Spring naar bijdragen

Ma 24 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei lady jane:

snijbonen, gyroslapje en actyfrieten

geef haar zo'n pan kado @Quinn daar komt alles lekker uit.

Lady Jane, ik las een gyro-slabje alsof je voor gyros speciale slabbetjes hebt...... in vroeger tijden was hier ooit iemand die v d makelaar zijn tuin moest opvrolijken met bo-lasters wat bol-asters bleken te zijn en kwam o.a. de schionmaak vd Beste Klade aan bod. Weten jullie er nog meer?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Remi1:

Zeker. En als je denkt dat gehad te hebben als vrouw net als zwangeren en bevallen mag je de overgang nog ff ' doen'.

Je bent vanaf je 11e tot je 61e ( zeg maar) de sjaak, dat is 50 jaar. Laat het 45 jaar zijn,  ook lang genoeg. Plus 2 zwangerschappen met complicaties, incl bevalling met complicaties, ik ben dolblij met mijn kinderen, echt, DOLBLIJ, maar de "mannelijke prestatie" daar tegenover valt in een diep, diep ravijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Houtje59:

Je bent vanaf je 11e tot je 61e ( zeg maar) de sjaak, dat is 50 jaar. Laat het 45 jaar zijn,  ook lang genoeg. Plus 2 zwangerschappen met complicaties, incl bevalling met complicaties, ik ben dolblij met mijn kinderen, echt, DOLBLIJ, maar de "mannelijke prestatie" daar tegenover valt in een diep, diep ravijn. 

Ja we hadden van die appel.af moeten blijven .... maar dan waren we allang uitgestorven.  Mannen gaan echt niet bevallen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...