Meya Geplaatst 29 december 2016 Rapport Geplaatst 29 december 2016 Ja man, niet meer alleen klooien. Vandaag nog naar de huisarts zou ik denken. Sterkte, we denken aan je.
Jannigje Geplaatst 29 december 2016 Rapport Geplaatst 29 december 2016 Ietje ik wens je veel sterkte, die depressies, akelig zijn ze en dat is een understatement !
lady jane Geplaatst 29 december 2016 Rapport Geplaatst 29 december 2016 hup zbb ik meen dat je al eerder een opname overwoog?Misschien is het daar nu de tijd voor. sterkte.
haddock Geplaatst 29 december 2016 Rapport Geplaatst 29 december 2016 Goed zo Ietje! Zeilert, getagrip, leer wat je mist, want dat is het volgens mij. Good luck.
Gast Geplaatst 31 december 2016 Rapport Geplaatst 31 december 2016 Plof, hopelijk alles goed Vorig jaar oud en nieuw met je vriendin ( toen nog heel pril ) Hopelijk breng je dit jaar weer een alcoholvrije toost uit
Meya Geplaatst 1 januari 2017 Rapport Geplaatst 1 januari 2017 jowan? Waar zit je gozer? kruidenthee67 reageerde hierop 1
basta Geplaatst 5 januari 2017 Rapport Geplaatst 5 januari 2017 Is Singbluesilver op vakantie? Ik meen me te herinneren dat ze (je) naar de zon ging, klopt dat?
Ververder Geplaatst 6 januari 2017 Rapport Geplaatst 6 januari 2017 Naast bovengenoemden heb ik Ververder al een tijdje niet gelezen Ververder is alive en kicking. Ik heb even een korte update geschreven onder mijn eigen draadje. Veel liefs allemaal. erik, Lika en lady jane reageerden hierop 3
smart Geplaatst 3 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst 3 februari 2017 Meya? Lika reageerde hierop 1
plof Geplaatst 3 februari 2017 Rapport Geplaatst 3 februari 2017 Ach, ik zie dat Elma een berichtje heeft geplaatst op 31-12. Oud en nieuw ging goed. Niets gedronken: gewoon gewerkt. Relatie staat een beetje onder druk omdat ik de laatste tijd noodgedwongen heel veel werk en niet zoveel vrije tijd meer heb. Waar ik echt blij mee ben, is het veel beter slapen na een jaar of twee stoppen. Met de wisseldiensten en druk werkrooster, is het een zegen om goed te kunnen slapen. En verder is het stapje voor stapje. Nog steeds. Zelfs na ruim 2 jaar stoppen. Lika, rapilos, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5
Quinn Geplaatst 7 februari 2017 Rapport Geplaatst 7 februari 2017 Rond kerst voor het laatst, daarna niets meer. Probeer mijn ongerustheid daarover los te laten. Goed trouwens om jou hier weer even te zien Sheila.
Lika Geplaatst 10 februari 2017 Rapport Geplaatst 10 februari 2017 Meya en Lidia, TomTom en ik heb Stekker al even niet gelezen. Nada reageerde hierop 1
basta Geplaatst 11 februari 2017 Rapport Geplaatst 11 februari 2017 (bewerkt) sita, hoe gaat het met je? o, ik zie dat je afscheid hebt genomen. Het ga je goed, Sita! 11 februari 2017 bewerkt door basta
Gast Geplaatst 14 februari 2017 Rapport Geplaatst 14 februari 2017 5 uur geleden zei Sheila: Lieve weer gesproken gelukkig!
Antoinnette Geplaatst 3 maart 2017 Rapport Geplaatst 3 maart 2017 Ik hoop niet dat je nu weer jaren afwezig bent hier Aicha
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden