Spring naar bijdragen

Maandag 4 april 2022

nancy

Aanbevolen berichten

Respect hoor @lady jane.  Zo fijn dat er vrijwilligers zijn. Vaak vinden ze het zelf heel gewoon, maar dat is het niet. Hier draait het ook op vrijwilligers. Nu is er bij Iniemini geen grote zorg. Maar er zijn natuurlijk wel ouders, die grote zorgen hebben. Ouders met kinderen met de rottige k ziekte. Kinderen die overlijden. Ook daar moet je allemaal maar mee om kunnen gaan. Dus diepe buiging voor alle vrijwilligers, waar dan ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf hopjesvla maken is ook heel eenvoudig @niks

1. De suiker(50 gram) met 1 eetlepel water(3 eetlepels) in een pan carameliseren (smelten en lichtbruin laten worden).
  2. Pas op voor aanbranden.
  3. Dan de pan van het vuur en doe er 2 eetlepels water(3 eetlepels) bij.
  4. Dan 4 deciliter melk(0.5 liter) met de oploskoffie(1 eetlepel).
  5. Zachtjes koken.
  6. De bloem(1 eetlepel) oplossen in 1 deciliter melk(0.5 liter) en dit bij de vla in de pan doen.
  7. Nog even doorkoken en dan in een met koud water(3 eetlepels) omgespoelde vorm schenken.
  8. Afdekken met plasticfolie of een laagje suiker(50 gram).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Reacher:

Is mini erg nieuwsgierig naar haar zusje @niks? Of is ze daar eigenlijk nog te klein voor?

Ze snapt er nog niet veel van. We kijken wel op video. Ze zwaait ook wel. Maar vanmiddag keek ik even met haar toen S er was. Papa, papa! Maar echt het besef is er (nog) niet. Het is wat @Lieke7777 zei, ze ziet het als iets heel leuks om hier te zij. Dat is het ook voor haar. Nieuw speelgoed, andere kinderen. Samen met papa en mama slapen. Je eet aan je eigen tafel, maar om je heen eten anderen ook. Vind ze ook wel gezellig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed @niks.

Drukke, maar goede dag hier. Breiwerk schiet ook op. Heel goed om van de schermen af te geraken….

Bevolkingsonderzoek gehad. Viel ook mee. 
en al met al…is er weinig veranderd ten opzichte van gisteren, alleen mijn blik. De wereld is sinds een dag of drie weer wat lichter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei spirit:

Vanavond kom ik me weer droog afmelden. Nu nof ff visite van m'n zoon en dat is zeer uniek. Blij hem weer te zien tijf geleden. Ik ga een keer met de trein op een woensdag. 

Heb je het droog kunnen houden spirit?

bewerkt door Zbb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...