ikkanhet Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Mogge. Vandaag verder met het opruimen van mijn kledingkast. Ik blijk veel te veel broeken te hebben die ik nooit aan doe. En anderen die ik weer pas, nu ik een kledingmaat minder heb. Ik vind dat ik sowieso teveel spullen heb. Weggeefhoek maar eens opzoeken met dingen die ik niet gebruik. Voorjaarsopruiming. Muziekje erbij. Ben zo blij dat ik mijn energie en humeur weer terug heb. Maar nu eerst koffie. rapilos, lady jane, Yana en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen frummers. Een strakblauwe lucht en dus een zonnetje, dat belooft wat... Lekker aan de slag in de tuin straks. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen allemaal, Vandaag een dagje weg Vertrekken al vroeg dus de dag is weer gevuld Vandaag weer twee maanden alcohol vrij So far, so good dus Rosee, Yana en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen. Wat is rustig aan kunnen doen in de ochtend toch lekker. Mijn tuinkat dacht daar anders over. Die zat op het uiterste puntje van haar stoel gepikeerd op haar horloge te wijzen. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Maar nu ligt ze voldaan op schoot in het tuinhuisje. Buikje vol. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Dat verdient een blommetje @rapilos... , en een fijne dag.... Hihi, heerlijk toch die kattenkopjes @Reacher.....en ja, op je gemak de dag beginnen vind ik zoooooo fijn. Ik deed dat ook toen ik nog werkte, gewoon heel vroeg opstaan en dan alles rustig aan.... Reacher en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ik ben officieel oud! Vannacht om 1 uur naar bed want het was gezellig en nu totaal gesloopt. Het voelt als een enorme kater (die niet bij Reacher op schoot ligt in het tuinhuisje). Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Dank je wel @Yvonne Zou ik ook hebben hoor @Yana, Maar ja, zal officieel ook wel bij "oud "horen Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen. Haha herkenbaar @Yana Maar gelukkig geen kater van alcohol . oudste zoon kwam hier gisteravond thuis van een feestje en mompelde iets dat hij erg moe was en meteen ging slapen. Vervolgens kotst hij de halve badkamer onder. En dan nog ontkennen dat het door de drank kwam... Hij heeft wel uit zichzelf alles opgeruimd en daarna nog lekker in bad geweest. Ik hoop niet dat hij mij achterna gaat met zijn mateloosheid...Ik probeer het wel anders te doen dan mijn ouders bij mij vroeger: niet boos worden maar ingesprek blijven. Merk dat dat meer helpt. Yana, Francoise, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) Ik heb er soms zo genoeg van dat deze maatschappij zo doordrenkt is met alcohol. Jongste zoon wil er gelukkig niks van weten, die slaat helemaal door met sporten. (Hoezo mateloze familie) 23 april 2022 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen vanaf het voetbalveld. Nou ja, langs de lijn dus. Best lekker buiten. @Rosee het kan voor je oudste een goede manier zijn om te leren omgaan met alcohol, ook de nadelen ondervinden, zeg maar. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemorgen. Mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Het komt niet alleen door 'deze maatschappij' volgens mij. Het leven willen verdoven is van alle tijden en hoort er kennelijk bij. In andere werelddelen lopen ze weer de hele dag op cocabladeren te kauwen ofzo. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Morning@Quinn wat ben jij vroeg, heb je wel geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Hé @Yana paar uurtjes. Had dochter beloofd om bij het trainen te komen kijken. Dus ja, weinig slaap. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Ik ga zo met dochter naar nieuwe manege. Ze wil niet zelf rijden, maar helpen. Tis een mooie plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 goeiemooiemorgen frummers geen idee wat ik vandaag ga doen zelfs om naar het strand te gaan moet ik eerst in de actie gisteren dat ritme doorbroken en nu al ingekakt........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Naar moeder geweest. Met dochter 1 buiten geluncht, nu wachtend op dochter 2…. En als het even niet waait is het lekker in de zon. Wat een drukte op de weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Goedemiddag.. Ik ben naar huis gevaren vanmorgen, waait me ook veel te hard op het water, vind ik niks aan. Onverwachts weekje eruit heeft ons goed gedaan, het is nu ook wel weer fijn thuis te zijn, de luxe van thuis waardeer ik dan altijd weer zo. Verder ben ik soort van dronken. Zit stil op m"n stoel maar toch ga ik op en neer en mijn hoofd is in een roes. Hadocque en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Hij werkt en jij? Wat kan jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 (bewerkt) Negeren kun je leren en op block, huppakee! 23 april 2022 bewerkt door niks lady jane en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Het lijkt wel dochterdag @Lika hier ook op stap met een van de meiden. Toch best leuk dat ze volwassener worden. @niks al enig zicht op naar huis? Remi1 en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 april 2022 Rapport Share Geplaatst 23 april 2022 Wie is toch die alcoholist die denkt dattie de enige en allerzieligste is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden