Spring naar bijdragen

Zondag 19 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Het belooft hier weer een droge dag te blijven met regelmatig zon. Zo eerst even fitnessen en wat huishoudelijke klusjes. Dan kan ik daarna aan de nieuwe Stephen King beginnen en een beetje hobbyen.

Dagpact

Elonwyn

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Elonwyn, goedemorgen frummers, 
Ja, we krijgen weer een heerlijke zondag, het kan niet op lijkt het wel. 
Ik ga heerlijk genieten buiten, wat lezen, wat rommelen in de tuin, en haken.
Maar eerst natuurlijk een bakje. image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Elonwyn
Yvonne 
Dune

Prana

Dankjewel allemaal voor de lieve steun. Ik ben er weer. Ik moet nu opstaan, want uit blijven liggen, kan niet veel goeds komen. Vooruit maar weer, hopelijk gaat het na een paar dagen weer beter. En als het niet gaat, kom ik hier schrijven, voordat ik naar de winkel ren.

Fijne zondag allemaal :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,  een heel lang vrij pinksterweekend zonder afspraken.  Ga zo dadelijk met de hond van zoon richting bos en daarna de sauna aan , geurtjes kiezen en fruit snijden . We hebben verse Aardbeien gehaald bij de boer . Tussen de saunagangen door doen we gezelschapsspellen met de jongens .  Lekker kneuterig.  Helaas gooit de Formule 1 weer roet in het eten waardoor manlief weer een paar uur uitcheckt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:

gun die man zn herrie @Francoise
jij hebt lekker de stilte vd sauna
ik vind die Formule 1 ook niks hoor
maar kijk momenteel bijna dagelijks Nations Leage volleybal momenteel.
Ik blijf er niet voor thuis met dit mooie weer, maar terugkijken is heerlijk.
Voel me altijd een beetje een verwende snob dat ik voor "alles" ga en
dat nog kan ook met de moderne technieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik peins er niet over @Quinn... gewoon de gordijnen Soorten plooien - Gordijnen en vouwgordijnen op maat nog even dichthouden, een lekkere bak koffie drinken image.jpeg.edd6e92263fa366b45b61f26f4c5f80f.jpeg, je brinta Havermoutpap....hip of echt voedzaam? - Monique van der Vloed naar binnen werken en daarna een ijsje  Magnum Almond 20x110ml | Unilever Partners.... ... en als de zon straks onder gaat een flinke wandeling maken  image.thumb.png.9c96a3131711152f8c9b319e3dd47107.png... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb iets heel stoms gedaan, ik weet het maar wil het toch delen.

Had zo een kiespijn gisteren, al dagen maar soms was het weg en dan ineens weer heel erg. Met paracetamol ging het wel en soms gaat het dan geheel weg. Natuurlijk moet ik naar de tandarts weer, zo een angst voor maar het moet dus echt weer.. Weer waarschijnlijk heel veel behandelingen bah

Vanochtend was het zo erg, ik kon het niet meer uithouden. Spoed tandarts was beste geweest als optie maar dacht gaat wel over. Heb bier gehaald en de pijn is weg na 4 halve liters.

Haalde er meteen 12. Dat was mijn gewoonte altijd. 

Jaar droog staan weg dat sowieso. Ik kan niet doorgaan want moet morgen weer de nachtdienst in en echt een hele drukke week. En dan ook de tandarts plannen. Hou het bij deze 4 Pijn is ook weg nu. Waarschijnlijk combi alcohol en paracetamol.

Die 4 slaan ook in als een bom nu, heerlijk en erg. 

Ga zo slapen maar wilde het wel delen. Wel zo eerlijk. Pijn staat niet in HALT.

Wil de resterende 8 niet opdrinken want dan gaat het lastiger worden. Niet gaan bingen zoiets. 

Ik dronk om in slaap te vallen en geen pijn te voelen. Nu kan ik weer van vooraf aan beginnen.

Sorry voor het niet motiverende positieve bericht, scroll maar beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn broertjes zijn/waren al op de hoogte. Jongste kwam weer langs net en zei dat ik een afspraak heb bij de spoed tandarts om 21 uur, hebben zij achter mijn rug om  geregeld. Klojo's , zij kennen mijn angst. Ik was eerst boos maar is echt nodig. Kloppende pijn, zenuwpijn als ik een hap of iets warms/kouds op die kies krijg, ga ik door de grond. Ik geef mij maar over, heb geen keuze.Dwars door die 4 halve liters heen. Ze gaan beiden mee. Alcohol is natuurlijk er niet voor om pijn te bestrijden maar snap het wel dat anderen en ik het doen maar moet niet natuurlijk als het op te lossen is. Moet ik nog maar zien maar goed. Geef mij maar over. Tegen mijn broertjes kan ik toch niet op. En ze menen en bedoelen het goed en ze gaan mee, ben zo bang voor die ingrepen. Liefst een narcose.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ellende @Smaragdie... en ja, ik herken die allesoverheersende angst voor de tandarts. 
Sterkte, en over een paar uur is het voorbij. 
Dat je bent gaan drinken... ja, hartstikke dom en zonde natuurlijk, maar dat jaar is niet weg, zeker niet. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lig droog in een nat bad. Tijd om te douchen en mijn nest in te rollen. Vandaag veel gedaan.... Ik wordt al moe van de gedachte om het hier op te schrijven, toch doe ik het:

Niet hihi

Morgenochtend wandelen met mijn zus op de Drentse Aa, we beginnen in de buurt van Zeegse.

Morgenmiddag met mijn pa, met de motorroutes voor Oostenrijk bezig. Kan ik laten zien wat voor moois ik heb gemaakt en hopelijk bevalt het wat... Weinig hoofdwegen en bijna alles waar kan, van de hoofdwegen af. 

morgenavond weet ik nog niet wat ik ga doen. Ligt eraan hoe de energie is. 

Weltrusten allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...