bumperjim Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 1,4 miljard ipv 2 of 3. Als de rest vd wereld het ook had gedaan dan viel Earth Overshoot day misschien wel op 31 december. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 Krant zegt NL telt meer dan 20 miljoen inwoners in 2070. Tegen die tijd staat NL half onder water en de andere helft vol met stifstof een vrijstaand huis kost dan ook 20 miljoen, deze voorspelling van bj krijg je er gratis bij. Bah bj wat zit je weer te gallen. Gauw koffie nu. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 Dank je wel voor de correctie, @Adri02. Ik had het inderdaad slordig gelezen. Voortaan 2 kinderen gaan zien als "normaal" dus, niet 3 of meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 (bewerkt) Nou gelukkig is kinderen krijgen, inclusief de verantwoordelijkheid daarvoor, beter maar niet aan sommige mannen overgelaten als ik hier zo lees. Testosterongehalte overheerst blijkbaar alles. Spermabanken lopen niet voor niets als een trein. 16 december 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 (bewerkt) Ik voel me niet aangesproken, mijn kids zijn clean. En ik heb er maar 2, ecologies. 16 december 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 Volgens deze richtlijnen heb ik nog 0,1 kind te gaan. Maar het is wel mooi geweest, wat moet je bovendien met zo'n 1/10 kind, dat loopt alleen maar in de weg. Als je het probleem van de overbevolking strikt rationeel benadert wandel je al gauw over ethische grenzen. 'Het beste wat je kunt doen om bij te dragen aan een beter milieu is géén kinderen krijgen' hoorde ik ooit iemand zeggen, en die man die hep gelijk, maar hey, er speelt meer. Voor een verplichte euthanasie boven de 67 valt ook best veel te zeggen, maar dat krijg je er ook niet door de Tweede Kamer denk ik. Hadocque en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 (bewerkt) Kinderbijslag afschaffen vanaf 3 kinderen en in plaats daarvan anticonceptie subsidiëren. En wat die 67-plussers betreft, je kan het ook selectief doen, bv de doodstraf invoeren voor diverse kleinere vergrijpen. Dan hou je alleen de leuken over. En de slimmeriken. 16 december 2022 bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 Jeetje @Oskar... ik zit in die categorie, maar ben nog lang niet van plan ertussenuit te knijpen hoor... blij toe dat dat er nooit door zou komen in de Tweede Kamer. Laten ze eerst maar eens beginnen met vrijwillige euthanasie vrij te geven... Etty, bumperjim en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 december 2022 Rapport Share Geplaatst 16 december 2022 3 uur geleden zei bumperjim: Kinderbijslag afschaffen vanaf 3 kinderen en in plaats daarvan anticonceptie subsidiëren. .. Misschien is mannen sterilliseren een idee. Soort van ook verantwoordelijk nemen ipv alleen je behoefte lozen en alles alleen aan de vrouw over te laten. Terzijde, maar wat nu als een 2de kind een drieling of nog meerlingen blijken te zijn dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Dat zou veel mannen goed doen denk ik, net als dat je een reu castreert Het blijft toch link spul dat testosteron karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Dat klinkt dan weer net alsof vrouwen niets kunnen doen om een zwangerschap te voorkomen en gewoon pech hebben als er een hitsige man in de buurt loopt. Surry heur. Ben benieuwd of ik straks als bejaarde last krijg van leefschaamte. Dat je er nog bent. