Spring naar bijdragen

zaterdag 10-12-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ga steeds meer zien hoe al mijn verbeterplannen en gesleutel aan mezelf me steeds weer op hetzelfde punt brengen: een ander verbeterplan.   Ik geloof dat ik wel kan ophouden met zoeken. 

Gisteren met een half oog meegekeken.  Huilden voetballers vroeger ook in het openbaar na verlies? Of is het nu een ding geworden?  Misschien is het zelfs wel stoer.  Je moet wel ballen hebben om je voor het oog van de wereld ter aarde te storten en het op een janken te zetten.  Emancipatie van de emotie?  Mag je huilen als je een goede wedstrijd hebt gespeeld en je verliest of ook als je niet zo je dag had? Ik heb er geen verstand van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een spanning in die wedstrijd zeg, ik heb ervan genoten (op een Franse berg naast een kasteel). Gisteren overnacht in een bos waar ik voor het eerst wolven heb horen huilen. Ik wist niet dat dat zo mooi was, het deed me denken aan meerstemmig Tibetaans gezang maar dan met hogere tonen. En ik heb voor het eerst ijshaar gezien, ook prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Uitgeslapen maar nog steeds moe:wacko:
Eerst maar een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png


Wat grappig, ik lag vanmorgen in bed en dacht aan @Yana, nam me voor te vragen of je al op pad was of nog met het afwikkelen thuis bezig was. 
Het eerste dus, leuk, genieten Yana met een hoofdletter G weer denk ik? 

@Toos, hoe is het nu, lukt het je te stoppen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Genoeg:

Ja, goeie, heb ik ook last, verschillende soorten therapie gehad, het zoveelste zelfhulpboek gelezen die iets weer vanuit een ander perspectief bekijkt, youtube filmpje bekeken.

Ik vind het zelf een tendens van deze maatschappij, kinderen krijgen al allerlei etiketjes opgedrukt, en persoonlijke leerdoelen.