Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Wat @Adri02 zegt; er gebeurt zoveel in de wereld, maar ook in Nederland, zoveel belangrijke beslissingen die genomen moeten worden. Lange termijnvisie ontbreekt volledig bij de overheid. Logisch ook, want de verkiezingen zijn leidend. Eigenlijk zou je een goedaardige dictatuur moeten hebben. Goedemiddag trouwens. @Remi1 dat was een mooi bericht! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Iemand in gedachte?? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Dat ‘verlichte’ is ‘n utopie, ik richt gelijk ‘n leger op. dekrijgsheer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Dadelijk uit eten met 3 vriendinnen net heel ff gedacht zal ik alleen met eten. Nee dus helemaal niet. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Wat gezellig @ikkanhet! Icetea is ook lekker! Dat neem ik altijd als ik uit eten ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 2 minuten geleden zei nancy: Wat gezellig @ikkanhet! Icetea is ook lekker! Dat neem ik altijd als ik uit eten ga. Is ook lekker of Rivella. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 58 minuten geleden zei Adri02: Ach, vooruit, ik wil me wel beschikbaar stellen. In rang boven of onder het koningshuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 1 uur geleden zei Adri02: Ach, vooruit, ik wil me wel beschikbaar stellen. I challenge thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Nou, de plannen so far vind ik niet slecht. Steken we Friesland voor of na de winter af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Al het Groninger gas en de inkomsten ervan voor Groningen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 31 minuten geleden zei jopie: neehee..... groninger gas voor het hele land, goede andere plek voor groningers, groningen wordt óók pretpark. Mét sinkholes Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik serieus overweeg te verhuizen Maar, ik las dat we onlangs een voorzitter hebben verkozen, of soort van verkozen, dus wellicht vindt die er ook iets van? @Reacher? Groningen voor de Groningers, toch? Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Zeg @Adri02 ik zie dat je topposter bent in dit topic en je klinkt ook wel erg voorbereid op world domination.... complot... complot... nancy en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik hou hiervan..... karin123 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Verkozen? Wat is dat voor iets ouderwets? Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik eet pizza. Heb allerlei gezonds in huis, maar liep net voor een paar laatste boodschappen langs de Griekse patatzaak. Dan krijg ik acuut zin in vlees, bij voorkeur iets vets. Dus pizza met salami. Morgen weer gezond. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Pas maar op @Adri02, grote kans dat je niet volledig of correct wordt geïnformeerd. 13 minuten geleden zei jopie: we? Wie is 'we'? Meestal ik en mezelf, in dit geval geloof ik dat het @Lika was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Zou toch wat zijn als Adri02 MP zou worden en al zijn geschreven berichten van hier publiek moet maken. Ik denk dat de ochtendsherry quote het acht journaal haalt en een eigen # krijgt. Vervolgens wordt er een week lang over gediscussieerd in elke Talkshow waar ook Arie Boomsma, Katherina Keyl en natuurlijk Diederik Gommers bij aanschuiven. Francoise en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Tsja, dat is ook wel makkelijk. Als je het hier dan zat bent met alle fitties kan je zelf blijven en de rest uitschrijven. Heeft ook wel wat. " Ik ben het helemaal zat hier hier en er wordt nooit naar mij geluisterd, ik schrijf iedereen uit!" Quinn en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Op papier is het misschien klaar Jopie maar in je hoofd nog niet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 @jopie, tijddd doet zijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Maar wel rottig....ál die stappen....zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Goedenavond, we hebben bijna een nieuwe premier en een Kamervoorzitter? Ook een nieuwe partij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Aan De Bak Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 2 uur geleden zei Quinn: @Reacher? Groningen voor de Groningers, toch? Tuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik wil eigenlijk @Lika nomineren maar hoewel zij verlicht is, mist ze wellicht iets aan de despotische kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden