rapilos Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Wat heb ik genoten gisterenavond. Het was zo gezellig met alle kinderen en kleinkinderen. Een van mijn schoonzoons zei zelfs dat hij mij als een tweede moeder zag dat ontroerde me echt. Dus...nu weer over naar de orde van de dag. Reacher, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 @niks Beterschap, valt niet mee he, met twee kleine kinderen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Fonny gefeliciteerd! Niks beterschap, hopelijk is de koorts gezakt. Ik heb gisteren een boswandeling gemaakt. Wat is het mooi in het bos, zoveel verschillende soorten paddenstoelen gezien. Heerlijk, dat zonlicht en de mossige geur. Mooiste tijd van het jaar, wat mij betreft. DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Renée Lonster Fonny, niks en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Renee80, Zbb, niks en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Jeetje, prachtig al die paddestoelen @Lonster1 Lonster1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ik heb niets te klagen hoor, gelukkig iemand naast mij staan die nergens de hand voor omdraait. Hij heeft met Mini de boodschappen gedaan en natuurlijk op de markt een banaan gehaald. Ze heeft pas het gebaar dank je wel geleerd. Nu gaat ze voor de kast staan, maakt gebaar van dank je wel en dan denkt ze dat ze wat krijgt. Beetje omgekeerde volgorde dus Maar ze deed het wel toen ze een banaan kreeg op de markt. Ze komt er wel! @rapilos wat fijn dat je zo genoten hebt! rapilos, nancy, Quinn en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Hahaha hoe schattig @niks zie het zo voor me. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Renée Lonster Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goeiemiddag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Goedemiddag allemaal. DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Renée Lonster Claudius Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Beterschap zieken en gefeliciteerd Fonny. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Doe nou eens rustig met dat werk @nancy. Ik vind je een baas dat je zoveel over hebt voor de kinderen maar je hebt toch ook rust nodig? Ik heb hier een blaaspijp met verdovingspijltjes en ik ben niet bang die te gebruiken. nancy en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 @Spiritmeisje, volgens mij gebruik je drank om een leegte op te vullen en pijn ( fysiek en innerlijk) weg te drukken. Je zult daar toch iets mee aan moeten gaan. Ik gun je dat wanneer je weer staat voor die tweesprong: drinken of hulp vragen, je ooit (en hopelijk op tijd) kiest voor hulp vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Famous last words. Laterrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ja, ben er mee bezig, om op tijd hulp te vragen @Reacher.Heb genoeg mensen, waar ik terecht kan en die het begrijpen.Ben mezelf toch weer voorbij gelopen, verleden week.Maar blijven zeggen, dat het goed ging, om niet te zeuren.Al maanden niet goed geslapen, vanwege pijn in mijn arm.De hond die zo verhaard.Weet er dan even geen raad mee en schiet dan in een rare paniek. Misschien vinden jullie het raar, maar ik ga volgende huishoudelijke hulp proberen aan te vragen via de WMO.Niet omdat ik te lui ben voor het huishouden, maar het lukt niet om alles bij te houden, inclusief de ramen zemen.De trots maar eens opzij zetten en aanvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Alle hulp die je nu kunt krijgen is goed Spirit. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Behalve die van de wal in de sloot natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 31 minuten geleden zei Reacher: Behalve die van de wal in de sloot natuurlijk. Die weet ik goed te onderscheiden ondertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Hi. Gefeliciteerd met het eerste kwartaal @Fonny, voelt het goed, al haast als gewoon misschien zelfs? @Yvonne gaat het vandaag weer beter na het balen van gisteren? Ter compensatie van een slordige week heb ik zojuist lasagne, pudding en cake gemaakt. Afwezigheid compenseren door mensen vol te stoppen met eten... Freud vindt er vast iets van. 8 oktober 2022 bewerkt door Quinn Yvonne en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Zo, klaar met het werk, tenminste, dat hoop ik! Wel een opluchting. En ja @lady jane, nu inderdaad nog even proberen te genieten van dit weekend. Morgen mooi weer! lady jane en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Ik vind een bakje half leeg gegeten hummus us in mijn jaszak. Geen idee hoe dat er komt. Ik weet in ieder geval wat ik eet straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Droge afmelding voor vandaag. Hoop vannacht was beter te slapen, anders word het weer een lange nacht.Slapen is toch even een dingetje, de laatste tijd weer.Heb wat spul van A vogel gehaald, voor het slapen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 Naar Moonage Daydream geweest. Docu over Bowie. Ik ging alleen. Helemaal goed. Wat gedronken met ex die een hele goede vriend is nu. Drie thee. Alsof het niets is! Thuis verder met de thee. Hoppa! Verse gemberthee. Ik maakte de plakjes op zo’n mandoline. Worden ze heeeeeel dun. Dat is toch het lekkerst. en nu naar bed. Voel me tevreden. Rustig tevreden. Ik kon lekker fietsen zonder pijn. Mijn accu is niet gestolen en ik heb heerlijke kaas. Wat wil een mens nog meer. Slaap lekker allen. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2022 @Spiritlaat je hond eens goed trimmen, daarna kun je het zelf bijhouden door iedere dag een goede borstelbeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 10 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2022 Op 8-10-2022 om 22:44 zei Sowhat: @Spiritlaat je hond eens goed trimmen, daarna kun je het zelf bijhouden door iedere dag een goede borstelbeurt. Dat is een goed idee.Dat was ik idd van plan.Ik krijg de klitten er nu al niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden