bumperjim Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Yo! Ik met mezelf afgesproken dat we gaan hardlopen. Maar ik heb er helemaaaal geen zin in. Nu is dat wel normaal bij hardlopen. Mn spullen liggen al klaar. Het is stikdonker. Brrr eerst koffie. 26 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen @bumperjimneem je ook muziek mee? In de vorm van oordopjes oid? Of doe je het zonder? Spullen aantrekken en hup naar buiten! Eenmaal buiten kun je ook nog een stuk wandelen als het hardlopen niet zo lekker gaat Mijn sportieve zegen heb je iig alvast! Ik ga tussen 5 en 7 hardlopen in Assen en om half 8 bootcampen in Veendam. Vanavond dan hé... Eerst werken. Dagpact Freekie 26 oktober 2022 bewerkt door Freekie Meer info tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goedemorgen, Ik zag gisteren twee mannen van mijn leeftijd hardlopen. Ze hadden het nog niet vaak gedaan, het ging erg moeizaam. Ik wilde iets aanmoedigends zeggen maar kon mezelf nog net bedwingen. Ze wilden misschien graag onzichtbaar zijn met dat paarse hoofd. Je ziet mannen zelden samen hardlopen als ze niet echt sportief zijn. Ik werd er blij van. Soms mis ik het hardlopen wel, het gevoel wat je soms kunt hebben dan. Maar ik vind het niet leuk genoeg. Wandelen wel. Kost alleen meer tijd, die je dan wel moet hebben. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Hey @Fonnyje hebt mij van het dagpact gegooid! Ik zet ons er samen op! Dagpact Freekie Fonny 26 oktober 2022 bewerkt door Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 @Ettyafstanden wandelen moet je idd tijd voor hebben. Maar met hardlopen zit er ook nog een verschil in beleving met betrekking tot, je helemaal kapot rennen en 100% gaan, of rustig hardlopen dat je nog bij wijze van een gesprek kan hebben. Dat laatste rent natuurlijk wat aangenamer maar het is maar net wat je doel is. Wandelen hou je natuurlijk wel veeeeel langer vol... Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Nog steeds hartstikke donker, maar dat duurt niet lang meer. Nu eerst even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 1 uur geleden zei Freekie: Goedemorgen @bumperjimneem je ook muziek mee? In de vorm van oordopjes oid? Of doe je het zonder? Spullen aantrekken en hup naar buiten! Eenmaal buiten kun je ook nog een stuk wandelen als het hardlopen niet zo lekker gaat Mijn sportieve zegen heb je iig alvast! Ik ga tussen 5 en 7 hardlopen in Assen en om half 8 bootcampen in Veendam. Vanavond dan hé... Eerst werken. Dagpact Freekie Nee, sowieso ben ik met mn hond dan ga ik niet in mn eentje muziek luisteren. En ik kan niet hardlopen op muziek of het moet al precies het juiste tempo zijn (ben drummer ). Maar het is alweer beurd en het voelt weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Op 26-10-2022 om 06:45 zei Etty: Goedemorgen, Ik zag gisteren twee mannen van mijn leeftijd hardlopen. Ze hadden het nog niet vaak gedaan, het ging erg moeizaam. Ik wilde iets aanmoedigends zeggen maar kon mezelf nog net bedwingen. Ze wilden misschien graag onzichtbaar zijn met dat paarse hoofd. Je ziet mannen zelden samen hardlopen als ze niet echt sportief zijn. Ik werd er blij van. Soms mis ik het hardlopen wel, het gevoel wat je soms kunt hebben dan. Maar ik vind het niet leuk genoeg. Wandelen wel. Kost alleen meer tijd, die je dan wel moet hebben. Ja hardlopen is * natuurlijk, dan kan ik bevestigen, maar achteraf is het lekker en na een tijdje wordt het een drug 100% kapot gaan ben ik te lui voor, maar erbij (kunnen) praten is geen sprake van. Geen hele verhalen iig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goeie morgen iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goedemorgen Forummers! DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Morgen @lady jane! Een hoop op mijn to do-lijstje vandaag, dus ik vlieg er maar meteen in... Fijne dag lieve Forummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Ach ja, hardlopen. Ook veel gedaan. Ik mis het soms ook wel, vooral dat voldane gevoel dat je hebt na afloop als je onder de douche vandaan stap. Maar dat gaat hem niet meer worden, helaas. Sportschool is nu ook prima. DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Renée Toos 26 oktober 2022 bewerkt door Toos typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goedemorgen. Lekker bezig weer @bumperjim! Ben zelf niet van het hardlopen, maar wel bijna dagelijks naar de sportschool en dan een uur op zo'n automatische trap, na afloop kun je me opvegen. Eigenlijk is het pure marteling maar toch voelt het goed gedachten op nul en gaan. Wandelen ook heerlijk, weg uit je hoofd. Nu aan t werk en vanmiddag met een vriendin wandelen. Teveel aan het piekeren de laatste tijd, tijd om daarmee op te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 1 uur geleden zei Renee80: Morgen @lady jane! Een hoop op mijn to do-lijstje vandaag, dus ik vlieg er maar meteen in... Fijne dag lieve Forummers! Dag 4 @Renee80! Ik ben er, maar heb waardeloos geslapen dus net wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Eerst maar koffie dan, Houtje? Ik ben er ook pas net uit, maar heb heerlijk liggen soezen en naar de radio geluisterd. Straks naar het zwembad. Erg knap als je een uur lang op een saai ding in de sportschool je uit kunt sloven. Ik zou het snel beu zijn. Maar op zich vind ik saaie en repenterende dingen ook heel ontspannend, zoals baantjes zwemmen. En wandelen. Altijd goed om de gedachten te verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 23 minuten geleden zei Lonster1: Eerst maar koffie dan, Houtje? Ik ben er ook pas net uit, maar heb heerlijk liggen soezen en naar de radio geluisterd. Straks naar het zwembad. Erg knap als je een uur lang op een saai ding in de sportschool je uit kunt sloven. Ik zou het snel beu zijn. Maar op zich vind ik saaie en repenterende dingen ook heel ontspannend, zoals baantjes zwemmen. En wandelen. Altijd goed om de gedachten te verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ja @Lonster1, maar iets andere volgorde: eerst sapje, dan kwark met fruit en dan koffie! Ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Vandaag mega druk, naar de huisarts ivm Long Covid, en nog wat van die grappen, maar wat een heerlijk weer: alles op de fiets! Wie kent deze dichter nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ik kwam aan bij het zwembad en was mijn zwempak vergeten. Bij gevonden voorwerpen lag er 1 voor 13 jarigen, dus nee, te oud voor en de honderden fietsen herinnerden me aan vakantiedrukte binnen, dus spontaan mijn dag veranderd in een dagje Amsterdam, zonder jas. Ook druk denk ik, maar lang geleden dat ik dat deed. Dit weer vraagt om buiten te zijn. En slenteren, genieten en roti eten later. Bij de Albert Cuijp. Zin in. Houtje59, bumperjim en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 1 uur geleden zei Houtje59: Dag 4 @Renee80! Ik ben er, maar heb waardeloos geslapen dus net wakker. Yep @Houtje59 Dag 4! Team23Tien is goed bezig! Heb ook een minder nachtje gehad, tot laat liggen piekeren over werk etc. Nergens voor nodig eigenlijk, ik zit best wel op schema. Er zal wel altijd een klant aan mijn mouw trekken, moet ik gewoon van me af kunnen zetten. Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Fonny Yvonne Renée Toos Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden