Spring naar bijdragen

Zondag 25 februari 2024


Beatrix

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal :rose:

Weer een kort nachtje ( alsof mijn gestel denkt : gisteren lekker en lang geslapen, dan vannacht niet nodig :huh:)

Vandaag wat rommelen in/rond het huis. Alhoewel : het regent al weer, dus het wordt naar alle waarschijnlijkheid binnenblijven.....

DAGPACT

Beatrix

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen meisjes,

Gefeliciteerd ikkanhet :present: sweet sixteen, mooie leeftijd

gewoon binnen gezellig maken Beatrix elk seizoen omarmen. Dat doe ik tenminste, ben blij met de variatie. Elk seizoen heeft zijn charme. Zo’n dag als vandaag, por ik mijn houtkachel even op. Mijn hondjes weten meteen de warmte te vinden… Ze rekken zich uit op de zachte huiden en vleien zich tegen elkaar aan.

de regen en wind slaan tegen de ramen maar dat geeft een extra behaaglijk gevoel 

Heerlijke kaneel thee met melk en honing de geurkaarsjes wakkeren zo nu en dan, verspreiden subtiel wat citrus en amber achtinge ambiance 

Stoofvlees pruttelt en de geur van laurier, jeneverbessen  en kruidnagel vullen tevens de ruimte…..

(oké dat laatste is niet waar, maar het was een ‘lekkere’ aanvulling B))

droge dag voor allen 

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooie morgen frummers
beetje onrustig want er moet nog een hoop
gebeuren vandaag, want morgen lekker
 op vakantie. Dus in de loop van de dag
ga ik dan vast dingen/kleding enzo klaarzetten zodat
alles zo ingepakt kan worden. 
Gelukkig wordt het droger en zonniger de komende tijd
(zegt weerplaza)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,  daar ben ik weer. Vrijdag naar state of trance geweest tot 6 uur sochtend , toen met de shuttlebus,  trein en bus terug naar Eindhoven.  Lagen half10 in de ochtend op bed en werd gisteren rond 17.45 weer wakker.  

Nu dus weer bijgeslapen. Ga zo met de hond van mijn zoon aan de wandel denk ik . Zit nu nog lekker in pyjama,  heerlijk rustig,  want zoon is nog logeren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

't Gaat weer een beetje, hier. Weer wat gedonder met spieren in handen en armen. Ermee leren leven is een langdurig (levenslang) en pijnlijk proces, maar voor NU gaat het weer.

@lady jane, fijne vakantie op de Schier, maar dat van die halve logeernachten moet je me even uitleggen.. hoe gaat dat dan?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer. Leuk dat je weer eens om het hoekje komt koekeloeren @Oskar. Hoe gaat t ermee? Lekker vakantie volgende week @lady jane. @Francoisewas het de moeite waard? En even nieuwsgierig, doe je dit helemaal nuchter of neem je een pilletje? Zelf denk ik dat ik dit nuchter niet meer aan zou kunnen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers, 
een stuk later dan normaal, maar ik een logé, en dan is het niet gezellig hier te komen keuvelen... 
Inmiddels is de rust hier in huis weergekeerd, er staat een pan snert te garen, ik begin lekkere trek te krijgen. 
Maar eerst even een 'einde-van-de-middag' bakje hier neerzetten nog. 
Fijn je weer even te lezen hier @Kohtje, wat een ellende toch met die spieren van jou.... 
en ook @Oskar weer even binnen komen wippen, hoe gaat het met je Oskar???? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor @Yvonne.Beter laat dan nooit.

Fijne vakantie voor @lady jane.

Gefeliciteerd met je kleindochter @ikkanhet

Bij mij is de rust weergekeerd.

Het heen en weer pendelen gaat ook al aardig wennen.Daar had ik in het begin best veel moeite mee.Hier lijkt het momenteel meer op een orgelmuseum, als op een huiskamer.

Een orgel hebben we vrijdag opgehaald in Rotterdam en is meegegaan naar het huis van m'n vriend.Die gaat het mooie theatherorgel opknappen en dan gaat hij mijn kant weer uit.

Leuk is dat, dat we dezelfde hobby hebben.

Allebei net zo muzikaal.

Heb hem van zijn rijangst afgeholpen.We hebben een hele goede invloed op elkaar en het belangrijkste: de drank is de deur uit!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Oskar gaat het matig tot vrij krachtig. Ik zou deze week naar Parijs, maar na anderhalve dag de trip moeten afbreken wegens een sterfgeval in de familie. Daarbuiten de afgelopen maanden toch af en toe wat onduidelijk gesoebat met drank en sigaretten. Eén van de redenen dat ik mij hier weer meld.

Die 'State of Trance' heb ik even moeten opzoeken @Francoise. Ben ook benieuwd hoe jij zoiets ondergaat. Ik ben zelf niet erg dol op mensenmassa. Ik wilde al bijna schrijven 'ik word oud', maar als tiener was ik dat net zo min. Eén van de redenen om destijds zo uitbundig aan de drank te gaan was domweg om de massa te kunnen verdragen denk ik inmiddels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...