Spring naar bijdragen

DONDERDAG 4 AUGUSTUS


Fonny

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen lieve kanjers,

't was ook veel te heet. Die muts was tegen een zonnesteek en  schoenen? Amnders verbrand ie z'n poten.

Moet niet gekker worden hier in de buurt. In Roermond is weer een gijzeling bezig. In Reuver Kessel zoeken ze naakte rukkende man met alleen muts op en schoenen en sokken aan. Hier op straat rijd politie rond op zoek naar een bedrieger met Ziggo shirt.

Ja bewoonster doodgeschoten en blijkbaar erna zichzelf. Was jaloerse ex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Gisteren een lekker dagje gehad
Bijna 10.000 stappen, strand, duinen en zeker in de ochtend lang niet zo warm als ze voorspeld hadden

Thuis, een lekkere frisse salade
Goed geslapen ook, ondanks dat het nog steeds 25-26 graden is in de slaapkamer
ik wen er zeker aan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers

en ja @rapilos aan zee is het prima uit te houden
windje van over het water, ik heb wel weer wat parasols
weg zien waaien, de mijne was binnen 2 minuten verbogen,
dus de rest van de dag in de zon, met gelukkig stapelwolken.
Wat een prachtige zomer zeg, dat mag ook wel eens gezegd.
Al zou regens ś nachts wel erg welkom zijn erbij, voor de natuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei rapilos:

Veel plezier @Etty
Ik hoop dat het wat mee valt met de hitte, want in het oosten is het altijd warmer he
lijkt me wel heel gaaf hoor, wat je doet
Ga je dan met de trein heen, en loop je dan naar het volgende station weer terug ofzo
of blijf je dan ergens overnachten ?

Ja het wordt warm, veel drinken en geluk met de route die gaat deels door het bos. 
Ik vind het ook heel leuk om te doen. 

We gaan nu met de trein naar begin en lopen dan door naar overnachting. Soms gaan we met de auto naar een camping en zetten daar de tent op, en gaan dan na de etappe met ov naar de auto. Is soms handiger en goedkoper. Heel gepuzzel, vindt man leuk. Ging dus vorige keer fout, en dat werden dus 40 km:).  Vandaag 24. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Inderdaad, wat een práchtige zomer! Volgende week wéér hoge temperaturen, als we het geloven mogen. Heerlijk, alle dagen buiten leven. Wel vervelend voor diegenen die niet tegen warmte kunnen. Maar ja, aan het weer kunnen we niks veranderen, alleen maar ondergaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, wij zeggen ook tegen elkaar, wat een prachtige zomer.

Kan me niet heugen dat we ooit een zomer hadden met zoveel warme dagen !

Ik vind je dapper @Etty

Och hemel 40 km. !

moet er even niet aan denken, vind 24 ook al heel veel hoor.

als wij 10 km lopen vinden we onszelf helden ha, ha

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 km lopen is inderdaad ook al heel wat, vooral op zo'n warme dag. Dat gepuzzel van vervoer en overnachting vind ik ook leuk. Maar nog fijner, als je een partner hebt die dat uitzoekt. Dan zou ik die fout van 40 km ook niet erg vinden voor een keer. Als het maar bij die ene keer blijft dan hè. 

Ik heb alles om me heen verzameld om een binnendeur te verven. Eerst afkrabben en wat beschadigingen repareren. Schuren. Verven. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Als ik een klus wil starten, vind ik dat ik gelijk álles moet doen. Dus ook andere deuren. Of meteen ook de ramen wassen, stofzuigen opruimen, iets repareren etc. Dan wordt het zo'n groot project, dat ik er lamgeslagen van raak. En er maar niet aan begin. 

Vanavond uit eten, dus ik hoef geen boodschappen te doen. Ok. Let's go.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar @Lonster.Ik zou het toch maar even bij die deur houden.

Als ik eenmaal bezig ben, moet ook meteen alles, kan nooit eens een project doen.Dat weerhoud me soms ook om überhaupt ergens aan te beginnen. 

Ik moet mezelf een schop onder mijn kont geven.Ik wilde toch doorpakken?

Nou, doe dat dan ook.(conflict met mezelf ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dit past eindelijk een keer bij mij @nancy.Ze willen mij inzetten bij opinie onderzoeken.Of ik dat durfde, om zomaar mensen aan te spreken op straat.Ja, natuurlijk durf ik dat.Voor de rest zitten ze zoveel mogelijk bovenop het nieuws. Van overval tot evenementen.Minpunt is wel, dat ik geen rijbewijs heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spirit:

Ja, dit past eindelijk een keer bij mij @nancy.Ze willen mij inzetten bij opinie onderzoeken.Of ik dat durfde, om zomaar mensen aan te spreken op straat.Ja, natuurlijk durf ik dat.

Ik weet niet hoor Spirit, wat lijkt jou daar leuk aan? Ik stel me zo voor dat je dan de hele middag over straat loopt en dat veel mensen zich lastig gevallen voelen door jou met je vragenformulier, dat is een heftige energie waar je wel heel stabiel blijmoedig voor in je schoenen moet staan lijkt mij. Er zal ook vast weleens een lollige ontmoeting tussen zitten, maar je zult toch vooral 'nee, geen zin, geen tijd, ik vertrouw het niet, heb wel wat beters te doen' te horen krijgen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Donder, spannende tijd voor je. Voel je je erg ongerust? Hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee en is het wel een 'wake up call' die je helpt om de drank af te zweren en wat moois van je leven te gaan maken. Tot nu helpt het je om de drank te laten staan als ik het goed begrijp? Dat is een geluk bij een ongeluk toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...