bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Mogge Koffie en dan naar de hondenclub. Il n'y a que ça de vrai, zoals we dat hier zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Hier zeggen we dan. Shut ut in mien tes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Ik heb geen idee wat het is maar het klinkt prima. Shut ut moar in mien tes, Sjeng!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Is dat zoiets als: schiet mij maar lek???? In ieder geval goedemorgen frummers. Of zoals ze hier zeggen: Moi. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een mooie dag dagpact: fonny Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 (bewerkt) DAGPACT: Genoeg Fonny Yvonne 3 december 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 13 minuten geleden zei Yvonne: Is dat zoiets als: schiet mij maar lek???? In ieder geval goedemorgen frummers. Of zoals ze hier zeggen: Moi. Eerst maar een bakje. Inderdaad zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Moi eem. Ah goeie foar de Fryske minsken. Want die mogen er ook wel zijn hoor, vooruit. DAGPACT: Genoeg Fonny Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Moi eem. Ah goeie foar de Fryske minsken. Want die mogen er ook wel zijn hoor, vooruit. DAGPACT: Genoeg Fonny Yvonne Quinn Jane goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Goedemorgen, iedereen sliep nog vanmorgen dus snel even op fiets naar de markt. Koud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Een hele goede morgen allemaal,, Weer van alles in de planning. Vogels schone kooi, Naar zoon voor sinterklaaspakket vanmiddag naar broer van vriend alwaar we ook blijven eten. En voetbal kijken.... Bleeehh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 ik kijk zelfs in mn uppie Raps en ik houd niet eens van voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 34 minuten geleden zei Genoeg: DAGPACT Genoeg Yvonne Quinn Jane Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Zojuist zei lady jane: ik kijk zelfs in mn uppie Raps en ik houd niet eens van voetbal Oh ja Nou, ik vind het wel grappig om af en toe even om het hoekje te kijken hoe de stand is (even terug zappen) Maar om nou een hele wedstrijd uit te zitten van 1.5 uur..... Maar ja ben de enige niet voetbalfan, dus kijk maar braaf mee (Zo geen zin in, zeker niet met schreeuwende mensen om me heen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Nee dat snap ik, vreselijk maar met een goed boek in een andere ruimte en dan af en toe om het hoekje kijken? aan het geluid hoor je wel wanneer er gescoord is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Nee, dat vind ik niet kunnen Jane, als je bij een ander op visite bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 17 minuten geleden zei rapilos: DAGPACT Genoeg Yvonne Quinn Jane Rapilos Pytje Vandaag dag 20. En wederom een droge voetbalwedstrijd. Het begint te wennen... rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Lekker voetbalwedstrijd kijken en droog gaat lukken DAGPACT Genoeg Yvonne Quinn Jane Rapilos Pytje Mariann Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Morning. Voetbal hoor ik. Prima. Al zou ik het vergeten als ik alleen was. Wij zitten een beetje in de ouderenzorg. Moeders hand, schoonvader opgenomen in ziekenhuis, waardoor dementerende schoonmoeder extra zorg nodig heeft. Gelukkig werkt mijn man momenteel niet en heeft hij zussen en broers. Ik ben alleen en concentreer me op mijn moeder. Ga zo langs. Ouder worden is hard werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Goedemorgen allemaal. Interessant onderwerp @bumperjim. Als kind op de lagere school kreeg ik extra les in Frans. In de brugklas had ik dan ook een 9 voor Frans. Het enige wat ik daarvan nog onthouden heb is: mon papa fume une pipe. Dat klopte toen al niet, hij rookte sigaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 4 minuten geleden zei Roberto: ... Als kind op de lagere school kreeg ik extra les in Frans. In de brugklas had ik dan ook een 9 voor Frans. Het enige wat ik daarvan nog onthouden heb is: mon papa fume une pipe. Dat klopte toen al niet, hij rookte sigaren. Hé, dat is mijn verhaal, behalve dan van die sigaren.. mijn vader rookte caballero zonder filter.. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 Mijn vader ook Caballero zonder filter. Heb nog die dingen op het pakje verzameld voor een goed doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 26 minuten geleden zei Roberto: Het enige wat ik daarvan nog onthouden heb is: mon papa fume une pipe. Dat klopte toen al niet, hij rookte sigaren. Dat doet mij dat weer denken aan dat schilderij van Magritte: Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 4 uur geleden zei Genoeg: Foar de Kofje net eamelje Verhuis je expres vanuit Rotterdam omdat je je buren bijna niet meer kan verstaan, krijg je dit weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 december 2022 Rapport Share Geplaatst 3 december 2022 12 minuten geleden zei Donder: Verhuis je expres vanuit Rotterdam omdat je je buren bijna niet meer kan verstaan, krijg je dit weer!!! Hahaha... misschien ook niet de meest handige verhuizing geweest. Om je buren te kunnen blijven verstaan had je misschien beter naar Spanje of Frankrijk kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden