Yogajuf Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Sterkte en liefs Ietje ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Ja man, niet meer alleen klooien. Vandaag nog naar de huisarts zou ik denken. Sterkte, we denken aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Ietje ik wens je veel sterkte, die depressies, akelig zijn ze en dat is een understatement ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 hup zbb ik meen dat je al eerder een opname overwoog?Misschien is het daar nu de tijd voor. sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2016 Rapport Share Geplaatst 29 december 2016 Goed zo Ietje! Zeilert, getagrip, leer wat je mist, want dat is het volgens mij. Good luck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Ietje ZBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2016 Rapport Share Geplaatst 31 december 2016 Plof, hopelijk alles goed Vorig jaar oud en nieuw met je vriendin ( toen nog heel pril ) Hopelijk breng je dit jaar weer een alcoholvrije toost uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 jowan? Waar zit je gozer? kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2017 Is Singbluesilver op vakantie? Ik meen me te herinneren dat ze (je) naar de zon ging, klopt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Klopt. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ververder Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2017 Naast bovengenoemden heb ik Ververder al een tijdje niet gelezen Ververder is alive en kicking. Ik heb even een korte update geschreven onder mijn eigen draadje. Veel liefs allemaal. erik, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2017 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Meya? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2017 Ach, ik zie dat Elma een berichtje heeft geplaatst op 31-12. Oud en nieuw ging goed. Niets gedronken: gewoon gewerkt. Relatie staat een beetje onder druk omdat ik de laatste tijd noodgedwongen heel veel werk en niet zoveel vrije tijd meer heb. Waar ik echt blij mee ben, is het veel beter slapen na een jaar of twee stoppen. Met de wisseldiensten en druk werkrooster, is het een zegen om goed te kunnen slapen. En verder is het stapje voor stapje. Nog steeds. Zelfs na ruim 2 jaar stoppen. Lika, kruidenthee67, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2017 Ietje, hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2017 Rond kerst voor het laatst, daarna niets meer. Probeer mijn ongerustheid daarover los te laten. Goed trouwens om jou hier weer even te zien Sheila. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2017 Meya en Lidia, TomTom en ik heb Stekker al even niet gelezen. Nada reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2017 (bewerkt) sita, hoe gaat het met je? o, ik zie dat je afscheid hebt genomen. Het ga je goed, Sita! 11 februari 2017 bewerkt door basta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 13 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja Meya, ik mis jou ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2017 5 uur geleden zei Sheila: Lieve weer gesproken gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 27 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2017 Jongens, waar is Quinn nou toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 meer dan welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Ik mis Meya! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2017 Ik hoop niet dat je nu weer jaren afwezig bent hier Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden