Spring naar bijdragen

Maandag 29 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.
@Rosee (en ook Etty en misschien nog iemand) een paar dagen geleden reageerde je op me met een vraag, sorry dat ik niet antwoorde maar ik las het wat laat en toen moest ik er nog over nadenken en toen was hier alweer allerlei anders aan de hand en leek een antwoord nergens meer op te slaan. Dat je niet denkt dat ik je niet serieus nam ofzo :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Moghu,

Hoe is het nu Zbb? Ga je vandaag stoppen met de benzo?

Hoi

dit zou de laatste dag moeten zijn,ik ben gisteren al geminderd en heb nu nog niks op maar neem er straks wel nog een. 
 

Voel me hartstikke eng en bovendien moet ik de deur uit. 
 

heb een afspraak met verslavingszorg vanmiddag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben heel blij dat je jezelf weer uit de shit weet te trekken @Zbb, respect daarvoor.
Je schreef gisteren hoe teveel hooi op je vork en te weinig tijd voor jezelf een valkuil is, maar je zei ook dit:
 

11 uur geleden zei Zbb:

een keer vergeten me antabus in te nemen en daardoor weer gaan twijfelen.

Is dat echt per ongeluk denk je, dat je de antabus vergat? En waarom nam je hem dan niet zodra je erachter kwam dat je hem vergeten was? Het klinkt alsof je nog wel tijd had om jezelf te betrappen op sjoemelen. Als je in de toekomst weer een keer je antabus vergeet, dan weet je wel hoe laat het is en kun je hopelijk nog op tijd een andere afslag nemen. Sterkte voor vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Yana:

Goedemorgen.
@Rosee (en ook Etty en misschien nog iemand) een paar dagen geleden reageerde je op me met een vraag, sorry dat ik niet antwoorde maar ik las het wat laat en toen moest ik er nog over nadenken en toen was hier alweer allerlei anders aan de hand en leek een antwoord nergens meer op te slaan. Dat je niet denkt dat ik je niet serieus nam ofzo :blush:

Nee hoor lieve @Yana:rose: Goedemorgen! Sterkte vandaag @Zbb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...