Spring naar bijdragen

Wo 26 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

Bedankt voor het netjes maken van het dagpact @genoeg.Ik had een heel ander lettertype :blush:.

Heb voor mijn doen wel goed geslapen en daardoor ook wel goed gemutst B).

Deur lekker open.

Had nog een dubbele tompouce over van gisteren.

Goed voor mezelf zorgen, naar m'n lichaam luisteren, doen wat goed voelt, ik ga het warempel nog leren.Voel me rustig en kalm.Heerlijk in the flow vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Remi1:

Hola! Straks ga je nog vertellen dat ik de hele nacht voor niks heb liggen zwijmelen?
Iets met sixpack enzo...

Nee zwijmelen is goed. Elke keer dat ik hardloop gaat er 100 gram af. De sixpack duikt binnenkort boven uit de golven van vette massa. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Renee80:

Yep @Houtje59 Dag 4! Team23Tien is goed bezig! :P

Heb ook een minder nachtje gehad, tot laat liggen piekeren over werk etc. Nergens voor nodig eigenlijk, ik zit best wel op schema. Er zal wel altijd een klant aan mijn mouw trekken, moet ik gewoon van me af kunnen zetten. 

Yes....... nu even moeilijk maar ik wil @Team23Tien niet verlaten. Eten is zo meteen klaar.

bewerkt door Houtje59
Typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had nog een eenzame gehaktbal, zonder duidelijk bestemmingsplan.

Heb er maar pastasaus van gemaakt.

Mag straks weer naar mijn "anti-drankcluppie".

Kan ik even kort ventileren over de gebeurtenissen van afgelopen weekend en met trots vertellen, dat het mij niet naar de drank heeft doen grijpen.

Een droge week, heet daar een goede week, dus ik heb een goede week gehad.

Straks weer in mijn lievelingsvoertuig.

Love it..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles volgens plan @Houtje59! Ik had het heel kort moeilijk toen ik naar de supermarkt reed rond vieren, maar dat hield niet lang aan. Jij ook een vier-uur-dipje lees ik, we gaan een beetje gelijk op en af ;)

Ben wel moe door de afgelopen korte nacht, dus ik ga direct de oudste nog van atletiek ophalen en ik kruip met een boek en een tas thee in bed. Morgen dag 5 voor Team23Tien! Gaat goed! 

Fijne avond nog forummers en welterusten voor straks :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Renee80:

Alles volgens plan @Houtje59! Ik had het heel kort moeilijk toen ik naar de supermarkt reed rond vieren, maar dat hield niet lang aan. Jij ook een vier-uur-dipje lees ik, we gaan een beetje gelijk op en af ;)

Ben wel moe door de afgelopen korte nacht, dus ik ga direct de oudste nog van atletiek ophalen en ik kruip met een boek en een tas thee in bed. Morgen dag 5 voor Team23Tien! Gaat goed! 

Fijne avond nog forummers en welterusten voor straks :moon:

Yes! Doen we!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Senna34:

Heel fijn bj!  Ik ben ook lang lid en geen idee of je mij nog kent. Vanwege inlog problemen nieuw account aangemaakt. Maar goed vertel. Speciale reden dat je terug komt op hangende poten, na maanden in cognito mee lezen ? 

Vertel jij zelf maar eens waar al je frustratie"s vandaan komen of weet je dat niet en ben je gewoon altijd zo naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...