rapilos Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Nou ja, maar voorlopig heb je het wel voor elkaar toch ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 klopt en ik kijk geregeld of er nog haalbare klussen zijn voorlopig hebben ze kasten, stoelen ed nodig en kan ik niets doen. Maar er moet nog zoveel gebeuren...pffft rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Respect hoor @lady jane. Zo fijn dat er vrijwilligers zijn. Vaak vinden ze het zelf heel gewoon, maar dat is het niet. Hier draait het ook op vrijwilligers. Nu is er bij Iniemini geen grote zorg. Maar er zijn natuurlijk wel ouders, die grote zorgen hebben. Ouders met kinderen met de rottige k ziekte. Kinderen die overlijden. Ook daar moet je allemaal maar mee om kunnen gaan. Dus diepe buiging voor alle vrijwilligers, waar dan ook. karin123, Francoise en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Wij gaan bami eten, en bitterkoekjesvla na, jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Krieltjes, biefstuk, sperziebonen. Voor de mannen. Ikzelf een salade met o.a. geitenkaas, olijven, sla, tomaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 tartaartje, half bloemkooltje en dikke actyfrieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Dikke br. bonensoep en twee Loperamide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Dreumesboy en z"n vader zijn blijven eten. Hier was het aard. snijboontjes, saucijs, hopjesvla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 We hadden zelfgemaakte groentesoep met stokbrood en kruidenboter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Hopjesvla! Dat is lang geleden, gewoon nog te koop in supermarkt @Remi1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Ja hoor, gewoon in de meeste supermarkten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Oh waarom zie ik dat nooit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Zelf hopjesvla maken is ook heel eenvoudig @niks De suiker(50 gram) met 1 eetlepel water(3 eetlepels) in een pan carameliseren (smelten en lichtbruin laten worden). Pas op voor aanbranden. Dan de pan van het vuur en doe er 2 eetlepels water(3 eetlepels) bij. Dan 4 deciliter melk(0.5 liter) met de oploskoffie(1 eetlepel). Zachtjes koken. De bloem(1 eetlepel) oplossen in 1 deciliter melk(0.5 liter) en dit bij de vla in de pan doen. Nog even doorkoken en dan in een met koud water(3 eetlepels) omgespoelde vorm schenken. Afdekken met plasticfolie of een laagje suiker(50 gram). niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Waren bezig met bestellen, hup er bij! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Groot gelijk, lekker hoor! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Ik meld me alvast droog af voor vandaag bakkie thee nog en naar bed. welterusten alvast! Reacher en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Is mini erg nieuwsgierig naar haar zusje @niks? Of is ze daar eigenlijk nog te klein voor? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Ik ben overigens een van de personen die het fijn vind om te lezen hoe het leven er bij forummers eruit ziet als ze AdB zijn en hoe ze AdB blijven. (nog even over de discussie van gisteravond). niks en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 15 minuten geleden zei Reacher: Is mini erg nieuwsgierig naar haar zusje @niks? Of is ze daar eigenlijk nog te klein voor? Ze snapt er nog niet veel van. We kijken wel op video. Ze zwaait ook wel. Maar vanmiddag keek ik even met haar toen S er was. Papa, papa! Maar echt het besef is er (nog) niet. Het is wat @Lieke7777 zei, ze ziet het als iets heel leuks om hier te zij. Dat is het ook voor haar. Nieuw speelgoed, andere kinderen. Samen met papa en mama slapen. Je eet aan je eigen tafel, maar om je heen eten anderen ook. Vind ze ook wel gezellig. Francoise, nancy, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Klinkt goed @niks. Drukke, maar goede dag hier. Breiwerk schiet ook op. Heel goed om van de schermen af te geraken…. Bevolkingsonderzoek gehad. Viel ook mee. en al met al…is er weinig veranderd ten opzichte van gisteren, alleen mijn blik. De wereld is sinds een dag of drie weer wat lichter. karin123, Rosee, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 (bewerkt) 19 uur geleden zei spirit: Vanavond kom ik me weer droog afmelden. Nu nof ff visite van m'n zoon en dat is zeer uniek. Blij hem weer te zien tijf geleden. Ik ga een keer met de trein op een woensdag. Heb je het droog kunnen houden spirit? 5 april 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Idd hoe is het met je @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden