Fonny Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Fonny Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen frummers, Het is weer maandag, nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 (bewerkt) Morghu Fon. Von Lady en Roberto. Vandaag weer werken na een week thuis na pittige keelontsteking. We gaan er weer tegenaan. Nieuwe week nieuwe energie. 12 december 2022 bewerkt door bolletje Fonny en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. @Roberto succes met de detox Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Fijn dat je weer bent opgeknapt Bollewol, werkze. @Toos...knap je al wat op? @nancy, hoe gaat het met jou? Ik mis je hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen. Ja, dank je wel @Yvonne. Nu alleen het slapen nog. Vandaag ook weer aan de slag. @Robertosucces vandaag. Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos zonder puntje Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Klinkt goed Toos, en dat slapen komt ook wel weer.... En dat puntje: heel eenvoudig: je zet de cursor achter de laatste deelnemer, Prana in dit geval, en drukt op 'enter'... et voila.... Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen, koffie apparaat stuk thuis. Dus 1e bakje op mijn werk.. Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen. Klaar voor een droge dag. Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos Freekie Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goeiemorgen. Weer aardig aan het opknappen van een longontsteking. Straks maar voorzichtig weer eens beginnen aan wat voorbereidingen voor "weg met kerst en oud en nieuw". Toen ik me zo beroerd voelde wilde ik niets liever dan 'helemaal niets', maar dat is gelukkig weer aan het veranderen. Zelfs de koffie begint me weer te smaken. Toos, Reacher en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Goedemorgen, moeilijk uit bed komen. Lijkt we nacht Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos Freekie Pytje Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei Kohtje: Weer aardig aan het opknappen van een longontsteking. Straks maar voorzichtig weer eens beginnen aan wat voorbereidingen voor "weg met kerst en oud en nieuw". Toen ik me zo beroerd voelde wilde ik niets liever dan 'helemaal niets', maar dat is gelukkig weer aan het veranderen. Zelfs de koffie begint me weer te smaken. Wat naar Koh, maar fijn dat je aan het opknappen bent. Ik hoor trouwens van veel mensen dat ze longontsteking hebben momenteel... 1 uur geleden zei Mariann: Goedemorgen, moeilijk uit bed komen. Lijkt we nacht Gewoon de gordijnen open doen Mariann, dat scheelt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Prana Toos Freekie Pytje Mariann Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Veel succes mwt de detox @Roberto Fijn dat je je weer wat beter voelt @Kohtje Vanavond een feestje bij m'n toneelgroep.De podcast is af.We nemen allemaal wat lekkers mee en gaan maf doen. Sommigen gaan al gekleed als hun personage.Dat word weer lachen. Fijn met zo'n leuke groep mafkezen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Zo, weer terug van werk op de fiets geweest (ruim 5 km. en en 5 km. terug Koud...koud.... Dikke jas, sjaal en wanten dus Alle slootjes waren dicht gevroren Echt winter dus ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Ja, koud is het zeker @rapilos Het voordeel is wel, dat het lekker droog is met een zonnetje Op kou kun je je kleden, zeg ik altijd maar. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Toch maar besloten om een act te doen vanavond op de open repetitie. Het wordt uiteraard een komische act Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Droge afmelding voor het dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 Hoe ging de act @Spirit? Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 12 december 2022 Rapport Share Geplaatst 12 december 2022 1 uur geleden zei Rosee: Hoe ging de act @Spirit? Slaap lekker allen. Mijn komische act viel goed in de smaak. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden