Spring naar bijdragen

zaterdag 8-10-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Fonny gefeliciteerd! Niks beterschap, hopelijk is de koorts gezakt. 

Ik heb gisteren een boswandeling gemaakt. Wat is het mooi in het bos, zoveel verschillende soorten paddenstoelen gezien. Heerlijk, dat zonlicht en de mossige geur. Mooiste tijd van het jaar, wat mij betreft.

DAGPACT:
Fonny
Yvonne
Spirit
Renée
Lonster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets te klagen hoor, gelukkig iemand naast mij staan die nergens de hand voor omdraait. Hij heeft met Mini de boodschappen gedaan en natuurlijk op de markt een banaan gehaald. Ze heeft pas het gebaar dank je wel geleerd. Nu gaat ze voor de kast staan, maakt gebaar van dank je wel en dan denkt ze dat ze wat krijgt. Beetje omgekeerde volgorde dus :P Maar ze deed het wel toen ze een banaan kreeg op de markt. Ze komt er wel! 

@rapilos wat fijn dat je zo genoten hebt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spiritmeisje, volgens mij gebruik je drank om een leegte op te vullen en pijn ( fysiek en innerlijk) weg te drukken. Je zult daar toch iets mee aan moeten gaan.

Ik gun je dat wanneer je weer staat voor die tweesprong: drinken of hulp vragen,  je ooit (en hopelijk op tijd) kiest voor hulp vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ben er mee bezig, om op tijd hulp te vragen @Reacher.Heb genoeg mensen, waar ik terecht kan en die het begrijpen.Ben mezelf toch weer voorbij gelopen, verleden week.Maar blijven zeggen, dat het goed ging, om niet te zeuren.Al maanden niet goed geslapen, vanwege pijn in mijn arm.De hond die zo verhaard.Weet er dan even geen raad mee en schiet dan in een rare paniek.

Misschien vinden jullie het raar, maar ik ga volgende huishoudelijke hulp proberen aan te vragen via de WMO.Niet omdat ik te lui ben voor het huishouden, maar het lukt niet om alles bij te houden, inclusief de ramen zemen.De trots maar eens opzij zetten en aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Gefeliciteerd met het eerste kwartaal @Fonny, voelt het goed, al haast als gewoon misschien zelfs?
@Yvonne gaat het vandaag weer beter na het balen van gisteren?

Ter compensatie van een slordige week heb ik zojuist lasagne, pudding en cake gemaakt. Afwezigheid compenseren door mensen vol te stoppen met eten... Freud vindt er vast iets van.

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar Moonage Daydream geweest. Docu over Bowie. Ik ging alleen. Helemaal goed. Wat gedronken met ex die een hele goede vriend is nu.  Drie thee. Alsof het niets is! Thuis verder met de thee. Hoppa! Verse gemberthee. Ik maakte de plakjes op zo’n mandoline. Worden ze heeeeeel dun. Dat is toch het lekkerst. 

en nu naar bed. Voel me tevreden. Rustig tevreden. Ik kon lekker fietsen zonder pijn. Mijn accu is niet gestolen en ik heb heerlijke kaas. Wat wil een mens nog meer. 
Slaap lekker allen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...