ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goeiemorgen allemaal Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen! Socrates is vannacht op pad geweest, zonder zijn artritis medicijnen. Tweede jeugd ofzo. Hij zat ook helemaal te glunderen vanochtend en wilde een knuffelsessie. Het warme weer is goed voor hem Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik zit nu wel op het werk met resten kattendiner in mijn haar, maar ach. Ze zijn erger van me gewend. Soms geeft de ijspegel mij zwijgend en gelaten de kledingroller omdat ik onder het kattenhaar zit. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen. Hond is hier nog in slaap, maar de rest is allemaal wakker. Grappig. Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) haha wat lief allemaal. Ik stond om half vier op om naar toilet te gaan en Valco stond meteen bij me. Maar als ik zeg we gaan nog ff slapen gaat die weer braaf naar zijn mand terug. 19 april 2022 bewerkt door ikkanhet Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Vrijdagmiddag met een vriendin afgesproken op een terrasje te gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) Goeie morgen kanjers, Vandaag maar weer proberen te gaan dag besteden. Door veel te rusten wat minder moe maar moet wel alert blijven, heb deze keer wel een flinke knal gekregen. Ben denk ik hobby verslaafd. En de pc. maar eens wat minder vaak gebruiken. 19 april 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 goeiemorgen frummers tegen kwart voor 5 pas ingeslapen tientallen jaren geleden dat ik dat voor het laatst deed, sjongejonge. Straks in het zoutbad maar weer een waterbed indenken.............. en in de stiltesauna's wakker schrikken van eigen gesnurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Een zoutbad, dat klinkt heel fijn. Dit weekend eindelijk mijn energie weer terug, niet meer zo moe. Mijn humeur knapt daar ook flink van op. Vandaag weer werken, ik ga er een mooie dag van maken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen allemaal. Heb niet zoveel te melden . Heb "het jaar van fortuin gekeken " . Ik wil geen spoilers blootgeven maar ik was best onder de indruk . Net alsof ik dat toendertijd veel minder heb meegekregen of zo . Natuurlijk weet ik wel dat hij vermoord is door Volkert maar alles er omheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 @lady jane heerlijk sauna , wat mis ik dat toch zeg . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 @ikkanhet terrasje met je vriendin , gezellig . Kijk je wel uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 2 minuten geleden zei Francoise: @ikkanhet terrasje met je vriendin , gezellig . Kijk je wel uit ? Ja dat ben ik zeker van plan. Mooie kans mezelf te bewijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 ff volhouden Francoise, straks kan het weer en dan waren deze weken een episode in je mensenleven sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen allemaal, Niet zo stralend blauw vandaag, jammer genoeg. Toch maar naar de tuin denk ik Zonnebloemen verspenen, in de volle grond zetten Grasschaar kopen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Dagpact: Roberto Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 6 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact: Roberto Ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Niet zo stralend blauw vandaag, jammer genoeg. Toch maar naar de tuin denk ik Zonnebloemen verspenen, in de volle grond zetten Grasschaar kopen ook Vergeet niet om heel hard BOE te roepen tegen de slakken, dan durven ze je zonnebloemen niet op te kanen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Strontvruumen?? Die hele laatste zin snap ik écht niet! . Maar ik ben blij dat alles goed met je gaat, daar gaat het om. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Hoe is het met je hond @spirit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik heb zojuist uitgerekend dat ik, sinds ik hier op het forum kom, ruim 10.000 glazen wijn niet heb gedronken. Wat een ongelofelijke hoeveelheid hè , wat zou dat zielig geweest voor m'n lijf. Bob en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 1 uur geleden zei nancy: Strontvruumen?? 'Stront ruimen' vermoed ik. Maar wat zou dit zijn: Kijk if mijn nidue dudid bineenen is Leuke raadsels @spirit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zo kapster gehad pasfoto's gemaakt en zoon naar tandarts gebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden