Zbb Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 10 uur geleden zei Reacher: Wat een mijlpaal @Zbb. Wel gebruik blijven blijven maken van het forum hè. Ja zeer zeker ik besef me wel degelijk dat ik er nog lang niet ben. ik zal toch de rest van me leven alert moeten blijven. maar ik hoop toch dat het met de loop van de tijd allemaal (nog) wat makkelijker word. ik had een aantal jaar geleden niet voor mogelijk gehouden waar ik nu sta,maar ik weet ook wel dat hoogmoed voor de val komt. maar het is voor mij zeker een mijlpaal nooit meer terug van waar ik vandaan kwam,dat gun ik mezelf echt! nancy, Yana, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 1 april 2022 Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Op 31-3-2022 om 06:37 zei niks: Goedemorgen, gisteravond om 22:42 is onze dochter en zusje geboren. Ze weegt 1455 gram, ze ligt in de couveuse op de NICU. Klein maar zo vreselijk mooi! van harte en heel veel geluk samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden