lady jane Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 loopt er ineens een dikke luie kat op de steiger langs die durft tenminste openlijk naar binnen te gluren haha nancy, Tatum, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 3 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers ik zit hier tegen een steiger aan te kijken gelukkig zonder de schilders erop nu, want dat maakt me toch wel erg uithuizig steeds, die mannen voor mijn raam. Het zwembad gaat pas op 10u open, maar uitslapen lukt niet erg meer nu Goedemorgen LJ....wel spannend!!! gluurders... zwemze!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Vroegemorgen. Het huis uitgejaagd door de werkster, die is vast van plan om het maandag splinternieuw op te leveren, geloof ik krant, koffie en Brinta dan maar in c's huis. Dat mocht, als ik maar netjes was. Daar is ze namelijk gisteren geweest. Is in de ochtend zwemmen zoveel lekkerder dan op een ander tijdstip? @rosa45 Rome, heerlijk. Ja, daar wil ik wel weer eens heen. @niks één zo'n dagje voelt haast als een week vakantie, denk ik. Ontspannen @Maja hoe is het met je? @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen @Quinn. Ja was heerlijk ontspannen, vooral ook omdat nicht en neef wel op Mini letten en haar bezig hielden. Inie was tevreden op een kleed met wat speelgoed en grote nicht wilde maar wat graag met haar wandelen. Jij verder nog plannen voor vandaag? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 @niks ik denk dat ik vandaag alles aan de kant gooi (figuurlijk dan, ik waag het niet rommel te maken natuurlijk) om een paar nieuwe boeken te gaan lezen. En koelkasten vullen, al kan dat maandag ook nog wel. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 de uren voor baantjes zwemmen liggen vast Quinn op andere tijden, andere gebruikers. Wat er na morgen gebeurt weet ik nog niet, de site en folders zijn nog niet aangepast. Maar de vroege uren zijn populair bij de oudjes en de werkenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Kun jij me nog een boek aanraden @Quinn, iets wat jij mooi vond en op een of andere manier geraakt heeft? Het boek 'van' @Lika heb ik inmiddels uit (was mooi, wel een beetje hoog 'alleen op de wereld'-gehalte maar ik heb ervan genoten, moest steeds een beetje huilen maar dat heb ik al bij 'het kleine huis op de prairie' ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ik heb een bergje computerklussen voor me uit geschoven en die zaten me inmiddels behoorlijk in de weg en de deadline nadert. Gisteren begonnen met een inhaalrace, het gaat lekker en ik voel me meteen al opgelucht. Nu roepen eerst andere plichten... dag lieffies, fijne dag allemaal. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Dagpact ; Rosa Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 @Yana waar houd je van? Ik las laatst deze https://www.bol.com/nl/nl/f/de-reizigers-op-perron-5/9300000093200046/ en die was gezellig, feelgood boek. Klara en de zon van Kazuo Oshoguro raad ik iedereen aan, sowieso. En zelf lees ik nu de trilogie van het drielichamenprobleem, van Cixin Liu. Wel in de vertaling, want mijn Mandarijn is beroerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Mooi weer vandaag Inderdaad, gelukkig niet meer zo warm. Boodschappen, vogels schone kooien geven, stofzuigen Gisteren 3.5 liter druivensap geperst en in flesjes gedaan Die gingen de vriezer in, evenals 4 bakjes appelmoes Het is niets dat je een volkstuin hebt, maar thuis ben je ook uren bezig om alles te verwerken Maar geeft niet Is natuurlijk allemaal super gezond Fonny en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessje Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Goeiemorgen iedereen. Hier best geslapen. Kon moeilijk in slaap komen en een aantal keer wakker.maar nu wel lekker fris. Zo een bloemetje halen. Fijne dag vandaag ieder. Dagpact ; Rosa Fonny Rapilos Jessje Fonny en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Gisteren een super gezellige avond gehad. De mannen aan het bier en de vrouwen aan de spa. En heb de grootste lol gehad. Een groot bewijs dat ik geen drank nodig heb om plezier te maken. En het belangrijkste ik stond fris en fruitig op. Fonny, Jessje en Lonster1 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Dagpact ; Rosa Fonny Rapilos Jessje Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 (bewerkt) Voor het eerst sinds tijden redelijk geslapen. Vandaag een optreden met het koor.Beetje rare tijd, van 5 tot 7. Gaat een gezellige boel worden, waar het bier ook best weer rijkelijk gaat vloeien.Heb er alle vertrouwen in, dat het me dit keer ook weer gaat lukken.Alleen even alert zijn, na afloop, als ik weer thuis ben.Dan is het altijd even afkicken van al die adrenaline.Daar kon ik voorheen soms best een alcoholische versnapering bij gebruiken.Puur om dat gevoel nog even aan te houden en te versterken.Ook daar trap ik niet meer in.De welbekende valkuilen. Ik ga er een leuk optreden van maken en lekker genieten. 20 augustus 2022 bewerkt door Spirit Stromen is vloeien Fonny en Lonster1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Veel plezier @Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Dank je @Reacher. Het is bij truckers. Misschien zit er wel een leuke trucker bij . Met de vlam in de pijp . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ik vond gisteravond een dood insect op de vloer waarvan ik liever niet had geweten dat zoiets bestaat. Een mengeling tussen een kever, een horzel en een Pteranodon. Creepy shit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 2 minuten geleden zei Spirit: Dank je @Reacher. Het is bij truckers. Misschien zit er wel een leuke trucker bij . Met de vlam in de pijp . Niks geen vlammen jongedame Hoogstens zelf vlammen als je muziek maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 5 minuten geleden zei Reacher: Ik vond gisteravond een dood insect op de vloer waarvan ik liever niet had geweten dat zoiets bestaat. Een mengeling tussen een kever, een horzel en een Pteranodon. Creepy shit. Als die maar geen jonkies ergens heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Dagpact ; Rosa Fonny Rapilos Jessje Spirit Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 2 minuten geleden zei niks: Als die maar geen jonkies ergens heeft. Noooooooooooooooo niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ik ga een vlammenwerper kopen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Oh nee ik hield van dieren niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2022 Ik ga verhuizen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden