ikkanhet Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goeiemorgen lieve frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen frummers. Het is nu echt herfst. Eerst maar even een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Ja jammer hoor. Herfst is ook mooi, maar hou meer van de zomer. Mini vindt het ook maar niets. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 13 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 goeienattemorgen frummers Mini is niet de enige die dit weer niks vindt @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 1 minuut geleden zei lady jane: goeienattemorgen frummers Mini is niet de enige die dit weer niks vindt @niks Wij hebben bijna de hele zomer buiten geleefd, nu moet ze zich binnen vermaken. Renee80 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen allemaal. Ik vind de kleuren van de herfst prachtig, maar ik hou ook veel meer van de zomer. Vooral inderdaad dat lekker buiten leven Dagpact: Roberto fonny Prana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 goeie morgen, Och Niks kinderen passen zich zo gauw aan. Dadelijk St. Klaas en kerst met al die lichtjes, wat zal ze genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen allemaal, Buiten bewolkt 14 graden Binnen gelukkig nog net 20 Denk dat ik maar een paar mooie fleecevesten aan ga schaffen. Kan ik misschien met 18 graden nog zonder verwarming zitten Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen forummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Goedemorgen. Wat een gedruil daar buiten. Ook niks voor mij. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij. En 's avonds kaarsjes aan heeft ook wel weer wat. Dagpact: Roberto fonny Prana Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Hoi pipeloi. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Dag Catootje. Hier Jeroen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Even een vraagje: wie kent nog de Jopopinoloekico- club?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Dagpact: Roberto fonny Prana Toos Renée Nooit van gehoord @nancy Je maakt me wel nieuwsgierig... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Dagpact: Roberto fonny Prana Toos Renée Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 1 uur geleden zei nancy: Even een vraagje: wie kent nog de Jopopinoloekico- club?? Jaaaaa, Joop ter Heul, heerlijk lezen was dat!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Jaaaaa, iemand die het ook nog weet! Zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Als jullie het toch over hele oude kinder dingen hebben van vroeger... Misschien begint er dan ook iets te dagen als ik over soep met piertjes begin? Het verhaal gaat zo, een kind was piertjes aan het vangen in de tuin en deed deze in het wasknijpermandje. Later toen ze gingen eten en ze vroegen wat ze zouden eten, zei tante soep met piertjes. Dus dat kind gaat in de tuin kijken en ziet dat er in het mandje geen piertjes meer zitten dus denkt dat deze in de soep zitten. Alleen bedoelde tante dus soep met vermicelli. Ik ben al jaren op zoek naar dat boekje. Want stonden allemaal van dat soort verhaaltjes in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Dagpact: Roberto fonny Prana Toos Renée Claudius Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 24 september 2022 Rapport Share Geplaatst 24 september 2022 Zo heb ik spaghetti van menneti weer in het bezit. Zo'n leuk boek om voor te lezen.Gaat over dunne mensen, die na het eten van spaghetti van menneti opeens heel dik worden.Zo dik, dat ze ook niet meer in hun dunne huizen passen.Ik vond dit vroeger een prachtboek met hele leuke illustraties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden