GuusAlex Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 4 minuten geleden zei Quinn: O, dat is leuk, echt verschillende generaties bij elkaar. Het was beslist een goed jaar. Vooral ook omdat het mn familie is die me compleet accepteert en in deze periode ook erg steunt! Ik heb ze hierover nl allemaal ingelicht. karin123 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Sorry dat ik er ff tussendoor kom maar ik bedenk me net hoe zielsgelukkig ik eigenlijk ben en zoveel zin in de toekomst. Fonny, Reacher, Donder en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ben je net uit een kast @GuusAlex? @ikkanhet met zo'n tekst mag je altijd inbreken hoor. Van mij dan. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Sorry dat ik er ff tussendoor kom maar ik bedenk me net hoe zielsgelukkig ik eigenlijk ben en zoveel zin in de toekomst. Haha muts Goedenavond trouwens. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Het volk roept dat het eten klaar is. Wish me luck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 20 minuten geleden zei Donder: Haha muts Goedenavond trouwens. Goeieavond @Donder Fonny en Donder reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Good luck @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 31 minuten geleden zei ikkanhet: Sorry dat ik er ff tussendoor kom maar ik bedenk me net hoe zielsgelukkig ik eigenlijk ben en zoveel zin in de toekomst. Fijn nieuws! beter dan nu.nl op het moment Fonny en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Sterkte Quinn, is de kok zo slecht? Of eet je gewoon niet makkelijk? Ik heb vandaag een soort van pilot van vroeger mogen afronden met een gevoel wat meer bevrediging geeft. Vroeger had ik het plan opgevat om doodgereden katten langs de kant van de weg te leggen zodat hun baasjes hen nog zouden kunnen vinden. Dan trok ik daar een foto van als het er niet heel gruwelijk uitzag of trok een foto als ik het gruwelijke er een beetje af had kunnen halen. Dat zette ik dan op een website van vermiste dieren en dat was het. Vooral zeer onbevredigend maar wel leerzaam, onbevredigend omdat die katten nooit opgehaald werden. En leerzaam omdat ik nu wel weet onder welke weersomstandigheid een kat vergaat en onzichtbaar wordt. Vandaag die kat naar een dierencrematorium mogen brengen waar deze koel ligt voor 14 dagen zodat een eventueel baasje de kat nog kan terug zien. Kunnen checken op een chip maar had deze helaas niet. Niet mooi in de zak kunnen steken want was al stijf. Maar ook hier zie ik weer mogelijkheden in, ik schijn dieren heel mooi af te kunnen leggen. Want bij ons mam hadden dokters het helemaal niet door dat de kat van ons mam ook dood was. Die dachten dat ze rustig lag te slapen toen ons mam ook ging. En zo heb ik het wel vaker voor mensen gedaan voor mensen, die hun kat nog wel wilde zien maar het ding van dood eng vonden. Ik weet niet hoe ik dat doe, dat gaat vanzelf als een dier nog een beetje meegeeft weet ik er iets mooi triest van te maken. En de angst voor de dood weg te halen. Ik vond het vandaag gewoon heel erg prettig dat ik die kat mee kon nemen en naar het crematorium kon brengen. Met dit weer was ze snel weggeweest maar had er een paar dagen gruwelijk uitgezien. Nu hoeft niemand dat te zien, inclusief ik zei de gek. En krijgt deze kat ook nog eens een crematie. Dat vind ik wel even respectvoller voor zo een dier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuusAlex Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 39 minuten geleden zei Quinn: Ben je net uit een kast @GuusAlex? @ikkanhet met zo'n tekst mag je altijd inbreken hoor. Van mij dan. Nee hoor…al jaren ‘uit de kast’ ikkanhet, karin123 en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 51 minuten geleden zei ikkanhet: Sorry dat ik er ff tussendoor kom maar ik bedenk me net hoe zielsgelukkig ik eigenlijk ben en zoveel zin in de toekomst. Wat een fijn bericht @ikkanhet. Ik gun het je ook zoveel. Welkom @GuusAlex ikkanhet, GuusAlex en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 13 uur geleden zei Yvonne: Ja, lekker in de schaduw en liever ook niet warmer, kunnen we dat ergens regelen? Moet je de hele dag werken? Yep morgen ook. 13 uur geleden zei Fonny: Goedemorgen Niks!!! Hoe gaan de meiden? Goed! Mini start vrijdag in de peutergroep bij het audiologisch centrum. Fonny, nancy en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 @ikkanhet een voor jou! @GuusAlex welkom! @Adri02 hoe is het je zoon vorige week verder bevallen? @Remi1hoi! Nog op de boot? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 (bewerkt) Ik zag je online @tasseke. Fijn je weer te zien. Ik hoop dat het goed met je gaat. Groet van oudgediende borretje die inmiddels Remi heet hier. @niks hoi! Ja nog steeds. Maar ik merk nu wel goed dat het op het einde loopt want de dagen korten al aardig. We zijn ook alweer bijna september natuurlijk maar over het weer en de temperaturen mogen we niet klagen dus we gaan nog even lekker door zolang het kan. 29 augustus 2022 bewerkt door Remi1 Toegevoegd ikkanhet, Fonny en niks reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 uur geleden zei Spud: Sterkte Quinn, is de kok zo slecht? Of eet je gewoon niet makkelijk? Nog slechter, maar ze doet echt haar best. Maar ik eet ook slecht, dus dat helpt niet. @GuusAlex o, je bedoelde steunen nu, vanwege het stoppen. @Adri02 en z'n eigen keuzes. Hij klinkt als iemand met karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Lastig @Adri02 maar ik vindt het inderdaad ook wel karakter hoor, niet mee doen met de meute. Praten jullie er over? Praat je over je eigen ervaringen, waarschuw je hem? Vraag je wel eens aan hem, wat hij nog weet van jou, wat en of dat wat met hem heeft gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Jazeker karakter maar ik vind dat @Adri02ook karakter heeft hier op het forum. Loopt niet zo gauw met de meute mee en komt scherp uit te hoek veelal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Droge afmelding slaap lekker. karin123, GuusAlex, Berkje en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuusAlex Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Dag 8 zo droog als gort yeah Fonny, lady jane, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 Droge afmelding dagpact. GuusAlex, lady jane, Zbb en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 29 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2022 ik ook, droog weltrusten rapilos en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 Op 29-8-2022 om 15:22 zei GuusAlex: De hele dag schoonmaken in huis is echt niet mijn ding (ik ben een man ). Van mij ook niet (ik ben een vrouw ) Welkom hier @GuusAlex lady jane, nancy en GuusAlex reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 22 uur geleden zei Quinn: Nog slechter, maar ze doet echt haar best. Maar ik eet ook slecht, dus dat helpt niet. Misschien samen eens gaan koken dan? Dan heb je het een beetje in de hand. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2022 44 minuten geleden zei Spud: Misschien samen eens gaan koken dan? Dan heb je het een beetje in de hand. We werken uitzonderlijk slecht samen, dan hebben we geen servies meer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden