nancy Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen. Koffie al op en onderweg. Ik ga er een leuke dag van maken! Jullie ook? Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen Nancy, je bent weer vroeg op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen Sowhat. Klopt. Ik zit nu achter mijn bureau. Eerst nog maar eens koffie halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen @nancy en @Sowhat... En goedemorgen voor alle andere frummers. Wat een somber weer weer. Mijn krentenboompjes staan in bloei, maar ze zullen wel heel snel leeggewaaid zijn... Afijn, het is niet anders, eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Ik heb het idee dat deze baan veel van je vergt en vraagt. Soms zelfs teveel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen lieve wakkere luitjes, @niks lukt het Ieniemini om met minder ademhalingstops te slapen? Voor iedereen een fijne dag waarin je realiseert waar je naar streeft en/of waar je op hoopt. 16 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Maja 6 april 2022 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen @niks, @ikkanhet en @Maja... Hoe is het met jou nu Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Vannacht was ze aardig rustig door gekomen las ik net. Wij gaan zo eten en dan ga ik er heen. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 DAGPACT: Yvonne Maja ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 @Yvonne, ik las mijn krentenbollen staan in bloei Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goh @nancy, weet je zeker dat je zo hard wilt werken? Lief zijn hoor, voor jezelf, er is maar 1 Nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen. Straks naar de tandarts. Er zit een gaatje onder een vulling. Gelukkig sta ik al een tijdje droog. Alcohol is géén oplossing. Rustgevende thee en wat valeriaan wel. Ik voel me klaar voor de ingreep. Het moet gebeuren. Om 10 uur mag ik weer naar huis en de verdoving laten uitwerken. Wel lief: gisteravond heeft date/vriend E me gebeld en flink laten lachen. Daarna heb ik heerlijk geslapen. Francoise en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Maja ikkanhet Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Goedemorgen. Ik ga vandaag melk brengen aan mijn moeder, want die is op en ik ga naar een oude schoolvriendin die ik al twee jaar niet heb gezien. Zin in. Yana, rapilos en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Sinds ik last heb van teveel stresshormoon (?) heb ik niet alleen overdag klachten maar ik slaap ook minder goed. Ik probeer natuurlijk veel te ontspannen en sinds gisteren gebruik ik ashwagandha, dat schijnt bewezen te helpen bij stress- en angstklachten door je cortisolniveau te verlagen. Het zou een vergelijkbaar effect kunnen hebben als lorazepam (maar dan zonder de verslavende effecten en bijwerkingen). Hopelijk gaat het me helpen. Het zou ook ingezet kunnen worden bij alcoholontwenning, ik had er nog nooit van gehoord. 6 april 2022 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Veel plezier bij je mams en vriendin @Likaen geniet van je boompjes zolang het nog kan @Yvonneen sterkte bij de tandarts @Tatum. Fijne dag iedereen! 6 april 2022 bewerkt door Yana Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Mooi man, ik ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Ja, mooie naam hè. Het is een plant en daar de wortel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen , Fijn dat iniminie zonder te veel adempauze nu ademt @niks @Tatum succes bij de tandarts , als er maar verdoving in zit dan vind ik het gelukkig zelf niet zo ramp de tandarts . Super dat je nieuwe vriend je positieve vibes geeft @Oskar ben je in de zorg begonnen ? Fijn dat je nieuwe baan bevalt. 6 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Zojuist zei Oskar: Klopt Lieke, we zijn soort van collega’s nu . Ik werk nu met (ex)daklozen, (ex)verslaafden en mensen die vaak verder niemand meer hebben. Dankbaar werk. Leuk, klinkt goed . Nou hallo collega Ik weet zelf dat ik niet jaren meer op locatie werk waar ik nu zit . Ik krijg dat niet meer voor elkaar de zorgzwaarte mijn lichaam wil dat niet allemaal meer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 april 2022 Rapport Share Geplaatst 6 april 2022 Net belde mijn vriendin uit Rotterdam. Zegt ze huilend ik hoor niets meer van je. Zeg hoopte dat je lekker sliep. Vervolgens zwijgt ze alleen als ik dan vraag ben je er nog zegt ze ja wil gewoon naar je luisteren. Hoe niet verder komen zo. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden