Remi1 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Nee @Zbballeen de boot afsluiten kan het probleem niet zijn. Jouw boot is vast niet de enigste boot die in de haven ligt en iedereen die een boot heeft weet hoe een boot goed af te sluiten ook Dat smoesje trap ik niet in hoor, . Kwestie van hulp vragen en hulp accepteren want doe dit (o.a.) nu maar even niet zelf. Misschien ligt het aan mezelf maar net als @Spirit voel ik me helemaal niet lekker vandaag. Steenkoud en ik zweet me te pletter tegelijk. Het eten smaakt me ook nergens naar. Nou ja, het zal vanzelf wel weer over gaan want het is ook vanzelf gekomen, dusss.. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Als ik vandaag door kom zal het morgen wel weer wat beter gaan Roberto, Spirit en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Spirit: en lukt het om je aan je medicatieschema te houden? Ik heb een ernstige inschattingsfout gemaakt. Het ligt niet aan de Antabus / Refusal. Maar aan de oxazepam. Dat is de killer. 23 januari 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 13 minuten geleden zei Zbb: Als ik vandaag door kom zal het morgen wel weer wat beter gaan Morgen zal je je al een stukje beter voelen. Geniet zo even van de mooie zonsondergang! Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Heb al een paar dagen geen slaapmedicatie meer ingenomen. Ben nu THC olie aan het uitproberen Dat werkt prima. Helaas is het middel vrij prijzig, maar ben al blij dat ik ook eindelijk van die oxarommel af ben. Misschien heb ik lichte afkickverschijnselen, want ik slikte ze om beter te kunnen slapen. Nu slaap ik gewoon veel beter, zonder die rotzooi. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Moi allemaal, Iedere ochtend als ik wakker wordt heb ik een mooi uitzicht. Twee dagen lang zag ik een specht en een roodborstje. Die specht is verdwenen. Nu zie ik alleen nog maar een roodborstje. Lastig om te fotograferen, foto van google. Haar naam die ik gegeven heb is @Remi1, maar dan zonder 1. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Hier mag je zelf twee plantjes zetten voor eigen gebruik Spirit. Die olie is makkelijk te maken. Als je er meer over wilt weten, laat maar ff horen. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Alleen THC daar word je stoned van. Eigenlijk moet je CBDolie nemen. Dat werkt goed maar is ontschuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 26 minuten geleden zei bolletje: Alleen THC daar word je stoned van. Eigenlijk moet je CBDolie nemen. Dat werkt goed maar is ontschuldig. O, oke. Maar niet teveel van nemen dan. Bedankt voor de tip. Weinig zin om stoned te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Maar het belangrijkste is, dat ik van m'n pammetjes af ben.Ben zo blij, want dat is net zo goed verslavend. Ik sliep er ook niet beter op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamille Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 5 uur geleden zei Zbb: Ik ben zo ziek Welke reactie verwacht je eigenlijk hiermee te krijgen? Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 1 uur geleden zei Spirit: O, oke. Maar niet teveel van nemen dan. Bedankt voor de tip. Weinig zin om stoned te worden. Ja en wij moeten toch opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 35 minuten geleden zei bolletje: Ja en wij moeten toch opletten. Ja,we blijven verslavingsgevoelig.Heb het met alles hoor.Bij mij moet ook alles af, in 1 dag. Kan nooit geen klusje laten liggen, tot de volgende dag.. Zakken chips pinda's en chocorepen moeten ook op.. Heb tegenwoordig megapakken twix en lions, want stel je voor, ik moet voorraad hebben. Ook de limonade moet ik altijd op voorraad hebben. Altijd maar die voorraad willen hebben. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 42 minuten geleden zei Adri02: Oké, da's dan weer jammer, maar je had een Mokummer kunnen zijn, nietwaar, qua lifestyle zeg maar . Wrong again @Adri02, Ik deed al aan safe sex voor ze daar in Gay Mokum mee begonnen. Of doel je daar niet op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 We kwamen aan bij het huis (prachtig huis btw) S heel ijverig alles uit de auto sjouwen. Om vervolgens zijn zwembroek en Mini haar zwemkleding te zoeken en weg waren ze. Nou ja, hadden mijn moeder en ik even alle tijd om alles rustig uit te pakken. Vanavond soep met broodjes gegeten, mijn moeder had thuis al soep gemaakt. Nu spelen ze nog beide heel lief, dus we laten ze nog maar even op. Vanavond ga ik in de sauna, heerlijk! Yana, Francoise, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Ik meld me droog af iedereen bedankt rapilos, ikkanhet, Prana en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Goeieavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) * 23 januari 2023 bewerkt door Remi1 *niet goed gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 @Reacherik vertrouw mezelf niet genoeg om dat ook maar te kunnen denken, door schade en schande ben ik daar wel achter gekomen. Maar vandaag dag 7, niet roken en drinken. Hij gaat lkkr en zo voel ik me ook en ook naar mijn kinderen. Prana en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 3 uur geleden zei Zbb: Ik meld me droog af iedereen bedankt Goedzo.Ben trots op je!. Hier ook een droge afmelding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Ik vind je moedig @Zbb Hopelijk slaap je goed dan tellen de uren zo lekker door, elk uur is er 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2023 Voor mezelf heb ik vandaag besloten dat ik genoeg heb afgebouwd om naar de nul te gaan vanaf morgen. En omdat morgen nu begint, klokslag 12 is het precies, stop ik dus vanaf nu. Het laatste restje gaat nu door de gootsteen. Lekker koese allemaal bolletje, Hadocque, Yvonne en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden