ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen ikkanhet en allemaal Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goeiemorgen @rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen vroege vogels!!! Koffie?☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goeiemorgen @Fonny Heerlijk koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen, Gisteren naar 'Elvis' geweest. Valt wat op af te dingen, maar leuk genoeg. Heb me erg vermaakt. Wat wil je met de ''gestopt' draad @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 8 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Gisteren naar 'Elvis' geweest. Valt wat op af te dingen, maar leuk genoeg. Heb me erg vermaakt. Wat wil je met de ''gestopt' draad @ikkanhet? Niets @Ettydie was dubbel vandaar gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Oh haha, natuurlijk, nog niet helemaal wakker. Ik dacht dat je ergens mee wilde stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 6 minuten geleden zei Etty: Oh haha, natuurlijk, nog niet helemaal wakker. Ik dacht dat je ergens mee wilde stoppen. Ja dat ook wel met snoepen en ongezond eten maar dat was het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Moghu, Nancy, vannacht wel wat geslapen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Dagpact: Rosa ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen hoor, @bolletje! Ik voel me meteen een stuk beter. Spirit en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen frummers, Om half zes besloten toch nog maar niet op te staan, en zie.... uitgeslapen tot wel half 8. Inmiddels is het hele beestenspul van lekkers voorzien, dus nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Goedemorgen! Mijn moeder is hier een weekend. Gisteravond zijn S en ik uit eten geweest. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Dat klinkt heerlijk, @niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Ja dat was heel lang geleden, zwanger en nog eens zwanger en de corona natuurlijk. Was echt fijn om even met ons tweetjes weg te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Dagpact: Rosa ikkanhet FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Leuk @niks, lekker je even laten verwennen dus... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Ik vind het zo leuk om te zien hoe mijn moeder met de kinderen om gaat. Eigenlijk net zo als bij ons vroeger, en dat ontroerd mij of zo. Niet naar een dierentuin of een pretpark, maar met MIni naar de pluktuin geweest. Trots kwam ze aan met een prachtig boeket en helemaal vies zoals het hoort. karin123, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Wat fijn @nikseven quality time samen ook heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Vanmiddag een verjaardag waar niet gedronken wordt maar gezopen dus ik denk dat ik er vandaag maar vanaf zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 Hi. Schoorvoetend en met de nodige moeite ingelogd. Maar ik zag dat ik, ondanks alles, gemist werd en dat drong er toch doorheen. Als ik vandaag die eerste niet neem, dan komt de drieënvijftigste er ook niet van. Dagpact: Rosa ikkanhet FONNY Quinn Hadocque, nancy, Lika en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Vanmiddag een verjaardag waar niet gedronken wordt maar gezopen dus ik denk dat ik er vandaag maar vanaf zie. Goed plan @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden