Spring naar bijdragen

zaterdag 10-12-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik ga steeds meer zien hoe al mijn verbeterplannen en gesleutel aan mezelf me steeds weer op hetzelfde punt brengen: een ander verbeterplan.   Ik geloof dat ik wel kan ophouden met zoeken. 

Gisteren met een half oog meegekeken.  Huilden voetballers vroeger ook in het openbaar na verlies? Of is het nu een ding geworden?  Misschien is het zelfs wel stoer.  Je moet wel ballen hebben om je voor het oog van de wereld ter aarde te storten en het op een janken te zetten.  Emancipatie van de emotie?  Mag je huilen als je een goede wedstrijd hebt gespeeld en je verliest of ook als je niet zo je dag had? Ik heb er geen verstand van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een spanning in die wedstrijd zeg, ik heb ervan genoten (op een Franse berg naast een kasteel). Gisteren overnacht in een bos waar ik voor het eerst wolven heb horen huilen. Ik wist niet dat dat zo mooi was, het deed me denken aan meerstemmig Tibetaans gezang maar dan met hogere tonen. En ik heb voor het eerst ijshaar gezien, ook prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Uitgeslapen maar nog steeds moe:wacko:
Eerst maar een bakje 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png


Wat grappig, ik lag vanmorgen in bed en dacht aan @Yana, nam me voor te vragen of je al op pad was of nog met het afwikkelen thuis bezig was. 
Het eerste dus, leuk, genieten Yana met een hoofdletter G weer denk ik? 

@Toos, hoe is het nu, lukt het je te stoppen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Genoeg:

Ja, goeie, heb ik ook last, verschillende soorten therapie gehad, het zoveelste zelfhulpboek gelezen die iets weer vanuit een ander perspectief bekijkt, youtube filmpje bekeken.

Ik vind het zelf een tendens van deze maatschappij, kinderen krijgen al allerlei etiketjes opgedrukt, en persoonlijke leerdoelen. 

Misschien moeten we op een gegeven moment wat minder sleutelen aan onszelf, en onszelf en ook elkaar wat meer accepteren zo als we zijn. En onze persoonlijkheid niet zien als iets waar altijd aan moet worden gesleuteld.

Helemaal eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Yvonne:

Wat grappig, ik lag vanmorgen in bed en dacht aan @Yana, nam me voor te vragen of je al op pad was of nog met het afwikkelen thuis bezig was. 

Het eerste dus, leuk, genieten Yana met een hoofdletter G weer denk ik? 

Ja, heerlijk hoor dat reizen maar het is geloof ik niet zo dat het genieten nu een grotere G heeft dan tijdens de maanden dat ik in een huis woon, ik vind het leven altijd wel genietwaardig. En er is natuurlijk aan alles ook een andere kant... ik heb altijd de neiging om vooral de leuke dingen te delen maar er zit ook een muis in de camper, m'n lief noemde me gisteren een zeikwijf (dan is de camper wel klein kan ik je vertellen), de koelkast is er mee opgehouden, je moet iedere dag met je poep aan de wandel en nog wat van die ongemakken. Maar ik lijd niet erg onder die zgn. negatieve dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 verbaasd dat ik niets voelde
meestal kan ik meevoelen en een traantje wegpinken
bij zoveel ellende, maar op de een of andere manier
kon ik me niet verbinden met de film. Verbaasd over.
Vriendinnen hadden het er maar over dat er zo goed
geacteerd werd, maar vionden de film ook langdradig.
Iemand hier had er ook iets over geschreven meen ik, @Etty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...