Spring naar bijdragen

donderdag 20 oktober 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Oudste cum laude geslaagd voor zijn Master studie .  Voor jongste moeten we toch eens rond gaan kijken naar een gezinsvervangendtehuis . In ieder geval dat hij ergens op een wachtlijst komt te staan . Maar oei oei wat vind ik dat moeilijk.  Alleen al die stap en dan hoeven we nog niks te beslissen.  Ik geloof nooit dat ik m in zoverre los kan laten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitgerekend vandaag last van m'n darmen.Of de duvel ermee speelt.Jullie willen niet weten hoe ik mijn grote boodschap heb gedaan.Maar een diareeremmer en maagpilletje ingenomen en me maar zo rustig mogelijk houden.

Vandaag komt mijn zus en voor het eerst zie ik ertegen op.Ze is altijd duidelijk aanwezig en drukt heel snel haar gewoontes hier door.Het geeft mij veel onrust.Het gaan al heel snel ergenissen worden.Zal het best wel overleven en natuurlijk ook wel lief dat ze komt hoor.We gaan in ieder geval een stad bezoeken een dezer dagen.Zal ook wel aangeven, als ze komt, dat ik er weinig bij kan hebben en haar niet ga nalopen.Zelfbediening, in zekere zin, dat ze niet heel mijn koelkast leegrooft :face-icon-small-shocked:.

Nu nog even wat tijd voor mezelf.Ze komt meestal heel laat in de middag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei niks:

Goedemiddag, vanmorgen gewinkeld met de kinderen. Bij de H wat drinken en een taartje gegeten. Zomaar, omdat het kan. Mini nieuwe schoenen en warme regenlaarzen. Ik zelf een nieuwe jas. Klinkt gezellig @Spirit :rolleyes: Moet je zus ook op de emmer? 

Ja, natuurlijk @niks;).

We maken er wel weer wat van, de komende dagen.

Zoveel familie heb ik niet en blij, dat we elkaar nog hebben.

Er gaan ook steeds meer neven en nichten wegvallen, van onze generatie.

Ik ga eens kijken, of we een keer een nichten en nevendag kunnen organiseren.

Het geeft je toch even te denken.

Mijn laatste tante is in Juli, plotseling overleden, een maand daarna een nichtje van mij.Ik ben nu op een leeftijd, dat ook mensen van mijn generatie wegvallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Fonny
Toos
Renée

Spirit

Ook nog maar op het dagpact erbij.

Brief van de fysio langs gebracht bij de huisarts.De praktijk heeft voor de zoveelste keer weer een andere naam en heb ook weer een andere huisarts.Waar is de tijd gebleven, dat je jaren dezelfde huisarts had en ook alles van je wist :unsure:.

Nu word ik dinsdag pas teruggebeld en dan kan het pas in gang gezet worden.

Moet zeggen, dat het de vorige keer veel sneller was geregeld, dus het kan wel.We wachten het wel weer af.Loop er inmiddels al 5 maanden mee, dus een weekje meer of minder, maakt ook niet meer uit.

Blehh..zo lamlendig en is het nu opeens weer zo warm, of ligt dat aan mij? Het zweet breekt me alweer uit.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Quinn:

@Renee80 daarom ;)

Mooi dat het werk af is. En de zon schijnt, dus alle reden voor een ijsje?

Ja daarom dus en ik kan nog wel een paar andere redenen verzinnen ook, maar geen enkele is de goeie he...

Ik maak maar een stevige lasagne voor zo meteen een een ijsje gaat er ook wel in. Gaat wel lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die details mag je mij besparen Spirit. Ik gok dan zo, dat je ontlasting door de trechter ging? Hoop dat na het in nemen van je diarree remmer weer een beetje structuur in je boodschap komt. Net zoals in je leven. Geen overbodige luxe lijkt mij.. 

 

Gelukkig zie je beetje overal de humor van in, lees ik. Dan kan je dit ook vast met een korrel zout nemen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...