chrisjelief Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen Frummers, een droge en zonnige dag gewenst. DAGPACT Chrisjelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goeiemorgen @chrisjeliefen alle overige frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen frummers Donker en koud... maar we hadden gisteren een dag vol zon, wie weet boffen we vandaag vandaag wel weer DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen allemaal, fijne dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen allemaal! Bed warm, maar moet er toch uit. DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 1 minuut geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! Bed warm, maar moet er toch uit. DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen allemaal, Heb ook een spijkermatje gekocht Lees goede ervaringen hier, ben benieuwd of het me wat meer ontspant en of ik beter ga slapen. Ben altijd wat onrustig en nerveus, mijn hele leven misschien al.. wijn was mijn bedachte rust, is al bijna 40 dagen weg nu. Voel me wel veel beter, geen katers en energieker en gelukkiger maar dat stukje onrust krijg ik maar niet weg. Sport wel 4 X per week, dat helpt me wel. Sauna’s ook heerlijk. Vanavond dat matje proberen, gekocht bij bol.com met 10 euro korting en vijf sterren recensies. Fijne dag! lady jane, Spirit, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Hallo allemaal, gewone werkdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 9 minuten geleden zei Mariann: Goedemorgen DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Mariann zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Mariann ebb Prana Goedemorgen allemaal. Hier nog een met zo'n matje. Ik slaap heel erg slecht, dus ik doe en probeer vanalles. Moet dan toch ooit gaan lukken? Yoga, Reiki, meditatie, fakirmatje, koffie alleen 's ochtends. Maar het belangrijkste blijft toch geen alcohol, denk ik zo. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 goeiemooiemorgen frummers mijn nwe matje doet wat ie moet doen als een roos geslapen. mocht je eerst denken, nee dat wordt niks dan toch doorzetten hoor, dan een korter tijdje en langzaam opbouwen elke dag. het werkt niet voor iedereen instant zoals bij mij. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen allemaal, Ik slaap zonder spijker matje Dan kan ik niet slapen (zit tussen mijn oren) Maar zoals gezegd wel op de rugleuning van mijn relax stoel Dat vind ik wel lekker, die lichte prikkeltjes in je rug Slapen doe ik prima de laatste tijd Wel vaak met een meditatie. Maar die hoor ik hooguit 5 minuten, dan ben ik al weg De dag is hier met een stralende lucht begonnen, in tegenstelling tot gisteren, toen trok de mist pas rond 13.00 op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Ik ben een gezegend mens; ik kan bijna altijd slapen DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Mariann ebb Prana Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Lees hier meer mensen over mediatie. Ben wel benieuwd hoe jullie dit doen. Gebruik hiervoor zelf de VGZ app en YouTube, maar andere tips zijn welkom! En hoeveel tijd besteden jullie er per dag aan? En zijn hier ook mensen die aan yoga doen? Overweeg dit namelijk, omdat ik wat gespannen ben de laatste tijd. Maar geen idee of het kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 ik heb de app. van Michael Pilarczyk Dat kost 39.50 per jaar, maar ik vind dat het dik waard Heel veel meditaties op basis van b.v. Affirmaties, Inspiratie, Ontspanning Ademhaling,Zefvertrouwen, Focus, Dankbaarheid enz. Er staat ook veel ontspanningsmuziek op en artikelen en zijn luister boeken Ik mediteer tussen de 1 en 3 keer per dag met de app De meditaties zijn tussen de 3 en 45 minuten lang, al naar gelang je stemming en tijd is Hoop dat je hier wat aan hebt @Emmy Heb trouwens ook een tijd op yoga gezeten Ook erg fijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 DAGPACT: Chrisjelief Beatrix Yvonne Maja Fonny Mariann ebb Prana Pytje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 Ik kon weer een keer niet uit gisterenavond.Kon dus niet slapen. Dan loop ik de hele nacht te spoken en te rommelen.Spijkermatje, mediteren,niets hielp. Voel me ook weer zeer manisch. Als ik wel eens zo'n nacht had, probeerde ik dat wel eens met drank op te lossen.Om pakweg 3 uur een biertje pakken, om dan maar te kunnen slapen. Uiteraard bleef dat niet bij 1 biertje, einde van het liedje was dat ik om 8 uur al bierboodschappen ging doen bij de appie en de hele dag dus laveloos was.Een totaal, kansloze, verloren dag dus. Nu laat ik het maar, voor wat het is. Uiteindelijk val ik meestal wel in slaap.Ik weet dit. Drank lost niet de onrust op. Vanavond weer lekker fanatiek naar de AA. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 heb je al geprobeerd op zoń moment op je matje te gaan staan een minuut of 20? Staat als advies in de omschrijving. Goed dat je stand houdt verder @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 9 uur geleden zei ikkanhet: @Donder Moet nog minimaal tot en met het weekend in het ziekenhuis blijven. Wordt een dure klant zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2023 1 uur geleden zei Donder: Moet nog minimaal tot en met het weekend in het ziekenhuis blijven. Wordt een dure klant zo! Dat maakt helemaal niets gaat erom dat het met jou beter gaat Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden