Fonny Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Haai! Fonny, Prana, Bob en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Vitaminen voor @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 18 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 4 minuten geleden zei Reacher: Haai! Oeps.... Prana en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Gaan jullie nog iets leuks doen? Ik ga werken. En stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen allemaal. Maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen frummers. Weer heel slecht geslapen, maar ik voel me al wat beter dan gisteren... Heerlijk die extra vitaminen @Reacher, dankje Ik heb een leuk bedrijfje gevonden dat jullie koffie en thee brengt en een fles cola ... En verder ga ik weer snel onder de dekens nu.... Prana en Toos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Fonny Beatrix Prana Beterschap @Yvonne en dank je voor het regelen van de koffie. Nu lekker uitrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goeie morgen, Ik ga wat poetsen, rusten en dan gamen vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen allemaal, Vandaag een vrije dag. Aan het twijfelen of ik lekker ga rondlummelen of hem nuttig ga besteden Moet hoognodig bezig met opruimen en poetsen in de keuken. Maar ben gisteravond ook begonnen in een heel leuk boek…. Ik wens jullie in ieder geval een fijne dag toe en @Yvonneveel beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Mogge mensen Rondlummelen schaar ik ook onder de nuttige bezigheden @Emmy Ik doe het ook graag. Ik verbaas mij vaak enorm over hoe doelbewust mensen hun leven vaak propvol plannen om zich vervolgens dagelijks te beklagen over dat ze zo weinig tijd over hebben. Emmy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Wie schön leuchtet der Morgenstern! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goeiemorgen @Oskar, sorry van gisteren., sloeg nergens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Nix aan de handa @Yana. Ik maak mij nooit lang druk he? Wat die 'niemand begrijpt mij'-toestand betreft. Normaal gesproken denk ik juist dat ik jou altijd enorm goed begrijp. Hier een bloemetje voor je: Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 IJshaar... zo prachtig @Oskar, ik zag het vorige maand voor het eerst in mijn leven, op een koude ochtend in een Frans bos waar we met de camper stonden. En dan niet een beetje maar overal waar ik keek, magisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen. De site lag er even uit hier. DAGPACT: Fonny Beatrix Prana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Goedemorgen allemaal, Ochtendgym, tandarts (kroon), slager, super op de fiets. Nu koffie en bananenbrood Verdoving is nog niet uitgewerkt, dus smaakt helaas niet zo lekker als anders. Vandaag voor mij ook, dag 18 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Dagpact Fonny Beatrix Prana Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Ik zag een hele mooie tv meubel bij het grofvuil vuil staan.Even een een keer kijken en dan is hij van mij. Donker eiken, staat mooi bij mijn tafel.Nu nog op zoek naar zo'n mooie barokstoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 En daar ben ik ook weer. Ik heb mezelf een bos bloemen gegeven gisteren. Vanwege mijn twee maanden. Onze jongste tijger, nu een half jaar, is mij daar erg dankbaar voor en sleurt de bloemen één voor één uit de vaas. Waarom zijn huisdieren ook weer zo leuk? Beterschap @Yvonne. Dagpact Fonny Beatrix Prana Toos Spirit Pytje Francoise en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Je opmerking over huisdieren deed me wel even glimlachen @Pytje Alleen is het hier een hond Wat we daar al niet mee hebben meegemaakt…. Kan hem af en toe wel achter het behang plakken. Maar als ie me dan weer heel verliefd zit aan te kijken smelt ik alweer Van alle dieren die we hebben (kippen, konijnen, vissen en hond) zou ik de hond toch het minst graag missen. Al kan ik ook enorm in een deuk liggen om de kippen. Maar die kijken me dan weer niet zo verliefd aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Dagpact Fonny Beatrix Prana Toos Spirit Pytje Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 18 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2023 Mijn tijger is ziek.Eet en drinkt een een paar dagen niet.Vertrouwd het niet zo. Tv meubel staat al binnen, gewoon maar even gesleept, al wordt hij daar nier mooier van natuurlijk.De rest doe ik samen met de buurman ik zag het er 2 waren.Het glas was nog hartstikke gaaf. Voor de rest maar een beetje huishouden doen vandaag en vanavond AA. Prana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden