Spring naar bijdragen

Maandag 3 juli 2023


Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen,

Wat sneu Dune, sterkte.

Hier is het kermis ^&*)^%$ en als de wind verkeerd staat lig ik te schudden in bed, en dat tot 24.00. Maar goed ik geloof dat het gisteren de laatste dag was.

Vandaag weer lekker naar de dagbesteding. Heb het schilderen weer opgepakt en ben bezig met abstract.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Beetje opstart problemen hier. Geen idee waarom. Is lang geleden dat ik zo moe opstond. Gelukkig de mogelijkheid om rustig op gang te komen. Straks komt @Yvonne vast een bakkie brengen. 

Dagpact:

  • Beatrix
  • Fonny
  • Dune
  • Roberto
  • Toos
     
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:

  • Beatrix
  • Fonny
  • Dune
  • Roberto
  • Toos
  • Yvonne
  • Prana

Goedemorgen allemaal. 
Wat fijn dat je vader naar huis mag ondanks de prognose van de artsen, geniet er maar extra van @Remi1
Goh @Dune wat verdrietig. Onze katten zijn gelukkig bang van de kippen. Zoiets moet echt vreselijk zijn om te zien, sterkte!
En @Roberto veel succes. En concentreer je op jouw healing. De buurman heeft zijn eigen pad en wijn voor hem halen terwijl je zelf probeert te stoppen, lijkt me een extra uitdaging die je er niet bij hoeft te hebben :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf gisteren in het brabantse land, waar het leven goed is.

Lekker bij m'n zoon en de kleinkids wat helpen.Schoondochter wordt vandaag geopereerd.

Mede mogelijk gemaakt, door te stoppen met drinken.

Ik zeg het nog maar even.

Kijk, wat ik ervoor terugkrijg, door die eerste te laten staan.

Zou ik nog gebruiken, dan had ik me zaterdagavond vast klem gezopen, want het bier vloeide rijkelijk bij ons optreden.Diembladen vol.Een simpele beweging en ik zou bier kunnen pakken.

Ik denk dat mijn afkeurende blik genoeg zei, de ober vroeg, wat ik wilde drinken :)

Ik zeg, geen bier.

Dat snapte hij al, wat dan wel???

Doe maar Cola.

Zo makkelijk is het dus!

Het is tegenwoordig een levenswijze geworden.Het past gewoon niet meer bij mij.

Spirit en alcohol is geen optie meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruimschoots middag alweer he. Hoe gaat het met iedereen, lukt deze dag een wat?
(Vroeger namen we gezamenlijk de dagen nog weleens door op de toepasselijke naam "Ditjes en Datjes- dagdraad." Ik mis dat best wel.
Dat ging van ongeveer zo;  Ongecontroleerd koekjes vreten tot bezopen zijn zonder dat te willen, en tot wat gaan we eten vanavond, en ik heb eindelijk eens mijn kast opgeruimd en boodschappen gedaan zonder alc mee te hebben genomen.

En zoiets...zeg maar.  Miss that:heart:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ging van ongeveer zo;  Ongecontroleerd koekjes vreten tot bezopen zijn zonder dat te willen, en tot wat gaan we eten vanavond, en ik heb eindelijk eens mijn kast opgeruimd en boodschappen gedaan zonder alc mee te hebben genomen.

@Remi1, gaat dit niet voornamelijk over jezelf? :)

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...