niks Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen allemaal. De nieuwe week begint weer. Mini straks naar de opvang en wij naar het ziekenhuis om 10 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen. Hier al op het werk. Weer spannend, zo'n ziekenhuisbezoekje. Ik hoop dat alles in orde is @niks. Hoe voel je je? En even voor @Maja niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) Veel last van harde buiken. Fijne werkdag voor jou! 28 maart 2022 bewerkt door niks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) Als je ook kloppen voelt, wil ze er graag uit. Hoe lang nog niks? Trouwens goeie morgen meis. 28 maart 2022 bewerkt door bolletje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik ben 31 week @bolletje, dus beter nog een tijdje wachten. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Ik ben alweer vroeg van de partij, maar moet werken straks Lekker op de fiets maar Zie, dat het nu ineens helemaal dicht trekt van de mist dat is raar, een half uur geleden nog een blauwe lucht. Spannend vandaag @niks, hoop dat alles goed is in het ziekenhuis vandaag. (Had vroeger ook altijd veel last van harde buiken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Gisteren trouwens een heerlijke dag gehad bij de verjaardag van kleinkind. Al mijn kinderen en kleinkinderen weer gezien Heerlijk, kan ik weer een poosje op teren nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen @ikkanhet en de rest. Werkse @rapilos. Ik heb geslapen als Brugman ikkanhet en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Nieuwe week, nieuwe kansen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen. Fijn om alle steunberichten te lezen! Dat houdt mij op de been. Nu, om 8 uur begint de operatie van mijn moeder. Uitgesteld ivm bloedverdunners en afwijking van de stolling van het bloed. Nu maar stap voor stap afwachten. Eerste horde: alles kunnen bevestigen aan broze, scheve botten. Tweede horde: uit de narcose ontwaken. Verder kan en wil ik nog niet kijken. @niks toi toi toi vandaag en ook veel plezier, ondanks dat het ook spannend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Heel veel sterkte @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: Roberto karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 4 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. Dagpact: Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen, heerlijk. @Maja heel veel sterkte nu. Ik denk aan je.... Een bakje eerst Dagpact: Roberto zbb Yvonne Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Nou @Yvonne, dan zitten er al twee gaten in de dag. Wel lekker hoor, ik knap steeds meer op. En de zon schijnt dus ik ga er nog maar even uitgebreid van genieten, de komende tijd geven ze jakkietakkieweer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @Maja van harte sterkte en vertrouwen gewenst voor jou en je mams vandaag. Probeer ondertussen maar goed voor jezelf te zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 11 uur geleden zei Reacher: Ik ben er hoor @Yana ik heb alleen weinig toe te voegen momenteel. Behalve verhalen over katten natuurlijk. Ja, maar ik zou zo graag horen hoe het met je gaat. Ben je alweer werken? Hoe voelt dat bij jou dat het niet meer ging/gaat en hoe ga je daar mee om? Of wil je daar liever niets over kwijt, da's dan ook goed natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen, Succes straks @niksen sterkte @Maja Dagpact: Roberto zbb Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Dagpact: Roberto zbb Yvonne Toos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Zojuist zei ikkanhet: Dagpact: Roberto zbb Yvonne Toos ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) goeiemorgen frummers strandweer even voorbij tijd om wat aan mn huishoudelijke plichten te gaan doen, brrrrrrrr 17 minuten geleden zei Maja: Dagpact: Roberto zbb Yvonne Toos ikkanhet Maja Jane wat is dat toch met die punt, de ene keer lukt het wel, de andere niet? Maja, houd je goed he, wat een spanning! 28 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen frummers @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden