Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 december 2022


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Vakantie, maar vroeg uit de veren. Gesprek voorbereiden dat ik morgen heb met de thuiszorg over de zorg voor mijn moeder. Lang op gewacht. Fijn dat het nog in het oude jaar kan. 

 

Dagpact:

Fonny

Maja

 

 

bewerkt door Maja
Foutje, nog niet wakker kennelijk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Mijn afvalcontaineropbrengst sinds afgelopen donderdag:
twee grote en vier kleine organisers, twee kleine droogrekjes,
een groot droogrek voor hoeslakens,
een douchestoeltje en een voetenbadje voor kalknagels.

Douchestoel.jpg

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Stilletje nog hier. 
Het wordt al licht. 
Ik zit nog, heerlijk omringd door kerstlichtjes, lekker lui aan een beschuitje hagelslag en een enorme beker thee. 
Straks weer aan de slag, Kees voor controle naar het ziekenhuis brengen en vanmiddag vrijwilligerswerk. 
Het waren gezellige dagen, maar druk. 
Toen iedereen gisteravond weg was heb ik nog een paar uur als een uitgeknepen vaatdoek op de bank gehangen :D
Vanmorgen dan heerlijk op mijn gemakje genieten van de stilte om me heen....  èn van mijn beschuitje hagelslag hahaha. 
Mijn derde inmiddels, ik weet weer helemaal waarom ik dat spul alleen in huis haal als de kleinkinderen komen: onmatigheid!!! 
Natuurlijk ook lekker met roomboter. 
Vroeger hadden we een boterberg, en met de kerst lag er kerstboter in de winkels, een stuk goedkoper dan normaal. 
Ik stond altijd te twijfelen of ik 1 pakje of 2 pakjes zou kopen, het bleef meestal bij 1. 
Nu smeer ik altijd alleen nog maar roomboter op mijn brood... het kan verkeren ;)


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Yvonne:

Oh lord @Roberto, wat moet je met al dat spul toch? 

@Yvonne, Die spullen in de badkamer gebruik ik echt zelf, mijn huis is niet zo groot.
Geen ruimte om hoeslakens en dekbedhoezen te drogen.
En ik heb kalknagels, een voetenbadje met azijn kan helpen.
De rest van wat ik her en der vind gaat meestal naar de Weggeefwinkel voor minima.
Zonde om weg te laten gooien.
Aan de meeste spullen die ik vind mankeert niets.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Kerst weer voorbij, helemaal prima:) Op zich best oké dagen gehad. Kerstavond familie en aanhang eten bij mij, eerste kerstdag kwam vriend, lekker gegeten en kerstfilm gekeken met jongste zoon die ziek was en hele kerst onder dekentjeop de bank(nu weer iets beter) Tweede kerstdag kerstfilm met oudste zoon en zijn vriendin, leuk. Zelfs nog even gesport tussendoor, sportschool was gewoon open. Hoop iedereen hier ook een relaxte kerst.  (Moest wel een beetje lachen @Etty ook om die bank, zie t voor me:heart:) Mijn moeder veroorzaakte trouwens nog een discussie tijdens kerstdiner die bijna uit de hand liep, helemaal vergeten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook de Kerst weer overleefd. Gisteren was keigezellig en warm. Vandaag de resten van het gourmet schoonmaken dat nog in de week staat. Het zag gisteren blauw hier, maar de geur is bijna weg.  Ach, ik zit er nooit zo mee. Hoort erbij.

Werd ik vannacht om 3 uur wakker, zie ik een politieauto voor de deur geparkeerd staan met niemand erin. Alleen bij mijn buren brandde nog licht en ik zag dat een raampje van de voordeur kapot was. Ik denk dat er ingebroken is....:o Later zag ik mensen de scherven opvegen een het gat in de deur dichtmaken met een plaat. Straks eens vragen. Toen kon ik dus niet meer slapen. Nog maar eens naar beneden om te kijken of alles wel goed dicht zat. Ja, alsof ze terug zouden komen met de politie voor mijn oprit. Haha.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier ook een fijne kerst gehad, 1e kerstdag schoonmaken, opruimen voor het bezoek smiddags. Met de familie gegourmet. Was erg gezellig! 

Gisterochtend kinderen weggebracht, vanavond haal ik ze weer op bij opa en oma. Nu nog even werken tot rond half 5.

Dagpact:

  • Fonny
  • Maja
  • Roberto
  • Yvonne
  • Toos
  • Freekie 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook pas net op, erg lang uitgeslapen. Vermoeiend hoor, kerst. Maar lekker zonder kater. Tijd nu om rustig aan te doen en een beetje te lummelen. Ik had ook naar het zwembad gewild maar die is in de middag dicht, dus nog even een paar uurtjes wachten. Vorige week was het ook erg rustig, @lady jane dat is eerder te wijten aan de vakantieperiode dan aan de goede voornemens denk ik. 

Heerlijk, een beschuitje met roomboter en hagelslag. :) Hele oude kaas vind ik ook zo'n traktatie. Tegenwoordig eet ik ook altijd roomboter. Er wordt ons aangepraat dat allerlei bewerkte producten zoals margarine of bak&braad gezonder zouden zijn, daar geloof ik niks van.

Goed dat je zo aan het recyclen bent Roberto. Zo blijf je lekker bezig en kun je een ander ergens een plezier mee doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...