Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei nancy:

Jaaaaa, iemand die het ook nog weet! Zo leuk! 

Jazeker! Heb ik verslonden. @Spudhet zegt mij niets. Toen ik op de lagere school zat werd op zaterdagmorgen e aula ingericht als minibieb. Leerlingen konden dan boeken ruilen. Dat gevoel als je dan naar huis liep met een nieuwe Wipneus en Pim! En dan de hele zaterdagmiddag lekker lezen. Jammer dat de jeugd van tegenwoordig zo weinig leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij voel ik me herfstig, maar in feite is er niets mis mee, met dat gevoel.

Herfst is een beetje afscheid nemen van alles.

Beetje melancholies, niet te verwarren met somberheid.

Fijn om al mijn gevoelens weer te leren kennen.

Dat zijn de cadeautjes van een nuchter leven.

Het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn, maar het mag er wel zijn.

Ups en downs horen nu eenmaal bij het leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Toos:

Jazeker! Heb ik verslonden. @Spudhet zegt mij niets. Toen ik op de lagere school zat werd op zaterdagmorgen e aula ingericht als minibieb. Leerlingen konden dan boeken ruilen. Dat gevoel als je dan naar huis liep met een nieuwe Wipneus en Pim! En dan de hele zaterdagmiddag lekker lezen. Jammer dat de jeugd van tegenwoordig zo weinig leest.

Jaaa ik was ook een boekenwurm als kind. Beetje copingsmechanisme om als kind emoties te verwerken, me lekker terugtrekken met een boek, was kind aan huis in de bib in ons dorp. Mooie herinneringen. 

Ik lees nog altijd graag, echt alles, van avonturenverhalen tot biografieën maar het liefst romans met een historische achtergrond.

Heb onlangs zo'n voorleesapp ontdekt, vind ik super, hoef ik niet te kiezen tussen de boel de boel te laten en me in mijn zetel te nestelen met een boek maar kan ik lekker rommelen terwijl iemand me voorleest :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een beetje als een virtuele bibliotheek, moet je wel even je weg in vinden

Een kleine greep uit de verhalen die ik wel goed (inspirerend, soms gewoon ontspannend) vond:

- Levenslef van Ingeborg Van Beek

- 't Hooge Nest van Roxane Van Iperen

- Voor jou van Jojo Moyes

bewerkt door Renee80
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...