rapilos Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Frisjes buiten, af en toe wat regen Benieuwd of hier ook sneeuw gaat vallen, zo vlak aan de kust Zal wel een beetje natte kledderzooi worden. Even naar mijn (ex) schoonmoeder gelopen, ik had haar al een tijd niet meer gezien Nog even bij vriend langs ook vanochtend pakketje opgehaald in het dorp 7632 stappen tot nu toe Mwaah, kan beter eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 mijn kinderen zijn geen van allen te vroeg geboren eerste precies op de uitgerekende datum, tweede was 10 dagen over tijd en de derde een week over tijd Nou, dan denk je soms dat het er nooit uit komt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 34 minuten geleden zei rapilos: mijn kinderen zijn geen van allen te vroeg geboren eerste precies op de uitgerekende datum, tweede was 10 dagen over tijd en de derde een week over tijd Nou, dan denk je soms dat het er nooit uit komt hoor Haha herkenbaar hier een met 40 weken en één met 41 weken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 En mijn oudste was een 4580 met bijna 41 weken. Jongste 37 weken was 3350 dus een heel verschil . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Nou, Niks, dikke felicitados en geluk voor jullie allen. Zo langzamerhand begin ik de al ouwe nieuwelingen te herkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @Hadocque blijft de sneeuw bij jullie liggen? Of is het natte sneeuw? Ik moet straks met de auto weg en zie dat de sneeuw hier vanaf een uur of 9 valt, dan ben ik nog niet op de terugweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 De sneeuw ligt op de daken, het gras en de planten. Ik zou me niet te druk maken over de wegen wij zitten hier in Friesland nu rond de nul maar de grond is wel zo warm dat de sneeuw/vorst op het wegdek geen kans maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 De wegen zijn vrij schoon idd maar ze zoutstrooien hier wel steeds. Tis natte glibberige troep op de weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Echt een off day hier. Vriendin nog steeds in een binge. Mijn zoon had het op de heupen en mijn moeder ook. Gezellig als ze dan samen langs komen. Je zou er bijna van aan de drank gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Thuiswonende zoon is gisteren positief getest op corona. Hij is er echt ziek van . lady jane, Rosee, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Hier een droge afmelding. morgen exit gesprek bij de antes, tijd om op eigen benen te staan. lady jane, Lonster, Hadocque en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Fijn @Zbb Ik ben ook met de laatste behandelingen bezig en dan ga ik ook brijder verlaten . Dit na bijna 4 jaar . 31 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Zbb, Rosee, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Hoe gaat het nu lieve @niks? Hoop dat je vandaag wat hebt kunnen rusten. En dat t goed gaat met jou en Ienieminie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Wat balen @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ja inderdaad. Gezien mijn eigen gezondheidsproblemen vind ik dit ook wel eng. Maar goed, afwachten maar.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Sterkte met je zoon en met je eigen gezondheid @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Wat een mijlpaal @Zbb. Wel gebruik blijven blijven maken van het forum hè. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik bedenk me plots dat ik dit weekend makkelijk een kussengevecht met jou zou winnen in het ziekenhuis @niks. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik heb wel wat geslapen. Met Iniemini gaat het best goed. Blij om Mini vanmiddag even te zien. Francoise en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Zij zal ook blij zijn geweest om jou te zien. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik ga eens vroeg naar bed. Hoop dat je heerlijk slaapt @niks Iedereen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 War fijn dat het met inieminie goed gaat . Hoe is het met jou ,? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Ik heb een ijzerinfuus gehad en daar ben ik echt van opgeknapt. Mag weer wat rondlopen, zo fijn. Ben aan het kolven en dat komt ook mooi op gang. Dus ik ga tevreden slapen nu. lady jane, nancy, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 (bewerkt) Fijn dat je opgeknapt bent van her ijzerinfuus . 31 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Fijn van je te horen @niks en dat alles goed gaat , slaap lekker En ook voor de rest sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden