Spring naar bijdragen

Ma 24 okt 22


bumperjim

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Houtje59:

Je bent vanaf je 11e tot je 61e ( zeg maar) de sjaak, dat is 50 jaar. Laat het 45 jaar zijn,  ook lang genoeg. Plus 2 zwangerschappen met complicaties, incl bevalling met complicaties, ik ben dolblij met mijn kinderen, echt, DOLBLIJ, maar de "mannelijke prestatie" daar tegenover valt in een diep, diep ravijn. 

Ik zeg altijd, er zijn mannen die hun HELE LEVEN met een bierbuik moeten rondlopen. En die mogen niet even vlug voor in de rij bij de kassa's :D 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

k zeg altijd, er zijn mannen die hun HELE LEVEN met een bierbuik moeten rondlopen. En die mogen niet even vlug voor in de rij bij de kassa's

overdrijven is ook een kunst he, het ontstaan  van zo'n buik duurt veel langer dan die van een baby. Maar ja dan heb je ook wat! Blij dat ik als vrouw mag leven, meestal dan toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb 3 vrouwen in huis gehad (nu 2) en de hond is een bitch maar het klinkt vaak als een doffe ellende :) Maar goed iemand moet met die baby rondsjouwen, de man of de vrouw, je kan het niet eerlijk delen. En daar hoort het hele mechanisme van ongesteld natuurlijk onlosmakelijk bij.

Ach over een paar decennia dankzij de medische vooruitgang leg je gewoon direkt een ei en kan je daar bij toerbeurt op gaan zitten 9 maanden lang.

(Als er dan nog iemand kinderen wil.... de onzen zeggen beiden van niet en dat hoor ik vaak de laatste tijd...)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...