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 29 minuten geleden zei Etty: Ben benieuwd of ik straks als bejaarde last krijg van leefschaamte. Dat je er nog bent. Haha ja dat zou de ultieme schaamte zijn zeg Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 1 uur geleden zei Etty: Ben benieuwd of ik straks als bejaarde last krijg van leefschaamte. Dat je er nog bent. Hahahaha, ik ben volgens de 'regels' een bejaarde geloof ik? En nee geen greintje las van leefschaamte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik krijg vast en zeker last van leefschaamte als anderen voor me moeten zorgen en ze hebben het al zo druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 7 minuten geleden zei Yvonne: Hahahaha, ik ben volgens de 'regels' een bejaarde geloof ik? En nee geen greintje las van leefschaamte. Ik bedoel met straks niet als ik ouder word, maar het verschil tussen nu 55 plus zijn en straks. Dat we anders gaan denken, onder de druk van de vergrijzing en de kosten die dat met zich meebrengt. Maar ik denk ook graag dat het allemaal wel los zal lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik ben met regelmaat een middag samen met dames van boven de 70. Bij hen bemerk ik totaal geen leefschaamte maar boosheid. Boosheid over het feit dat zij zich afgeschreven voelen door (in ieder geval) de medische wereld: boven een bepaalde leeftijd vervallen de periodieke uitstrijkjes en de mammobus bijvoorbeeld. Zij zien dat als een teken dat ze door hun leeftijd afgeschreven zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Yvonne: Ik ben met regelmaat een middag samen met dames van boven de 70. Bij hen bemerk ik totaal geen leefschaamte maar boosheid. Boosheid over het feit dat zij zich afgeschreven voelen door (in ieder geval) de medische wereld: boven een bepaalde leeftijd vervallen de periodieke uitstrijkjes en de mammobus bijvoorbeeld. Zij zien dat als een teken dat ze door hun leeftijd afgeschreven zijn. Volgens mij is het positiever: als je het tot je 70ste geen kanker (bepaalde vormne dan) hebt gekregen, is de kans dat je het daarna nog ontwikkelt heel klein. Zo heb ik het begrepen. 17 december 2022 bewerkt door Etty karin123 en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Dan kan ik over n paar jaar weer gaan roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 18 minuten geleden zei Etty: Volgens mij is het positiever: als je het tot je 70ste geen kanker (bepaalde vormne dan) hebt gekregen, is de kans dat je het daarna nog ontwikkelt heel klein. Zo heb ik het begrepen. Klopt, en daarbij schijnt het dat het ontwikkelen ervan heel lang kan duren, het blijkt dat mensen er jaren en jaren mee kunnen leven zonder er ook maar een greintje last van te hebben. Bij overleden ouderen wordt nogal eens kanker geconstateerd waar men niet van op de hoogte was, maar waar men geen last van had. Was dat bij periodiek onderzoek aan het licht gekomen dan zouden de nadelen van behandelen groter zijn geweest voor de patient dan de voordelen.... Maar ja, je zult maar oud zijn en het gevoel hebben dat je afgeschreven bent door de maatschappij en daar boos over zijn..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik hoop dat jij het gelijk aan je zijde hebt Etty, ik word 70 op mijn volgende verjaardag en die mammobus ga ik echt niet missen. uitstrijkjes? Is zeker 10 jaar geleden dat ik daarvoor uitgenodigd werd. Ik mag alleen nog n beetje poep opsturen, elke 2 jaar geloof ik. En op eigen verzoek dingen rond mijn hart laten onderzoeken. Ik vind het wel rustig zo, blijf het liefst weg uit de medische molen. Maar ook dat kan struisvogelgedrag zijn van mezelf realiseer me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 2 minuten geleden zei Hadocque: Dan kan ik over n paar jaar weer gaan roken! Ja, en dan kom je in een verpeegtehuis terecht waar absoluut niet meer gerookt mag worden en dan zit je daar met je verslaving te tandakken naar een peuk. Alleen al dat vooruitzicht houdt mij tegen.... Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 18 december 2022 Rapport Share Geplaatst 18 december 2022 (bewerkt) @lady jane Mammobus is ongeveer om de 2 jaar tot leeftijd 76. (vanaf 49/ 50 jarige leeftijd) Uitstrijkje baarmoederhalskanker wordt eens in de 5 of 10 jaar gedaan. (vanaf 30 jarige leeftijd tot 60 jaar) Bevolkingsonderzoeken bedoel ik dan. 18 december 2022 bewerkt door Remi1 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden