Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Weer eens vroeg wakker door de katten. Die werken als een team en beginnen rond 5 uur. De een geeft over, de ander gaat heel lang de kattenbak schrapen (de zijkant, totaal onnodig), een derde springt op mijn buik, een vierde rent op en neer naast mijn hoofd en een vijfde miauwt heel zielig en constant op het nachtkastje. En dan zijn er nog 2 over die toevallig lui waren vanochtend...
Mijn man slaapt, de hond ook. Een ander ras, die 2.

Maar ik zag hierdoor wel de zonsopgang en die was vreselijk mooi 🥰 Ik heb zin in vandaag.

DAGPACT
Prana

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeee goedemorgen Prana en BJ, en de rest die nog komt

haha Prana zie het zo voor me, moest er om lachen, als dat geen mooi begin van de dag is! Dank daarvoor  :lol:

vandaag lunchen met mijn moedertje en dochter, hoop dat het terrasjes weer is

mooie dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Goed geslapen, hoewel ik er wel drie keer uit moest even... 
Hier ook geen katten in de slaapkamer, wel de hond, maar zij slaapt gewoon tot ik haar wakker maak.... 
Het belooft weer een heerlijke dag te worden. 
Straks alleen even de weekboodschappen en verder lekker thuis, zónder visite, logés of ander sociale verplichtingen. aaaaaa
Lekker rommelen in de tuin. 
Maar eerst even een bakje natuurlijk

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk, dit weer.
Straks naar de tuin
Heb al een luizenmengsel gemaakt voor mijn tuinbonen, want zag dat daar alweer zwarte luis inzat.
Dan sperziebonen zaaien (de stokken staan er gelukkig al)
Twee soorten bloemen zaaien (akela en lupine), boerenkool en tweede lichting sla zaaien
Verder gigantisch veel onkruid wieden, vooral de heermoes is vreselijk.
Ha, ha, dit krijg ik natuurlijk nooit allemaal gedaan vandaag.
Nou ja, morgen weer een dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha zie het voor me met die katten @Prana. Had vroeger ook zo'n kat, alweer een paar jaar geleden overleden, 19 geworden, mis haar wel. Op een gegeven moment werd ze dement en begon de hele nacht te mauwen, heel zielig. Succes met de tuin vandaag @rapilos en @Yvonnelekker aanrommelen vandaag, heerlijk.  Ik ga aan t werk, fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kat lag meestal op het dekbed, maar ze had ook dagen dat ze mijn hoofdkussen inpikte. Als ik te lang op bed lag, ging ze over me heen lopen. Paar kilo kat. 

Pfoe, en dat maal 7 Prana, gezellige beestenboel.

Ik ga eerst zwemmen en dan verder met mijn to do lijst. 

Vandaag: gangkast verder opruimen. Toch handig als iemand van de electriciteit erbij moet. Meteen hup de bezem erdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei rapilos:

Verder gigantisch veel onkruid wieden, vooral de heermoes is vreselijk.

Heermoes wortelt heel diep en er wordt gezegd dat ze mineralen naar boven halen die je grond nodig heeft, de gewiede heermoes daarom op je grond laten liggen. Lavameel strooien kan op den duur helpen maar dat weet je waarschijnlijk allemaal al 😊
Altijd leuk om jouw verhalen over de tuin te lezen, ik vind het teveel werk maar versgeoogste groente is zo fijn en lekker en veel gezonder dan dat opgepompte of veel te oude spul uit de supermarkt.
Ik had wel een rijtje bieten en koolrabi gezaaid maar de slakken lagen in file te wachten tot ze opkwamen.

DAGPACT:
Prana
Fonny
Yvonne 
Yana

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, fijn om jullie allemaal al te lezen! :D

Vanavond komen de kids terug van hun 8-daagse bij mama tijd, nu straks 6 dagen bij. 

Ik moet ook nog even flink met de bezem door het huis voordat ze komen. 

Morgen mijn vrije dag, eens in de 2 week. Vnn afspraak morgen van 1 - 2. Ik moet het werkboekje nog invullen maar bedenk me net dat dat mooi morgenochtend kan als de kinderen naar school zijn. 

Goede planning is de helft van het werk :D

DAGPACT:
Prana
Fonny
Yvonne 
Yana
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...