bijgelezen, foei foei foei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 19 uur geleden Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden Alles hier oké weer? Wat is er nu weer aan de gang? Ik vind het niet zo heel erg grappig dat mensen die normaal niet meedoen aan adb ineens lelijke meningen gaan verkondigen en dan kennen ze mij niet want ik ben niet meer te beïnvloeden Mensen die ineens oppoppen die zeggen met wie ik wel of niet om mag gaan etc. En dan tegen mij zeggen met wie ik wel of niet om mag gaan. Want dat doe je op dat moment stomme trol. Wat ik ik nog steeds wil, is een leuk sinterklaasdraadje, en voor allen die ons dat tegen willen werken, zeg ik, stop met je drinken en je drugs, zo lelijk doen tegen een ander verwijderd je alleen maar van hulp. En van een hele bijzondere vrienden groep op afstand. Dus praat mee, doe mee en als je dat niet wil stop dan met meedoen. ben Ik hoorde van Bob dat er een sinterklaasdraadje komt, en daar wordt ik blij van. En verder, is de oorlog gestopt met mijn ouders, en heb ik niet zoveel zin om weer betrokken te worden in een oorlog Herman onbekend. Dan vind ik het leuk te lezen dat Claudius hier nog steeds schrijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Naar de film Outland geweest vandaag, echt een aanrader voor iedereen hier. Zbb, Artax en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden Vandaag weer naar de NA meeting geweest droge afmelding voor het Dagpact fijne avond Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei Rosee: Naar de film Outland geweest vandaag, echt een aanrader voor iedereen hier. bedoel je Outlander? Netflix 2008? of Outland? sci-fiction western uit 1981? of is er iets recenters wat ik niet vind via google? 15 uur geleden bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 15 uur geleden Rapport Share Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Ik denk dat Rosee de film The outrun bedoelt. Inderdaad een film over ons. een film die soms wel pijn doet door alle herkenning en je verstild achterlaat. Saoirse Ronan speelt fenomenaal en overtuigend. Een prachtige film, aanrader. https://www.google.com/search?safe=active&client=firefox-b-d&sca_esv=48d4ee0bf5e029f9&q=the+outrun&source=lnms&fbs=AEQNm0BuHt74tg72xFluqkI0bXacM4AF7_Bxank1wWV2Qce86dATxIiDgnMJEsWdR9rPOkUv_zwNSDvNdUR-L9BNfcumX3uX1tMQNap6_pzGOQYEQHUzr0H4as7bRh2bcxTNektaS4CAt-Hh1MeDb3PvmlPIFLunn8UXkzQVBnmJuXbauU-rTrvAs4pWR7hWoSMCfyCnKDtP&sa=X&ved=2ahUKEwiQia-got-JAxVihf0HHfUyBy4Q0pQJegQIBxAB&biw=1205&bih=716&dpr=1.33 14 uur geleden bewerkt door Artax lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Ik ben naar een AA meeting geweest. Ik ga nu naar twee meetings per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: bedoel je Outlander? Netflix 2008? of Outland? sci-fiction western uit 1981? of is er iets recenters wat ik niet vind via google? Oh sorry ja! Bedoel inderdaad the Outrun dank @Artax lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Net die trailer van Outrun bekeken. Mooie tip, dank. Herkenning, maar wauw, ook prachtige beelden van de Orkney-eilanden. Daar zou ik ook best willen wonen. Zonder drank. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Ben heel verstrooid de laatste tijd. Vond vandaag de glassex terug in de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Ach, zolang je de ramen niet lapt met yoghurt... Rosee en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Ik ben naar een AA meeting geweest. Ik ga nu naar twee meetings per week. Dat is mooi Claudius. Kun je uitleggen wat het jou brengt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden