Spring naar bijdragen

Zondag 2 april 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Jane. 
Ik hoop dat je nog steeds alleen maar snipverkouden bent? En dat het daarbij blijft voor jou. 
Ik heb een paar weken geleden ook corona gehad, begon met eerst alleen maar snipverkouden, was blij dat het daarbij zou blijven, maar ben toen toch wel een paar dagen behoorlijk beroerd geweest. 
Maar toch, had gelukkig alle prikken gehaald en binnen een dag of vier, vijf was ik er weer vanaf. 
Wel heel jammer dat je nu niet bij jou dochter kunt zijn.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, zo gisteren de verjaardag nog gevierd en vandaag rust. Gelukkig de komende tijd droog weer. De zandbak is leeg, S gaat nieuw zand halen vanmiddag dan kunnen ze weer met zand spelen. Voor Inie de eerste keer eigenlijk. Benieuwd hoe ze het vindt. In tegenstelling tot haar grote zus, heeft ze een hekel aan vieze handen. Wat balen @lady jane. Ik begrijp dat je niet heen gaat, zou het ook niet doen. Maar toch... je hoeft niet meer te testen, dus hoeveel mensen lopen er rond met corona? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verbaasde me overigens ook wel weer een beetje over de 'sneren' die @herman0167 en @Remi1 gisteren meenden te moeten geven... 
Een week geleden kwam je met een dergelijk bericht Herman, daar ben ik zondag serieus op ingegaan, maar een tegenreactie.... ho maar. 
En dan nu weer zo'n opmerking? Misschien zelf wat meer deelnemen aan het gebeuren hier? 
En waarom @Remi1 zo hatelijk moet reageren op Ikkanhet??? Lijkt me ook nergens voor nodig toch? 
En wat betreft de diepgang.... ik zou zeggen: kom op Remi, neem het voortouw! 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Yvonne:

Goedemorgen Jane. 
Ik hoop dat je nog steeds alleen maar snipverkouden bent? En dat het daarbij blijft voor jou. 
Ik heb een paar weken geleden ook corona gehad, begon met eerst alleen maar snipverkouden, was blij dat het daarbij zou blijven, maar ben toen toch wel een paar dagen behoorlijk beroerd geweest. 
Maar toch, had gelukkig alle prikken gehaald en binnen een dag of vier, vijf was ik er weer vanaf. 
Wel heel jammer dat je nu niet bij jou dochter kunt zijn.... 

 

Tot nu toe valt het mee, maar ik lees idd dat het nog kan verergeren. Dus ik houd me kalm en dat kost me weinig moeite.
Ik ben volledig gevaccineerd en leef gezond dus ik verwacht niet echt problemen. Maar in maart in mijn directe omgeving
een paar vrouwen ernstige diagnoses/behandelingen, dus mijd mijn sociale contacten even.
Ik twijfel nog wel over zwemmen, sauna en gewoon verkeer buiten. Ik zou alles mogen omdat er geen strenge regels meer zijn,
maar ja, ik heb het ook van iemand ¨ gekregen" ;).  En juist door sporten sterk ik aan. En de test was toevallig.
Dus ik twijfel nog even verder. Een bekend gevecht bij mij intern; tussen verantwoordelijkheid en verleiding of zoiets.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei lady jane:

Dus ik twijfel nog even verder. Een bekend gevecht bij mij intern; tussen verantwoordelijkheid en verleiding of zoiets.

Hahaha, heel herkenbaar... ik had hetzelfde dilemma. 
Maar het feit dat ik regelmatig contact heb met 2 personen die echt heel kwetsbaar zijn gaf voor mij ook de doorslag.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo is dat Yana, en ik trek me weer op aan een vriendin die 12 jaar ouder is en veel sport.
Helaas is zij nu in de molen beland met erge klachten en nog in het ongewisse over oorzaken.
En juist naar haar kan ik niet toe, ze woont 100/150 m van mij vandaan en laat per app maar weinig los.
Maar zo kwetsbaar zijn we dus ook he, alles leek koek en ei bij haar, maar 81 jaar en dan kan het ook zo omslaan.
En ook hier lees ik dat soms van nog veel jongere mensen. Dus ik ben blij met in het hier en nu leven en genieten
van wat er nog wel kan. (halleluja denk ik soms achter mijn eigen zinnen hoor;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Beterschap @lady jane. Lastig hè? Dat was dan weer het voordeel van de coronaregels. Hoefde je er zelf niet over na te denken. Aan de andere kant: als je gewoon verkouden bent, houd je daar toch ook een beetje rekening mee in de buurt van kwetsbare mensen? Gezond verstand moet het dan nu maar overnemen.

 

Dagpact

Fonny
Pytje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50+ ers moeten meer bewegen, om klachten te voorkomen. Maar gezond leven is geen garantie tegen kwalen en ziektes helaas.

Als ik snipverkouden zou zijn, zou ik een flink eind gaan wandelen en groentensoep of kippensoep maken. Even om een rustige tijd de winkel in en uit en wat voorraden kopen, want misschien word je wel echt ziek en dan is het fijn om wat in huis te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Ik verbaasde me overigens ook wel weer een beetje over

Ik denk dat ze zich verveelden en hoopten dat ze hier wat afleiding konden vinden. Zelf hadden ze blijkbaar ook niets te melden.

Straks wandelingetje en naar de film met een vriendin; Onder het maaiveld. Over alle beestjes op microniveau die onder de oppervlaktje leven. Vriendin drinkt al drie maanden geen alcohol meer, ben benieuwd hoe het haar vergaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen , lees hier nog soms mee . Vind het ook jammer dat ik er niet meer energie in steek. En voel me dan wat schuldig.  Daarom ben ik het ook helemaal eens met @Yvonne.  Sneren uitdelen of hier in de wilde weg bommetjes droppen draagt niet echt bij aan de gezellige sfeer en nodigt niet echt uit om hier je :heart: uit te storten . Dat doe ik dus ook niet (meer) .  Ook het reageren of informeren naar anderen word lastiger wanneer je niet dagelijks aanwezig bent , want de toetsenbord terroristen liggen dan op de loer om je meteen een kopje kleiner te maken .  Hopelijk trekt het weer aan en vind ik ook weer ergens de kracht om hier weer wat actiever te zijn . Het forum heeft mij geholpen om alcohol de baas te worden , dat zal ik nooit vergeten . En ik voel me ook enigszins ergens verplicht om dit forum dan ook "in leven" te houden om anderen ook deze uitweg uit de alcohol-hel te gunnen

bewerkt door Francoise
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het forum blijft in leven hoor, kent vaker ups en downs.
We zijn zelf het forum, dus boor je kracht maar aan @Francoise
Niet steeds verontschuldigen dat je iets niet doet.
Net een goede pot damestennis gezien en nu tijd voor wandelen.
soep maken is een goed idee voor straks, thnx Lonster. Gelijk een doel.
Maar aan eetlust ontbreekt het zelden (helaas), dus stevig ontbeten
met speltbrood en uitsmijter kaas en tomaat.
Waar blijft de zon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voeg mij vandaag ook weer bij de stoppers en gestopten. Anders ga ik echt terug naar af. En dat moeten we toch niet hebben natuurlijk.
Mijn zuipvierdaagse komt vandaag tot een eind. Vanavond 18:00 weer aan de antabus. Na 4 dagen weer even 'helemaal los', merk ik ook wel dat dat bepaalde, typische gevoel bij het wakker worden weer terugkeert. Een depressief 'o nee, weer wakker in deze wereld, bah, ik wil niet'. Dan gaat het weer richting het duistere van in gebruik zijn. Oftewel, de rem moet er weer op. Weer terug naar het gezonde en gevoelszuivere leven. :)
En dit hier is mijn stok achter de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier net ook Yvonne, en intussen mooi 4 wasmanden schone was opgeruimd,
goed ontsmet en toch maar dat brood voor vriendin in de machine klaargemaakt
dus nu wel een zon-wandeling verdiend. Van in de actie ging ik me beter voelen
dus wie weet valt alles mee. Dus vanaf nu even geen nieuws is goed nieuws:sun:

@Strijkboutimages.jpg.0a84d9a632149b581aa4df54b3a4be41.jpg big mama is watching you!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...