bumperjim Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Hoihoi Gisteren niks gedronken. Voelt goed nu. Vandaag lekker hetzelfde doen 24 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Renee80, niks, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Goeiemorgen allemaal, De dierenarts heeft afgelopen donderdag de oren van Valco schoon gemaakt en zalf erin gedaan. Straks maar even bellen want nu hoort Valco zo goed als niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Goedemorgen Jim en goedemorgen frummers, Mooi @bumperjim, houden zo dus. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Goedemorgen, @bumperjimvoor mij idd ook hetzelfde. Kinderen zo naar school brengen, 8 uur werken, eten, bootcampen en dan is het 9 uur en zit mijn dag er zo'n beetje op... Dagpact: Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) DAGPACT: Freekie Yvonne 24 oktober 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Och hemel, heb ik daarnet helemaal over jou heengekeken @ikkanhet, excuses... en naar dat Valco nu dovig is. Hoop dat het gewoon komt door misschien wat teveel zalf.... En verder hoop ik dat @Quinn vannacht wél heeft kunnen slapen.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Maakt niets @Yvonnekan gebeuren. Hoop ook dat het dat is want hij reageert nergens op nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Ja, kan me indenken dat dat toch best schrikken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 23 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Freekie Yvonne ikkanhet fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Is het bij jullie ook zo warm? Ik heb gisteren in een t-shirt door het herfstbos gewandeld, beetje vreemd gevoel. Ik moest vluchten vanwege een hoop geknal, vooral in het weekend ben je hier je leven niet zeker in de bossen. Fijne dag tout le monde! bolletje en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Goedemorgen @Yana, ja, het is hier de laatste dagen behoorlijk warm voor de tijd van het jaar. Maar niet zo warm als bij jou. Maar getver, ellendig dat geknal... en brrrr, zo zielig, zie in gedachten altijd aangeschoten diertjes vluchten en ergens helemaal alleen met veel pijn sterven.... Maar even heel wat anders: ik wilde je nog even bedanken voor jouw uitgebreide antwoord over mijn vraag over de Ashwaganda, ik had daar volgens mij helemaal niet opgereageerd... maar wat fijn dat het jou zo helpt... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) Goeie morgen, Hoe oud is Falco ikkanhet? Vond hij het prettig of had hij pijn tijdens het schoonmaken? 24 oktober 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Zojuist zei bolletje: Goeie morgen, Hoe oud is Falco ikkanhet? Vond hij het prettig of had hij pijn? Valco wordt volgende maand 6 jaar. Hij bleef zich aan het krabben aan zijn oor pijn merk ik niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Maar even de dierenarts bellen of desnoods even langs gaan wijfie dan weet je wat meer. nu maak je je ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 3 minuten geleden zei bolletje: Maar even de dierenarts bellen of desnoods even langs gaan wijfie dan weet je wat meer. nu maak je je ongerust. Ja heb zaterdag al gebeld en ik wordt vandaag terug gebeld maar hang zelf om 9 uur weer aan de telefoon. Ga niet wachten. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 Goedemorgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Yvonne ikkanhet fonny Prana Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 DAGPACT: Freekie Yvonne ikkanhet fonny Prana Renée Goedemorgen Forummers. Zaterdag gans de mist in gegaan... Marie Kondo wilde te veel en te snel opruimen, en dan gaat het verkeerd. Gisteren een (gelukkig nuchtere) katerdag, vandaag kan ik weer terug onder de mensen komen. Opnieuw dag 2 dus. Op zich geen ramp, maar zo geraak ik natuurlijk nooit aan 100 dagen ... Houtje59 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 @Yana Hier was het gisteren ook redelijk mooi weer met een warm briesje. 's Avonds dan weer donder en bliksem en het heeft hevige stortvlagen geregend vannacht. Houtje59 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Is het bij jullie ook zo warm? Ik heb gisteren in een t-shirt door het herfstbos gewandeld, beetje vreemd gevoel. Ik moest vluchten vanwege een hoop geknal, vooral in het weekend ben je hier je leven niet zeker in de bossen. Fijne dag tout le monde! Ja echt absurd warm. 21 graden gisteravond. En hier ook knallen maar ik sjouw er gewoon tussendoor als ik er langs moet, ook al probeer ik het te vermijden. Anders kom je de helft vh jaar niet meer buiten. Wel geel hesje aan natuurlijk en de hond ook. Nooit problemen mee gehad. In de auto is het gevaarlijker denk ik altijd Ze hebben ook wel een systeem hè ze knallen niet in het wilde weg. 24 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers het was gisteren binnen kouder dan buiten, heel weird het helpt wel om meer naar buiten te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 5 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers het was gisteren binnen kouder dan buiten, heel weird het helpt wel om meer naar buiten te gaan Ja dat zeiden wij gisteren ook al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 2 uur geleden zei Yvonne: Goedemorgen Jim en goedemorgen frummers, Mooi @bumperjim, houden zo dus. Eerst maar een bakje. Yvonne, mag ik jus en een croissantje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 24 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2022 13 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers het was gisteren binnen kouder dan buiten, heel weird het helpt wel om meer naar buiten te gaan Ja het wordt binnen ook wat klammig dus heel even getest of de verwarming het nog deed....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden