Artax Geplaatst 19 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2022 Joehoe! Reeeaacher!! hiero, had je nog tegoed! lady jane, Reacher en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Zoals @Reacher al zei, vandaag de kans om naar Antarctica te gaan. De gids staat al klaar en @Artax staat de groepsfoto voor te bereiden. lady jane, Reacher en Artax reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 ik ben er weg van we zouden anoniem blijven en dan een groepsfoto plaatsen? no way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 De groepsfoto... volledig anoniem Reacher, Roberto, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Zo, ik heb een kerstboom geregeld. @Lika en @niks doen jullie het versier gedeelte? Mariann reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Ik zorg dat er wat kerstkransjes zijn. Is dit genoeg voor vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Dat lukt me wel @Bob, wat eten de anderen? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Er is ook een Kaapse groentesoep. Met rode uien, knolselderij en zoete aardappels. lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Hij staat! lady jane, Reacher, Artax en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 OMG @niks die is absolutely fabulous! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 @Lika en ik hebben ons best gedaan! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Nou, jullie hebben er eer van. Alsof een kudde eenhoorns en een groep flamingo's een feestje hebben gehad. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Ja, ach, we waren zo lekker bezig. Moeilijk om te stoppen dan. Steeds weer nog iets erbij. Mooi geworden toch? lady jane en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 Oh, wat is het hier gezellig! Fijne reis allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 (bewerkt) Gaat iets mis met de foto 20 december 2022 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2022 Rapport Share Geplaatst 20 december 2022 wat een prachtboom dames spirit wat muziek erbij en met het lekkers van Bob erbij, wordt het reuzegezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Jeetje @Reacher en @Quinn, wat hebben jullie de boot weer mooi vlot getrokken. En inmiddels staat ook de kerstboom, helemaal top. Die groentesoep heb ik op mijn lijstje gezet, ga ik binnenkort ook een keertje maken. En @Quinn, petje af dat je jezelf zo bij elkaar hebt geraapt!!!! En ook @Jannigje is inmiddels veilig aan boord zie ik. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Feestmuziek, met boodschap. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 21 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Wat een waanzinnig mooie boom hebben we! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Vanochtend veel te vroeg wakker door een zingende kerel met een stoet paarden voor een kar. Heb hem doorgestuurd naar hier. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Ondertussen zijn @ikkanhet @Fonny @Freekie @Artemis@Claudius@Jannigje en ik aan het oefenen voor de levende kerststal. Artemis en Artax reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Ik weet niet.. het ziet er nog niet echt goed uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ondertussen zijn @ikkanhet @Fonny @Freekie @Artemis@Claudius@Jannigje en ik aan het oefenen voor de levende kerststal. Inie wil wel in de kribbe liggen. Maakt niet uit dat ze een meisje is, wordt toch gehuld in doeken. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Misschien wel goed dat jij dan Maria speelt. Ik had @Freekie eigenlijk gevraagd maar dat begrijpt hij vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2022 Rapport Share Geplaatst 21 december 2022 Trouwens.. Jezus was misschien ook wel een deerntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden