Freekie Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen, Havermout en koffie op bed! Langzaam wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, nu snel aan de slag. Hond in de stromende regen, blèèèh, uitlaten, weekboodschappen doen en naar het vrijwilligerswerk... Maar eerst natuurlijk een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) Moghu mensen, Hoe is het met je Donder? En Toos? Al een beetje opgeknapt? 14 maart 2023 bewerkt door bolletje Toos en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen allemaal Hier nu nog droog, twijfel over wel of niets op de fiets. DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen. @bolletjeMet mij gaat het goed. Wel wat slapjes nog en moet op tijd rusten. Meerdere kleine, lichte maaltijden lukt ook goed. Straks lekker een pan verse soep maken. DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Toos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Een hele goede morgen allemaal, Regenachtig hier. Nog steeds een stevige wind. Lakens hangen al vanaf gisteren buiten, nou ja, die waaien wel weer droog (ooit) Thuis blijven omdat ze de ventilatieventielen komen vervangen. Tussen 8 en 12. ook zo leuk, zorg je dat je kant en klaar bent om 8 uur, komen ze natuurlijk niet. nou ja, koffie en forum is ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Een extra goede morgen! Vandaag 4 maanden alcoholvrij! DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Toos Pytje rapilos, Spirit, kruidenthee67 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Wat goed zeg @Pytje Gefeliciteerd. Gaat het goed, of heb je er nog moeite mee ? Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen, Ook hier de vier maanden bereikt. Moet zeggen dat het me steeds gemakkelijker af gaat. Weinig tot geen trek. Feestjes en vakantie gehad. Paar keer uit eten geweest… De voordelen worden steeds duidelijker. Krijg veel complimenten over mijn uiterlijk sinds ik gestopt ben. Niet het belangrijkste, maar doet een mens wel goed. Binnenkort lekker shoppen voor nieuwe voorjaarskleding, want pas nergens meer in Spirit en Pytje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Ook jij gefeliciteerd @Emmy En wat fijn dat het je ogenschijnlijk zo gemakkelijk afgaat. ja, vele complimenten is natuurlijk harstikke leuk . veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe garderobe Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 18 minuten geleden zei Emmy: Goedemorgen, Ook hier de vier maanden bereikt. Moet zeggen dat het me steeds gemakkelijker af gaat. Weinig tot geen trek. Feestjes en vakantie gehad. Paar keer uit eten geweest… De voordelen worden steeds duidelijker. Krijg veel complimenten over mijn uiterlijk sinds ik gestopt ben. Niet het belangrijkste, maar doet een mens wel goed. Binnenkort lekker shoppen voor nieuwe voorjaarskleding, want pas nergens meer in Jij ook gefeliciteerd, Emmy! We gaan door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 1 uur geleden zei rapilos: Wat goed zeg @Pytje Gefeliciteerd. Gaat het goed, of heb je er nog moeite mee ? Dank je Rapilos! Nee, geen echte moeite mee. Af en toe momenten, maar ik zou niet opnieuw willen moeten beginnen. Dus weer drinken is geen optie. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 1 uur geleden zei Pytje: DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Toos Pytje zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 (bewerkt) Goedenmorgen DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Toos Pytje zbb Spirit 14 maart 2023 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 We waren tegelijk hier @Zbb. Heb het dagpact maar even bijgewerkt. Een vreselijke drankdroom gehad.Zo levensecht heb ik nog nooit gedroomd.Toen ik wakker werd, geloofde ik nog stellig, dat ik had gedronken.Eenmaal bij mijn positieven, was ik als een kind, zo blij. Hoi, hoi, jippie, het is niet zo, it was only a Dream. Gefeliciteerd met alle mijlpalen, die hier voorbij komen. Ook ik ontdek nu alleen maar de voordelen en lach iedereen uit, die zonodig in het verleden blijven hangen en mij proberen zwart te maken.Ik leef in het nu. Er zijn veel tegeltjeswijsheden van, maar weet er even geen. Ik sta nog steeds soms, versteld van mezelf. Heb een super helder hoofd gekregen, dar watten zijn weg uit mijn hoofd.Ik kan weer voelen en heb weer emoties.Soms ben ik net een bitbull, zo kom ik voor mezelf op.Ben behoorlijk assertief geworden. Veel meer zelfvertrouwen en ben weer in staat, waar nodig, een helpende hand te bieden.Ik ben niet meer twijfelachtig met beslissingen nemen.Ook duidelijk naar mensen toe en durf weer nee te zeggen. Kortom: ik doe er weer toe.Ik cijfer mezelf niet meer weg. Goh, ik ga dit verhaal maar bewaren, voor de AA. De fles wijn, die ik voor iemand had gewonnen, heb ik gisteren hier beneden op de weggeefbank neergezet.Het duurt te lang, voor ik diegenen weer zie en die persoon drinkt niet eens wijn.Heb het gewoon liever niet in huis. Vandaag m'n administratie doen.Het is er echt zo'n dag voor. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 DAGPACT: Yvonne Beatrix Freekie Mariann Toos Pytje Zbb Spirit Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Het ging zo niet langer meer en daarom ben ik begonnen met een ambulante detox. Op dit moment van schrijven ben ik 67 uur alc- en nicotinevrij. Of beter gezegd; Clean en nuchter want ik ben 100% verslavingsmiddelenvrij. Ik had dit nog nooit gevoeld want ik heb dit nog nooit gedaan. bolletje, Donder, Yana en 9 anderen reageerden hierop 12 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Succes @Remi1. We denken aan je. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Sterkte Remi. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Zet um op Remi. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Heel veel sterkte @Remi1.Dikke knuffel van mij . Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden