ikkanhet Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen @ikkanhet en iedereen die straks binnen komt vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) Goedemorgen @ikkanhet, @nancy , @niksen alle andere frummers... Ik zie een voorzichtig zonnetje opkomen... ben benieuwd... Eerst maar een bakje. 1 juni 2022 bewerkt door Yvonne afbeelding te groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen @Yvonne, kijk meteen koffie, dat is fijn opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goeiemorgen @nancy, @niks en @Yvonne Hier ook al een mager zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 goeiezonnigemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen Lika en Goedemorgen Bollewol... DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Mag ik erbij @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Moghu Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Goedemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 24 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Maja Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Hey @spiritthat's the spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 12 uur geleden zei spirit: Blijf overigens de AA regeltjes en stappen wel volgen,maar dan voor mezelf. Kan ook heel goed hoor. 1 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Ik bedacht me zonet wat was er ook alweer met deze datum, maar ik ben nu alweer precies 10 jaar clean van m"n pillenverslaving. nancy, Lonster en Maverick reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) * 1 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 3 uur geleden zei Remi1: Ik bedacht me zonet wat was er ook alweer met deze datum, maar ik ben nu alweer precies 10 jaar clean van m"n pillenverslaving. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Regen ?? Wij gaan sla uit de tuin eten, tuinbonen uit de diepvries, aardappelen, rabarber uit de tuin, tartaartje met ui Remi1 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Patatten, kippenbout uit de Airfryer en doppers. Alles met liefde voor mijzelf gemaakt. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) Lief! Dankjewel @bolletje. Jij weet er ook van alles vanaf he. die pillen is niet zo fraai. Ja regen, hier hebben we sinds einde van de ochtend steeds van die buien. Maar ik vind het niet erg hoor, heb lekker veel in huis gedaan, beetje regen erbij maakt het ook wel weer gezellig huiselijk. Vrijdag willen we weer verkassen voor een weekje ofzo. 1 juni 2022 bewerkt door Remi1 letter nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) × 1 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) Ik voel me de hele dag al wat eenzamig. Hier posten werkt ook niet echt mee, post alleen tegen mezelf daarom heb ik 1 of andere verwijderd Ik ga maar naar bed. Lekker koese. 1 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2022 Nachtlampje aan Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden