Spring naar bijdragen

Wo 26 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @bumperjimneem je ook muziek mee? In de vorm van oordopjes oid? Of doe je het zonder? Spullen aantrekken en hup naar buiten! Eenmaal buiten kun je ook nog een stuk wandelen als het hardlopen niet zo lekker gaat :)

Mijn sportieve zegen heb je iig alvast! Ik ga tussen 5 en 7 hardlopen in Assen en om half 8 bootcampen in Veendam. Vanavond dan hé... Eerst werken. 

Dagpact

Freekie 

bewerkt door Freekie
Meer info tijden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik zag gisteren twee mannen van mijn leeftijd hardlopen. Ze hadden het nog niet vaak gedaan, het ging erg moeizaam.  Ik wilde iets aanmoedigends zeggen maar kon mezelf nog net bedwingen.  Ze wilden misschien graag onzichtbaar zijn met dat paarse hoofd. Je ziet mannen zelden samen hardlopen als ze niet echt sportief zijn.  Ik werd er blij van.  Soms mis ik het hardlopen wel, het gevoel wat je soms kunt hebben dan. Maar ik vind het niet leuk genoeg.  Wandelen wel. Kost alleen meer tijd, die je dan wel moet hebben. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ettyafstanden wandelen moet je idd tijd voor hebben. Maar met hardlopen zit er ook nog een verschil in beleving met betrekking tot, je helemaal kapot rennen en 100% gaan, of rustig hardlopen dat je nog bij wijze van een gesprek kan hebben. Dat laatste rent natuurlijk wat aangenamer maar het is maar net wat je doel is.

Wandelen hou je natuurlijk wel veeeeel langer vol... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Freekie:

Goedemorgen @bumperjimneem je ook muziek mee? In de vorm van oordopjes oid? Of doe je het zonder? Spullen aantrekken en hup naar buiten! Eenmaal buiten kun je ook nog een stuk wandelen als het hardlopen niet zo lekker gaat :)

Mijn sportieve zegen heb je iig alvast! Ik ga tussen 5 en 7 hardlopen in Assen en om half 8 bootcampen in Veendam. Vanavond dan hé... Eerst werken. 

Dagpact

Freekie 

Nee, sowieso ben ik met mn hond dan ga ik niet in mn eentje muziek luisteren. En ik kan niet hardlopen op muziek of het moet al precies het juiste tempo zijn (ben drummer :huh:).

Maar het is alweer beurd en het voelt weer lekker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-10-2022 om 06:45 zei Etty:

Goedemorgen,

Ik zag gisteren twee mannen van mijn leeftijd hardlopen. Ze hadden het nog niet vaak gedaan, het ging erg moeizaam.  Ik wilde iets aanmoedigends zeggen maar kon mezelf nog net bedwingen.  Ze wilden misschien graag onzichtbaar zijn met dat paarse hoofd. Je ziet mannen zelden samen hardlopen als ze niet echt sportief zijn.  Ik werd er blij van.  Soms mis ik het hardlopen wel, het gevoel wat je soms kunt hebben dan. Maar ik vind het niet leuk genoeg.  Wandelen wel. Kost alleen meer tijd, die je dan wel moet hebben. 

 

Ja hardlopen is * natuurlijk, dan kan ik bevestigen, maar achteraf is het lekker en na een tijdje wordt het een drug :) 

100% kapot gaan ben ik te lui voor, maar erbij (kunnen) praten is geen sprake van. Geen hele verhalen iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Ach ja, hardlopen. Ook veel gedaan. Ik mis het soms ook wel, vooral dat voldane gevoel dat je hebt na afloop als je onder de douche vandaan stap. Maar dat gaat hem niet meer worden, helaas. Sportschool is nu ook prima.

DAGPACT:
Freekie
Fonny
Yvonne 
Renée
Toos

bewerkt door Toos
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Lekker bezig weer @bumperjim! Ben zelf niet van het hardlopen,  maar wel bijna dagelijks naar de sportschool en dan een uur op zo'n automatische trap,  na afloop kun je me opvegen. Eigenlijk is het pure marteling maar toch voelt het goed:P gedachten op nul en gaan. Wandelen ook heerlijk, weg uit je hoofd. Nu aan t werk en vanmiddag met een vriendin wandelen.  Teveel aan het piekeren de laatste tijd, tijd om daarmee op te houden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst maar koffie dan, Houtje? Ik ben er ook pas net uit, maar heb heerlijk liggen soezen en naar de radio geluisterd.

Straks naar het zwembad. Erg knap als je een uur lang op een saai ding in de sportschool je uit kunt sloven. Ik zou het snel beu zijn. Maar op zich vind ik saaie en repenterende dingen ook heel ontspannend, zoals baantjes zwemmen. En wandelen. Altijd goed om de gedachten te verzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Lonster1:

Eerst maar koffie dan, Houtje? Ik ben er ook pas net uit, maar heb heerlijk liggen soezen en naar de radio geluisterd.

Straks naar het zwembad. Erg knap als je een uur lang op een saai ding in de sportschool je uit kunt sloven. Ik zou het snel beu zijn. Maar op zich vind ik saaie en repenterende dingen ook heel ontspannend, zoals baantjes zwemmen. En wandelen. Altijd goed om de gedachten te verzetten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam aan bij het zwembad en was mijn zwempak vergeten. Bij gevonden voorwerpen lag er 1 voor 13 jarigen, dus nee, te oud voor:huh: en de honderden fietsen herinnerden me aan vakantiedrukte binnen, dus spontaan mijn dag veranderd in een dagje Amsterdam, zonder jas. Ook druk denk ik, maar lang geleden dat ik dat deed. Dit weer vraagt om buiten te zijn. En slenteren, genieten en roti eten later. Bij de Albert Cuijp. Zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Houtje59:

Dag 4 @Renee80! Ik ben er, maar heb waardeloos geslapen dus net wakker. 

Yep @Houtje59 Dag 4! Team23Tien is goed bezig! :P

Heb ook een minder nachtje gehad, tot laat liggen piekeren over werk etc. Nergens voor nodig eigenlijk, ik zit best wel op schema. Er zal wel altijd een klant aan mijn mouw trekken, moet ik gewoon van me af kunnen zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...