Spring naar bijdragen

Interesse peiling meeting 2023


Pinkman

Aanbevolen berichten

Niks voor mij.
Ik moet eerst vertrouwen winnen en dan wil ik wel iemand ontmoeten maar dan 1 op 1, prive en waar niemand hoeft van te weten. Naar een gezamelijke meeting van het forum zal ik nooit gaan, lijkt me ook niet aantrekkelijk omdat er dan ook nog zoveel mensen tegelijk.. je kan elkaar nooit zo snel leren kennen door een meeting. ...alleen om een gezicht bij een naam te zien die schrijft ken ik/ je de ander nog steeds niet.

Het zou me weerhouden van schrijven ook, alsof ik mijn anonimiteit op dit forum kwijt ben en daardoor juist minder ga delen hier omdat ik me geremd zou voelen.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Ik denk dat deze meetinginteressepeiling wil peilen wie er interesse heeft in een meeting, niet wie er geen interesse heeft in een meeting, @Remi1.;)

Zeker weten Kohtje:) maar ik lees ook dat sommigen opmerken dat ze wel willen maar toch een drempeltje over moeten stappen dan. 

Dan dacht ik bij mezelf dat ik dan op mijn beurt ook mag vertellen dat ik ook een drempeltje over zou moeten en waarom ik er voor kies om dat drempeltje juist  niet te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Remi1:

Niks voor mij.
Ik moet eerst vertrouwen winnen en dan wil ik wel iemand ontmoeten maar dan 1 op 1, prive en waar niemand hoeft van te weten. Naar een gezamelijke meeting van het forum zal ik nooit gaan, lijkt me ook niet aantrekkelijk omdat er dan ook nog zoveel mensen tegelijk.. je kan elkaar nooit zo snel leren kennen door een meeting. ...alleen om een gezicht bij een naam te zien die schrijft ken ik/ je de ander nog steeds niet.

Het zou me weerhouden van schrijven ook, alsof ik mijn anonimiteit op dit forum kwijt ben en daardoor juist minder ga delen hier omdat ik me geremd zou voelen.

Ik heb exact hetzelfde. Ik begrijp zelfs die behoefte van mensen aan dit soort dingen nooit. Wat mij me dan weer een soort alien doet voelen te midden van allemaal mensen die wél normaal zijn. Maar goed. ;)
Die mij ook maar 1-op-1 of een klein groepje van hooguit met z'n vieren of zo.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Remi1:

Het zou me weerhouden van schrijven ook, alsof ik mijn anonimiteit op dit forum kwijt ben en daardoor juist minder ga delen hier omdat ik me geremd zou voelen.

@Remi1, ik was in overweging om te gaan, maar nu ik jou lees denk ik, toch maar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik volg dit draadje met interesse. Merk dat ik momenteel wat zoekende ben naar een 'groep' in wat voor vorm dan ook, om ervaringen te kunnen delen. Ben zelf niet zo'n door de wol geverfde forumgebruiker, meer lezen dan schrijven :-) Al ben ik hier de afgelopen 10 jaar (met tussenperiodes, de reden laat zich raden) min of meer actief geweest. Ik ben dus ook geen incrowd, al heb ik twee deelnemers eens IRL de hand geschud. 

Ik sta er ook niet echt om bekend dat ik floreer in grote groepen, maar ik denk dat het goed en leuk zou zijn sommigen van jullie eens te ontmoeten.

Nogmaals, ik houd het in de gaten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...