niks Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen, slecht geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen @niks, Ja, kan ik me voorstellen. Slapen in een ziekenhuis lijkt me erg wennen. Lig je met meerdere mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen @Etty nee ik lig alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 "s nachts wel fijn lijkt me? Overdag misschien wat saai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Ik vind het wel fijn. Het zijn mooie ruime kamers hier, S zou hier ook mogen blijven slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Ik ga aan de slag. Routines omgegooid, om in de ochtend het meeste werk gedaan te krijgen, zodat ik in de middag buiten kan gaan spelen. De wekker stond op zes uur, dat was ff hard. Het leek een goed idee tijdens de duinwandeling gisteren. Begin zowaar wat discipline te ontwikkelen. @niks, als je nog netflix of boekentips tips nodig hebt of yogaoefeningen voor je gezicht en handen, roept u maar. Sterkte! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk geslapen,heb ook al oefeningen gedaan, nu eerst een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen, kort geslapen. Gisteravond laat terug van late film. We zouden naar concert, maar dat bleek er niet te zijn….verschoven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken. Dikke knuffel erbij! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 @niks vindt je het niet leuk kaartjes te ontvangen in het ziekenhuis kun je hier of prive het adres doorgeven? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Heel lief @ikkanhet, maar ik ga toch voor mijn privacy (en mijn gezin) Ik moet mijn achternaam dan geven, gaat me net een stapje te ver. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: Heel lief @ikkanhet, maar ik ga toch voor mijn privacy (en mijn gezin) Ik moet mijn achternaam dan geven, gaat me net een stapje te ver. o ik dacht gewoon met niks erop kamernummer zal toch genoeg zijn karin123 en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 en @Maja ik hoop zo dat alles nu wat lichter wordt voor je/jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Heb mijn ontbijt staan. Moet 24 uur urine opvangen, ze komen zo langs voor bloedprikken. Daarna douchen en kleren aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen. Balen van dat slechte slapen @niks Ik tel met je mee de weken af niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 het is mooi dat ziekenhuizen bestaan maar je zou er liefst alleen op bezoek heen gaan he niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Is het ontbijt wel een beetje lekker @niks? Met koffie? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 vandaag met dochter naar de sauna donderdag met 3 vriendinnen beetje week in de war maar wel op een leuke manier niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 @Reacher en @Oskar willen wel een weekendje komen logeren. Zal een dolle boel worden. Reacher en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Cafeïne vrije koffie, maar goed het is koffie. Verder kun je gewoon kiezen wat je hebben wil, roomservices Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 dan kunnen we ook de meeting daar houden en 1 voor een 5 minuutjes binnen op de dag dat je bezoek uitgebreid wordt zou me wat zijn he Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden