Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni 2024


Aanbevolen berichten

Koetemurgen, Koetemurgen, Koetemurgen! 

Sjo wat ben ik vroeg wakker en ook nog uitgeslapen, voor mijn gevoel tenminste :D

Slaap score 98 volgens mijn horloge, zo hoog heb ik het nog niet gehad. Schooltassen klaarmaken voor de kinderen, beetje aan rommelen, laatste dingetjes straks inpakken en hopen dat alle zooi in de motor koffers past..... 

Mijn zus komt donderdag om de ratjes van drinken en eten te voorzien. 

Misschien zo nog even wat opruimen hierzo.. 

Goedemorgen! 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Freekie:

Het is 3 juni zie ik, maar kan het onderwerp niet meer aanpassen? 

Jawel hoor, als je het eerste bericht gaat bewerken kun je ook de titel aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Freekie:

Koetemurgen, Koetemurgen, Koetemurgen! 

Sjo wat ben ik vroeg wakker en ook nog uitgeslapen, voor mijn gevoel tenminste :D

Slaap score 98 volgens mijn horloge, zo hoog heb ik het nog niet gehad. Schooltassen klaarmaken voor de kinderen, beetje aan rommelen, laatste dingetjes straks inpakken en hopen dat alle zooi in de motor koffers past..... 

Mijn zus komt donderdag om de ratjes van drinken en eten te voorzien. 

Misschien zo nog even wat opruimen hierzo.. 

Goedemorgen! 

Heel veel plezier en geniet van alles!!!!👍👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

@Freekie, fijne en veilige vakantie. Hoop voor je dat je niet teveel wateroverlastellende gaat tegenkomen. Dat je zelfs wat mooi weer gaat tegenkomen. Maar ja, wat is mooi weer voor een motorrijder, ik ben geen motorrijder, dus weet ik veel. Hoe dan ook, geniet er van, zowel van de rit als van het alcoholvrije leven.

 

 

14 minuten geleden zei rapilos:

 [....] dus moet thuis blijven

Laatste koffie zit erin.
nog even bedenken wat ik ga doen vandaag

Nieuwe koffie zetten en er dan maar een koffiedag van maken?.. ;).
Sterkte met dat noodgedwongen thuiszitten. Niets zo vervelend als moeten wachten en niet weten hoe lang dat gaat duren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben met de camper ergens neergestreken, best leuk bij een jachthaventje. De bedoeling was om ergens een pizza ofzo te eten maar het blijkt hier een uitgestorven uithoek. We hebben weinig in huis dus het wordt pompoen met linzen en fêta. De ene gaspit krijg ik niet meer aan de praat dus dit kan mooi op het overgebleven kleine pitje. Eerst maar eens beginnen met ui en knof snijden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Yana:

En hoe is jouw eerste droge dag verlopen @Roberto? Je bent opvallend rustig.

Is goed verlopen. De diazepam heeft een redelijk effect op mijn kauwspieren.
Ik ben met van alles bezig geweest.
Straks nog even een rustige wandeling, vanavond rustig aan doen, beetje tv kijken.
Mijn verslaafde buurman loopt om de haverklap binnen met zijn eigen pak wijn in de hand om mij allerlei ongevraagde adviezen te geven.
Daarnaast heeft hij mij al vier of vijf keer gebeld.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word bijna iedere dag met een katerig gevoel wakker, dat is echt vervelend.

Denk dat het allemaal nog een beetje moet doordringen, al het nieuwe.

Na verloop van de dag, gaat het gevoel gelukkig wel over, maar echt leuk is het niet.

Denk dat de nieuwe AD ook nog even goed in moeten werken, ik las in de bijsluiter dat dit wel 6 werken kan duren en ik ben nog steeds ongedurig.

Voor de rest alles wel goed hoor, maar het is gewoon even wennen allemaal.

Gisteren lekker in het zonnetje gezeten, nog even in ons zwembad gepoedeld. Zaterdag lekker met de kleinkids naar de kinderboerderij geweest.

Het contact met mijn zoon is zo goed geworden, want, ja, hij heeft weer een moeder hé, die er altijd voor hem  kan zijn en geen moeder die met een kater in bed ligt.

Volgende week gaan we voor een paar dagen naar mijn huisje, omdat dit ook wel makkelijk is i.v.m. optredens en de metro, want die heb je hier natuurlijk niet.

Mijn fiets staat hier, maar nog geen meter op gefietst. Alles moet nog even een plekje krijgen in mijn hoofd.

Een mens zit soms raar in elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond :D

Getver: paddestoelen. ☹️ Lekker: pasta!:)

Ik weet al niet meer wat ik gegeten heb. Serieus.

Dat lijkt me heel langzaam gaan @Yana

Hou vol Roberto! 

Dat is toch ook wennen Spirit. Én een nieuwe liefde én een heel nieuwe omgeving waar je vaak vertoeft. Daar moet je even de tijd voor nemen. 


kUgh. Wijze vrouw heeft gesproken. *kijkt plechtig*.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Reacher:

Getver: paddestoelen. ☹️ Lekker: pasta!:)

Ik weet al niet meer wat ik gegeten heb. Serieus.

De vuilnisbak was er blij mee. En ik gok noodles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Freekie changed the title to Maandag 3 juni 2024

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...