Spring naar bijdragen

Dinsdag 11 juni 2024


Aanbevolen berichten

Jij ook geen goedemorgen @Maja.
Net even een paar pagina's terug- of liever gezegd bijgelezen. 
@Spirit, wat mooi te lezen dat het zo goed met jullie gaat. 

En leuk weer eens iets van @niks te lezen, lekker op vakantie straks dus en het gaat gewoon goed met jou, met jullie heb ik zo het gevoel. 
En tsja, wat moet je met mensen die het beter denken te weten dan jijzelf.... laat maar los, laat maar gaan, doe zoals jij het voelt... 

Spannende weken weer voor jou @rapilos, wat naar dat het zo lang duurt voor je de uitslag krijgt, dat zal vast energie vreten weer. 

Wat verdrietig weer @Yana. Maar wat mooi dat het regelen van de uitvaart tot nu toe goed verloopt, dat je kunt delegeren... 
En fijn dat je op de begrafenis over jouw broer mag verhalen.... 

@Lika, wat ongelooflijk zwaar en triest. 
Ik kan me jouw gevoelens zo goed voorstellen. 
Dit kún je niet alleen dragen. 
Misschien kan jouw huisarts je een eindje op weg helpen? De huisarts van jouw moeder misschien ook? 
In het dorp hier, maar ook in mijn vorige woonplaats werden maandelijks bijeenkomsten gehouden voor mantelzorgers, meestal met een gastspreker, maar ook voor het contact onderling. 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat koud buiten en binnen zeg
Heb mijn winterkleren maar weer opgezocht

Straks havermelk maken en wil van de week ook zelf amandelmelk maken

Gisteren sleutels bij laten maken, zodat alle drie mijn kinderen sleutels hebben.
ook naar de notaris van de week, want na het overlijden op jonge leeftijd van schoonzusje ga je toch nadenken.
het kan allemaal maar geregeld zijn he (al hoop ik dat het nog minimaal 20 jaar duurt natuurlijk 😊)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Lekker vroeg uit de veren vandaag.

We gaan er vandaag weer iets moois van maken, hoewel het weer niet erg meewerkt.

We hebben een haringparty te doen in een verzorgingstehuis, het zal wel binnen zijn, want buiten lijkt me geen optie.

Erg hé? Waar blijft de zomer?

bewerkt door Spirit
goedemorgen vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel echt een gesprekskiller hè? 

@Lonster1 ik kom hier nog op terug, uit? Ik vond hem vermakelijk, maar ook wat voorspelbaar. Het idee an sich is al wat afgezaagd, de uitwerking zou ik niet meer dan een 7 geven. En dat is coulant, omdat het prettig weg las. Maar de literatuurprijs? Hmm, van mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is iedereen? Ik heb heel erg veel voor elkaar gekregen op het werk. En ben trots en tevreden op mezelf dat ik de test heb aangevraagd voor mijn moeder. Dan kan ik zelf ook iets beter hulp vragen en krijgen. 

Verder heb ik zin in de zomer inderdaad. Buiten leven en buiten zitten. Heerlijk. Zwemmertje erbij. Nog even wachten…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Quinn:

ik kom hier nog op terug, uit?

Ja. Ik vond het een goed boek, en spannend. Tot tweederde. Toen werd het veel herhaling en het einde vond ik ook matig. Was wat teleurgesteld toen ik het uit had. Maar de eerste twee derde delen vond ik wel goed en tergend traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...